BBQ vlek in tegels

18-06-2015 11:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Van het weekend voor het eerst ge-bbq't en nu zijn er een soort van vetvlekken in mijn betontegels gekomen. Ik heb al lopen schrobben als een malle, maar ze zitten er nog steeds! Heeft iemand de gouden tip waardoor ik ze makkelijk kan verwijderen?
@troelalaaaatje
quote:troelalaaaatje schreef op 18 juni 2015 @ 11:37:

En tip voor de volgende keer: plaats BBQ op het gras als je dat hebt.Dat hangt van de bbq af. Als je een lage hebt, resulteert dit straks nog in een veel grotere vlek in je gras. Namelijk een plek bruin gras, te heet geworden.
Ik ken eigenlijk niet zo'n lage BBQ, maar als die er zijn is dat inderdaad niet handig. Wij hadden een niet al te hoge elektrische op 1 poot en hij stond prima op het gras. Mits hij stabiel staat natuurlijk.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 18 juni 2015 @ 14:53:

@troelalaaaatje Tja, dat dacht ik dus toen ik jouw bericht las.
quote:troelalaaaatje schreef op 18 juni 2015 @ 11:37:

En tip voor de volgende keer: plaats BBQ op het gras als je dat hebt.Slechte tip ivm brandgevaar. Meestal is het gras nogal droog als men gaat barbecuen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 18 juni 2015 @ 17:50:

[...]

Slechte tip ivm brandgevaar. Meestal is het gras nogal droog als men gaat barbecuen.Kort de tuinslang op het stukje gras houden. Uiteraard voordat je de BBQ er op zet.
quote:handigmetgeld schreef op 18 juni 2015 @ 12:08:

[...]

Koop een borstel op steel. Dat scheelt echt 80% van het werk. Je hebt ze zelfs die je op de tuinslang kunt aansluiten:

[img]http://cdn.gardena.com/dimage.axd/produ ... 47d9be.jpg[/]

Lief idee van je, maar oma zei altijd, zorg dat je er met je neus opzit, dan zie je meer! Dus dat doe ik braaf.

Dat mensje had je op 90 jarige leeftijd de vloer moeten zien dwijlen:

Knieën gestrekt, handen plat op de poetsdoek en dwijlen maar!

(Dat doe ik niet)
couscous-junkie schreef: ↑
18-06-2015 11:04
Hoi allemaal!

Van het weekend voor het eerst ge-bbq't en nu zijn er een soort van vetvlekken in mijn betontegels gekomen. Ik heb al lopen schrobben als een malle, maar ze zitten er nog steeds! Heeft iemand de gouden tip waardoor ik ze makkelijk kan verwijderen?
Probeer Dasty Ontvetter eens.
Wij hadden ook vet vlekken op de tegels van het terras. Dasty erop ,een uur laten inweken ,daarna een sopje wet warm water en groene zeep goed schrobben . een emmer heet water naspoelen en klaar. ik had ook van alles geprobeerd maar niets had geholpen en nu zijn de vlekken weg gr en veel succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven