Waterkoker.

23-06-2015 22:46 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke waterkoker hebben jullie?
Helpt luieruitslag voorkomen
Ik heb een Russel Hobbs erg fijn! En zo mooi!
een ketel van de hema
Een Philips van 18 jaar oud.
Wij hebben geen waterkoker.

Wij hebben een koffie-bonenmachine waar we theewater uit kunnen tappen!
Ketelbinkie van de Hema.
Een quooker.
Een van de Lidl of Aldi. Gekocht toen we op ons zelf gingen, zo van prima voor de eerste tijd. Hij is er nog steeds na 5 jaar.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Philips Cucina, van zo'n 7 jaar oud.

Doet het nog prima, net nog weer ontkalkt.
Eentje van minder dan tientje van de action, werkt al drie jaar lang perfect.
Ik ben best een culisnob en gadgetfreak, maar een waterkoker kan toch maar een kunstje, dus wat maakt het uit welke je hebt? Beetje meer geld er tegenaan gooien maakt 'm misschien mooier, maar meer ook niet. Of heb ik iets gemist?
quote:Genoeggedronken schreef op 23 juni 2015 @ 23:34:

Ik ben best een culisnob en gadgetfreak, maar een waterkoker kan toch maar een kunstje, dus wat maakt het uit welke je hebt? Beetje meer geld er tegenaan gooien maakt 'm misschien mooier, maar meer ook niet. Of heb ik iets gemist?Dit idd ik heb een Bosch geloof ik. Hij doet wat ie moet doen, dus prima!
Ik heb ook al 9 jaar een Philips.

Een slechte waterkoker heeft:

- geen filter bij het tuitje

- wordt heet aan de buitenkant

- kun je niet zomaar ergens opzetten

- heeft geen goede thermoskwaliteiten
Ene van de Kijkshop! Elke dag dat ie pruttelt verbaas ik me dat hij het nog doet.

Daarom heb ik het ook dáár gekocht. Het brengt wat spanning in je leven -)
Een witte, geen flauw idee wat het merk is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Voor op mijn werk heb ik er eentje van de hema gekocht. Er stond er een waar iedereen zich groen en geel aan ergerde: stom klein ding dat er tijden over deed om dat beetje water aan de kook te krijgen. Toen ik het zat was heb ik er bij de hema een gekocht en die ervoor in de plaats gezet. Lekker groot, kookt snel en in een kek turquoise kleurtje ook nog. Dat middelste wist ik niet van tevoren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik mocht toen ik nog in de vastgoed werkte een afscheidskado verzinnen en heb toen een leuke rvs waterkoker van Krups gekozen. In deze vorm;

Het zwarte dopje is bij mij ook rvs en aan/uit knopje juist weer zwart, hij is mooier dan dit model. Was wel erg duur, 139 gulden of euro, weet niet zo uit mijn hoofd in welk jaar ik daar ben weggegaan.

Werkt goed maar ja, wat kan er niet goed zijn aan een waterkoker?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een graef met tempratuurindicatie!
For better and worse!!!!
Het belangrijkste bij een waterkoker vind ik de snelheid. Thuis een Tefal, met veel vermogen. Voor de camping een prutding dat wel even nodig heeft! Die van de camping zou ik thuis nogal ergelijk vinden!
Delonghi, retro modelletje.. I it!

Link : http://www.bcc.nl/keuken/drankbereiding ... oCCLvw_wcB
quote:Kippenmama schreef op 24 juni 2015 @ 11:58:

Delonghi, retro modelletje.. I it!

Link : http://www.bcc.nl/keuken/drankbereiding ... Lvw_wcBDie is wel super leuk!
quote:Sweet_Lavinia schreef op 23 juni 2015 @ 23:51:

Ene van de Kijkshop! Elke dag dat ie pruttelt verbaas ik me dat hij het nog doet.

Daarom heb ik het ook dáár gekocht. Het brengt wat spanning in je leven -)

Serieus? Omdat het van de kijkshop komt is het elke dag spannend of hij het nog doet? Wat een vreemde redenatie.

De kijkshop verkoopt allerlei verschillende merken en prijsklasse (waterkokers hebben ze van tussen de 10 en 120 euro). Het feit dat het bij de kijkshop gekocht is zegt niets over de levensduur.
quote:tonkje schreef op 24 juni 2015 @ 00:03:

Een witte, geen flauw idee wat het merk is.Zo'n zelfde als ik dus. Ik zou echt moeten gaan kijken naar het merk. Heb 30 jaar zonder gedaan, maar omdat ik steeds meer bezoek kreeg dat thee dronk, toch eindelijk maar eens een aangeschaft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een Quooker. Ik heb er voor we besloten er een te nemen lang over getwijfeld, maar dit was echt een van de beste aankopen voor de keuken ooit!
ik heb onlangs mijn waterkoker weggegeven en heb nu zelf een mooie echte fluitketel op inductie.

Staat zo mooi!

http://www.blokker.nl/nl/ ... rEEqU81F63zxR7RoC08nw_wcB

Deze is t!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven