Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.

Dus maar een nieuwe.

Dingen die je pas heel laat begreep :

Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.

ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie

... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor

.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 20 juni 2015 @ 21:53:

Dat je bij hotels altijd leest resort Bella**** dat die sterren dus het aantal sterren van het resort! Dus het 4 sterren resort Bella.... Ik zocht altijd onderaan de pagina wat de sterretjes voor uitzonderingen hadden...............Ik denk nog altijd bij hotel*** dat ze met die drie sterren de beoordeling kut weggepiept hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:slwhisper schreef op 20 juni 2015 @ 22:20:

[...]

Soms kan je je zo dom voelen he.....En werkt op (vrijwel) elke pagina!
Home is where your wifi connects automatically.
quote:NYC schreef op 03 juni 2015 @ 21:50:

Gevoelsmatig hoort O voor mij bij aan en I bij uit. Geen idee waarom ik dat vind maar dat vind ik..Klopt bij seks.
quote:Doreia schreef op 20 juni 2015 @ 21:53:

Dat je bij hotels altijd leest resort Bella**** dat die sterren dus het aantal sterren van het resort! Dus het 4 sterren resort Bella.... Ik zocht altijd onderaan de pagina wat de sterretjes voor uitzonderingen hadden...............
quote:Fruity-Pebbles schreef op 03 juni 2015 @ 20:21:

[...]

Ik zie het pas NA jouw uitleg... Ik ook
quote:Borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:28:

Dat horeca een samenstelling is van Hotel Restaurant Café. Echt, kwam ik vorig jaar achter ofzo Dat wist ik dus echt niet!!
Dat verbaast mij echt, dat van die horeca. Ik geef les op een basisschool en het komt in de taalmethode gewoon aan bod, ook bij bijv. begrijpend lezen.

Wat mijzelf te binnen schoot vandaag was een voorstelling die we met de klas van de (toen nog) lagere school gingen bekijken. Deze heette "spektakel".

Ik heb toen heel lang een soort van hijskraan met daaraan een stuk spek voor me gezien. (misschien had ik toen al last van die spatieziekte van tegenwoordig: spek takel...)
Ik heb heel lang gedacht dat SM stond voor sauna-massage.
Aan sommige vuilniszakken zit aan de onderkant zo'n los plastic draadje. Mijn man zat altijd moeilijk te doen om dat draadje omhoog te trekken naar de opening en de zak dan zo dicht te knopen. Maar dat draadje is daar eigenlijk te kort voor. Altijd een heel gedoe. Sta ik Afgelopen week de zak te vervangen, trek dat draadje los en knoop heel simpel die zak dicht. Mijn man had nooit door dat je dat draadje er even vanaf moet trekken
Zo kwam ik er laatst achter dat je de zijkanten van een doos met een rol aluminiumfolie kunt indrukken zodat de rol in de doos blijft vastzitten als je er een vel vanaf trekt. Wat handig!
@MrsJohnson: Owhhhh....dat wist ik ook niet maar goed om te weten!
quote:MrsJohnson schreef op 23 juni 2015 @ 10:19:

Zo kwam ik er laatst achter dat je de zijkanten van een doos met een rol aluminiumfolie kunt indrukken zodat de rol in de doos blijft vastzitten als je er een vel vanaf trekt. Wat handig!Echt?? Wat handig! Die rol vliegt bij mij regelmatig door de keuken...
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juni 2015 @ 08:50:

Aan sommige vuilniszakken zit aan de onderkant zo'n los plastic draadje. Mijn man zat altijd moeilijk te doen om dat draadje omhoog te trekken naar de opening en de zak dan zo dicht te knopen. Maar dat draadje is daar eigenlijk te kort voor. Altijd een heel gedoe. Sta ik Afgelopen week de zak te vervangen, trek dat draadje los en knoop heel simpel die zak dicht. Mijn man had nooit door dat je dat draadje er even vanaf moet trekken Ha, dat wist ik dus ook niet! Snapte al nooit waar dat draadje nou voor was
Ik heb mijn iphone 4 al bijna 3 jaar en kwam er vanochtend achter dat er op dat grijze schermpje - wat je van onderuit naar boven trekt met sneltoetsen, en wat ik altijd per ongeluk open - een knop zit voor de vliegtuigstand (stil).

Nu begrijp ik eindelijk waarom het geluid van mijn telefoon zo vaak uit staat want dat knopje zit precies op de plek waar ik altijd swipe...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Zo kwam ik er laatst achter dat je de zijkanten van een doos met een rol aluminiumfolie kunt indrukken zodat de rol in de doos blijft vastzitten als je er een vel vanaf trekt. Wat handig!Ik heb het meteen gecontroleerd en jawel, wat handig! Weer wat geleerd en meteen alle dozen aluminiumfolie, vershoudfolie en bakpapier bewerkt
Het rolt wel moeilijker dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het ook geen verbetering qua rollen. Ik doe het dus niet meer.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Zo kwam ik er laatst achter dat je de zijkanten van een doos met een rol aluminiumfolie kunt indrukken zodat de rol in de doos blijft vastzitten als je er een vel vanaf trekt. Wat handig!

.

Daar kwam ik eerder via dit topic achter
Ik had het ook in dit topic gelezen en uitgeprobeerd, maar ik vind het geen succes.

(waar dit forum al niet goed voor is !)
quote:Annelaure schreef op 03 juni 2015 @ 21:37:

O staat voor uit, I voor aan. O is namelijk nul, niks. Geen stroom. Er gebeurt niks. I is 1, iets, aan. Denk ook aan binair.

Je ezelsbrug klopt dus niet.

ik dacht al 'ben ik nou gek?"

Ik gebruik ook het ezelsbruggetje 0 = nul=uit en 1=iets=aan.

Het heeft wel een paar jaar geduurd voor ik dit bedacht had
I/O staat niet voor 10.
Ik ben trouwens heel hard mijn best aan het doen om te begrijpen wat Noorwegen (en allerlei verwijzingen daarnaar) in allerlei topics komt doen
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
quote:_Vogeltje_ schreef op 23 juni 2015 @ 17:46:

Ik ben trouwens heel hard mijn best aan het doen om te begrijpen wat Noorwegen (en allerlei verwijzingen daarnaar) in allerlei topics komt doen Trollen komen uit Noorwegen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 juni 2015 @ 17:50:

[...]

Trollen komen uit Noorwegen

Aaaaaaah!

Okay, in de categorie 'dingen die je pas heel laat begreep': Noorwegen
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay

Dit wist ik al wel

Maar dan heb ik nog een handige wat veel mensen denk ik niet weten. De Fransen zijn er al wel achter, zie dit plaatje op een pak sinaasappelsap :

Als je een pak drinken dus zo uitschenkt, klotst het niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven