Zwanger van nummer drie.

22-06-2015 18:18 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in verwachting van nummer 3 en benieuwd hoe het met anderen gaat die ook van de derde in verwachting zijn of net bevallen .

Hoe gaan jullie het straks doen met organisatie thuis en hoe voel je je tot nu toe?

Ik voel me nog goed. Nog 9 weken te gaan en na de bevalling start ik pas in januari. Ik ga dan tijdelijk even twee dagen werken ipv drie. Dus rustig aan. Heerlijk. Ik ben benieuwd naar dat derde hummeltje.
Ik ben 2,5 week geleden bevallen van nummer 3. Ga ook pas in november starten (mogelijk door ouderschapsverlof) en ook dan starten met 2 dagen (weer met ouderschapsverlof).

Tot nu toe vind ik het erg druk en bewerkelijk, maar mijn andere kinderen zijn ook pas 1,5 en 2,5. Dus die zijn nog erg klein en onzelfstandig. De oudste zit behoorlijk in de peuterpuberteit.

Maar ik geniet ervan!

Ik kijk uit naar het lekkere weer! Jongste in de wagen en lekker op pad. Naar de speeltuin, even wandelen. Heerlijk!
Oh ja dat is fijn om te horen. Mijn oudste is 3,5 straks en de tweede wordt twee in augustus. Gelijk met de uitgerekende datum van nummer drie. Dus ook kort op elkaar volgens de mensen in mijn omgeving. Die uitleg is wel eens vermoeiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven