Afscheiding begin zwangerschap

19-06-2015 12:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry alvast voor de details. Ik ben ongeveer zeven weken zwanger en zag net toen ik naar de wc ging een dikke taaie sliert afscheiding. Het was wel 5 cm lang en een halve cm dik en voelde heel taai. Is dit normaal? Ik heb het nog nooit gezien ook niet bij mijn vorige zwangerschap.
Dit had ik gisteren ook (9 weken). Geen idee of het normaal is.
Even bellen met ha of verloskundige?
Is heel normaal ik heb het nu tijdens mijn tweede zwangerschap ook weer. En tijdens de hele zwangerschap van Derpje ook gehad. Toen moest ik af en toe zelfs schoon ondergoed aan.

Ik geef wel toe ik krijg er soms wel een hartverzakking van ivm eerdere miskramen dat ik denk dat ik bloed verlies. Dus ik check regelmatig haha.
anoniem_172630 wijzigde dit bericht op 19-06-2015 12:41
Reden: Typfout
% gewijzigd
Heb ik ook gehad en zeker in t begin schrik je je dood. Ik dacht steeds dat t bloedverlies was, ik bleef naar het toilet rennen.
Lijkt me ook een beetje aan de kleur liggen en of die ruikt, verandering in afscheiding is heel normaal alleen als het lijkt op bloedverlies of raar gaat ruiken zou ik wel contact opnemen met de verloskundige.
Hier ook heel erg last van gehad! Denk je Yes 9 mnd niet ongesteld, moest ik alsnog maandverband in ivm hoeveelheid afscheiding!

Fijne zwangerschap
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Nee het was niet rood of bruin maar dezelfde kleur als "normale" afscheiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven