Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
En je ouders niet willen vertellen dat je zwanger bent tot maand 7 of misschien wel 9....

(Ik kijk via begin gemist of eigenlijk man, ik erger me op afstand. Wat een muts)
Net nog even gekeken via gemist.

Eigenlijk saaie aflevering. Maar gun het de mensen wel.

Ze is inderdaad niet één van de slimste, maar man ik zou wat over hebben voor haar energie-niveau en continue positiviteit. Ben ook wel van het glas is halfvol enzo, maar zij is echt blij en op een bepaalde manier heel relaxed.

Jammer alleen dat deel van de familie in Nederland zit. Dat is echt een gemis.
Simpel, niet al te slim en nuchter Ppfff
Het gaat super goed met ons. We hebben geen spijt dat we zijn geëmigreerd, want we hebben zo’n prachtige plek hier! Wat is er allemaal veranderd sinds de aflevering? >>>

Precies 4 weken later (na ons vertrek) is onze Jack geboren, een jongetje en alles helemaal goed gegaan. Erwin heeft een leuk meisje ontmoet, zij is van oorsprong Zuid-Afrikaans. Ze zijn samen getrouwd en wonen ongeveer een half uur bij ons vandaan op een boerderij. Die boerderij is van iemand anders en zij moeten daar koeien melken en kunnen daar dan met elkaar wonen. (share-farmer).

Sinds Erwin weg is, is het soms behoorlijk druk op de boerderij. Han doet natuurlijk het meeste buiten, maar Anneke helpt gelukkig ook geregeld. ‘s Middags melken we samen, en dan moet Jack maar mee. Hanna en Johan zijn alweer 5 en 3. Je moet ze dus wel in de gaten houden, maar kunnen goed samen binnen of buiten spelen onder het melken.

Dennis, oudste zoon, is inmiddels 2 keer langs geweest. De eerste keer met de broer en zus van Han. Annekes ouders en zus zijn ook al een keer geweest.

En wij zijn laatst in Nederland geweest om weer even bij familie te zijn. In het bijzonder voor Han z’n moeder. Die is 92 jaar geworden! Ze is nog aardig gezond en niet dement, dus het was nu de beste tijd om haar te bezoeken. Han z’n vader is een jaar geleden overleden, toen zijn we niet naar Nederland gegaan.

Hartelijke groeten Han en Anneke Reesink
Goh, zij is lekker enthousiast zeg: ´samen naar Australie verhuizen is nog altijd beter dan dat één van de twee een auto ongeluk krijgt´.

Jammer dat zo´n stereotype bevestigen.
Ik zit er klaar voor
The best is yet to come
Hij is er niet meer.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh oh te laat!!

Waar gaan we heen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Naar Oostenrijk.

Ik heb hem al eens gezien, maar ik weet het niet meer precies.
Ja volgens mij heb ik deze ook al wel eens gezien
Net op tijd!
Was dit dat stel met die schoonouders in huis?
Hij lijkt op die schoonbroer politieagent van Breaking Bad/Big Jim van Under the Dome.
quote:Gatti schreef op 20 juni 2015 @ 21:30:

Hij is er niet meer.

Wie?

Haaaaaaai!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat zei hij door de telefoon: ik ben er niet meer, ik ben er niet meer, ik ben er niet meer.
Wat zijn die zussen lief met elkaar.
quote:-Courage- schreef op 20 juni 2015 @ 21:37:

Wat zijn die zussen lief met elkaar. Ja hè?
Ik vind haar irritant, weet niet waarom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Toch is dat niet mijn ding, zo in die bergen. Dan liever zee. Als Hollandse van het platteland wil ik graag een verre horizon.
Wat een ouwe troep weer in dat huis...
quote:Nouschi schreef op 20 juni 2015 @ 21:39:

Ik vind haar irritant, weet niet waarom.Gewoon, omdat het kan
quote:Summerdance schreef op 20 juni 2015 @ 21:40:

[...]

Gewoon, omdat het kan
Omdat ze de hele tijd zo stom giebelt.
God, gaat die bus open, nog meer ouwe troep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven