Minnaar
woensdag 3 september 2008 om 13:07
quote:stewardess schreef op 03 september 2008 @ 13:00:
Wat erg AIL, denk je dat het door jouw sv komt dat je relatie in een dip zit?
Ik dacht dat het kwam doordat ik hem zo lang niet had gezien. Ik ging me steeds meer irriteren aan kleine dingetjes.
Ben er nu niet meer zo zeker van of sv er mee te maken heeft.
Mss was het toch wel gebeurd.
Zucht.
Wat erg AIL, denk je dat het door jouw sv komt dat je relatie in een dip zit?
Ik dacht dat het kwam doordat ik hem zo lang niet had gezien. Ik ging me steeds meer irriteren aan kleine dingetjes.
Ben er nu niet meer zo zeker van of sv er mee te maken heeft.
Mss was het toch wel gebeurd.
Zucht.
woensdag 3 september 2008 om 13:17
@ Mac : inderdaad zoals jij het beschrijft, is het redelijk fijn een sv te hebben. Een beetje vertrouwen, een goed gesprek, humor en wederom allerbeste sex houden 't leven er in. Dan is het fijn "iets" te hebben zonder er altijd moeten aan te denken.
@Angel in love : oppassen met "vrouwen van", ik maak nog steeds een grote omweg rond de "ex-vrouw van", nochtans heb ik niks te maken met dat ex zijn en heb ik de eikel zelf al bijna een half jaar niet meer gesproken.
@Stew : hoe is het met jou verder ?
Hoe zit het trouwens met de andere dames die hier vroeger harde noten kraakten ? Ik denk bijvoorbeeld aan Animeermeisje, Nachtvlinder, Enigma en ook nog anderen waar ik meteen niet kan opkomen ...
@Angel in love : oppassen met "vrouwen van", ik maak nog steeds een grote omweg rond de "ex-vrouw van", nochtans heb ik niks te maken met dat ex zijn en heb ik de eikel zelf al bijna een half jaar niet meer gesproken.
@Stew : hoe is het met jou verder ?
Hoe zit het trouwens met de andere dames die hier vroeger harde noten kraakten ? Ik denk bijvoorbeeld aan Animeermeisje, Nachtvlinder, Enigma en ook nog anderen waar ik meteen niet kan opkomen ...
woensdag 3 september 2008 om 13:22
woensdag 3 september 2008 om 13:52
woensdag 3 september 2008 om 13:56
woensdag 3 september 2008 om 14:30
woensdag 3 september 2008 om 14:30
woensdag 3 september 2008 om 14:49
woensdag 3 september 2008 om 15:02
Als hij niets meer doet dan alleen vertellen, heb je er inderdaad weinig aan.
Isabelle, dan begrijp ik het niet, als hij daar alleen is is het toch leuk en gezellig als je daar ook heen komt?
Hoe is jullie 'relatie' verder? Als het goed is zou ik zeker nog bellen.
Ik ben morgen in de buurt van mijn sv, ik heb besloten dat ik even langsga. Ik zal hem wel van tevoren bellen zodat hij kan douchen
Ach, misschien laat ik het ook maar even zo.
Isabelle, dan begrijp ik het niet, als hij daar alleen is is het toch leuk en gezellig als je daar ook heen komt?
Hoe is jullie 'relatie' verder? Als het goed is zou ik zeker nog bellen.
Ik ben morgen in de buurt van mijn sv, ik heb besloten dat ik even langsga. Ik zal hem wel van tevoren bellen zodat hij kan douchen
Ach, misschien laat ik het ook maar even zo.
woensdag 3 september 2008 om 15:15
woensdag 3 september 2008 om 15:21
quote:Belgenmoppie schreef op 03 september 2008 @ 13:17:
Was wel niet echt harde kern (sv is na 1 keer nog geen echte sv hahahah) maar lees nog wel mee.
Niet veel nieuws.Zie hem nog regelmatig maar van meer dan V is (voorlopig) geen sprake.
Gaan over een paar weken op double date.
Zal voorzichtig zijn maar ik zal hem ook zeker laten merken dat het wat mij betreft niet bij die ene keer had hoeven blijven.
Sv van mijn man post hier ook maar niet zoveel omdat veel " problemen" van andere niet voor haar gelden
Was wel niet echt harde kern (sv is na 1 keer nog geen echte sv hahahah) maar lees nog wel mee.
Niet veel nieuws.Zie hem nog regelmatig maar van meer dan V is (voorlopig) geen sprake.
Gaan over een paar weken op double date.
Zal voorzichtig zijn maar ik zal hem ook zeker laten merken dat het wat mij betreft niet bij die ene keer had hoeven blijven.
Sv van mijn man post hier ook maar niet zoveel omdat veel " problemen" van andere niet voor haar gelden
woensdag 3 september 2008 om 19:02
Ik heb hier een paar maand terug ook eens gepost. Ik had ook een sexvriendje, was niet getrouwd ik ook niet, maar kon er net zo goed met niemand over praten.
Het initiatief moest de laatste tijd steeds van mij komen en dat had ik hem gezegd. Hij zei dat ie problemen had. Okay, ik heb hem toen nog even op msn gelaten, maar ik zag dat hij nog zo druk was op datingsites, dat ik hem op een gegeven moment toch van msn gedaan heb.
Ik heb sindsdien niks meer van hem gehoord en ik vind het best zo. Ik heb al wel door dat het niet zo moeilijk is om een nieuw SV-tje te krijgen
Het initiatief moest de laatste tijd steeds van mij komen en dat had ik hem gezegd. Hij zei dat ie problemen had. Okay, ik heb hem toen nog even op msn gelaten, maar ik zag dat hij nog zo druk was op datingsites, dat ik hem op een gegeven moment toch van msn gedaan heb.
Ik heb sindsdien niks meer van hem gehoord en ik vind het best zo. Ik heb al wel door dat het niet zo moeilijk is om een nieuw SV-tje te krijgen