Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:stewardess schreef op 03 september 2008 @ 13:00:

Wat erg AIL, denk je dat het door jouw sv komt dat je relatie in een dip zit?

Ik dacht dat het kwam doordat ik hem zo lang niet had gezien. Ik ging me steeds meer irriteren aan kleine dingetjes.

Ben er nu niet meer zo zeker van of sv er mee te maken heeft.

Mss was het toch wel gebeurd.

Zucht.
@ Mac : inderdaad zoals jij het beschrijft, is het redelijk fijn een sv te hebben. Een beetje vertrouwen, een goed gesprek, humor en wederom allerbeste sex houden 't leven er in. Dan is het fijn "iets" te hebben zonder er altijd moeten aan te denken.

@Angel in love : oppassen met "vrouwen van", ik maak nog steeds een grote omweg rond de "ex-vrouw van", nochtans heb ik niks te maken met dat ex zijn en heb ik de eikel zelf al bijna een half jaar niet meer gesproken.

@Stew : hoe is het met jou verder ?

Hoe zit het trouwens met de andere dames die hier vroeger harde noten kraakten ? Ik denk bijvoorbeeld aan Animeermeisje, Nachtvlinder, Enigma en ook nog anderen waar ik meteen niet kan opkomen ...
Nou, ook toestanden dus.

Ik ben er goed beroerd van.
@mac. Wat ongelofelijk herkenbaar! (ik liep vanmorgen nog tegen betonnen muur aan... doet wel ff zeer trouwens) maar goed, je weet dat dat kan gebeuren. Gewoon met rust laten, trekt vanzelf weer bij.

AIL: het komt ook vaak allemaal tegelijk.... sterkte.
Wil je er iets over kwijt Isabelle?
quote:xana schreef op 03 september 2008 @ 13:39:

Wil je er iets over kwijt Isabelle?Op de bank bij Xana!
Als je bij Belgenmoppie op de bank terecht komt ...

Da's weer wat anders dan.
quote:Belgenmoppie schreef op 03 september 2008 @ 13:42:

Als je bij Belgenmoppie op de bank terecht komt ...

Da's weer wat anders dan.Vrouwen ook, BM?
Ik heb een grote bank, dus vrouwen ook én ik ben er voor gekend een goede gastvrouw te zijn ...
Isabelle: kom op met je verhaal!

AIL: klote zeg, en nu? Wat wil je zelf?
Hij in Fr. Ik zou komen nu twijfelt hij en zou wat laten horen.

Ik heb niks geboekt want dat is mij te onzeker. Mijn vriendin wilt mij brengen van het weekend. Lief hè?

Maar dat doe ik natuurlijk niet. En ik hoor alsmaar niks en geen haar op mijn hoofd die hem belt om te vragen hoe het zit.
Waarom bel je hem niet? Waarom twijfelt hij, heeft hij aangegeven waarom?
Nee, ik bel niet. Hij moest, weer, nadenken. Terwijl hij het vaker heeft voorgesteld. Nu zei ik maandag dus ja. En is het ineens moelijk. Hij moest nadenken erover. Hij zal dat nog steeds wel aan het doen zijn. Of vul ik dingen in voor hem nu?
Dat is inderdaad niet zo heel leuk, nee. Is hij daar met vrienden, vrouw? En wat is de reden dat hij erover moet nadenken, twijfelt hij aan de vrijblijvendheid?
quote:Mac123 schreef op 03 september 2008 @ 13:49:

AIL: klote zeg, en nu? Wat wil je zelf?

Ben er nog niet uit, Mac.

btw sv net aan de telefoon gehad...............hij kan niet zonder me, ach wat ben ik geroerd.
Fijn voor je AIL!
Klinkt wat cynisch Angel, of lees ik het niet goed?

Ik heb geen idee waarom hij ineens zo twijfelt en moest nadenken erover. Ik was wel erg voortvarend aan de telefoon maandag. Misschien had hij het niet verwacht/gedacht dat ik zou komen. Geen idee verder.

Hij is daar alleen.
quote:angelinlove schreef op 03 september 2008 @ 14:22:

[...]

btw sv net aan de telefoon gehad...............hij kan niet zonder me, ach wat ben ik geroerd.KAN niet, of WIL niet.... zit iets verschil tussen.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Klinkt inderdaad wat cynisch, bedoel ik ook wel zo. Eerst bellen om te zeggen dat hij niet meer durft en dan bellen dat hij niet zonder mij WIL (je hebt gelijk, Roland, daar zit verschil tussen), lekker makkelijk en wat moet ik met die informatie................mezelf gaan bevredigen?

Mannen!
je kunt niet met en zonder ze sexen
Als hij niets meer doet dan alleen vertellen, heb je er inderdaad weinig aan.

Isabelle, dan begrijp ik het niet, als hij daar alleen is is het toch leuk en gezellig als je daar ook heen komt?

Hoe is jullie 'relatie' verder? Als het goed is zou ik zeker nog bellen.

Ik ben morgen in de buurt van mijn sv, ik heb besloten dat ik even langsga. Ik zal hem wel van tevoren bellen zodat hij kan douchen

Ach, misschien laat ik het ook maar even zo.
Isabelle, ik zou er toch nog een telefoontje aan wagen zodat je (hopelijk) zekerheid hebt in wat hij wil. Het zou toch zonde zijn dat je een leuke vakantie met je sv voorbij laat gaan door jouw koppigheid (of zie ik dat verkeerd).
@ Mac, gewoon een smsje sturen met; NU douchen!

@AIL, sommige mannen zijn echt vreselijk. Mijn exsv blijft me tot op de dag van vandaag mailen dat hij niet zonder me kan, omdat ik hem heb gezegd het mailen ook te willen stopzetten. Hoe bedoel je bord voor zijn kop?
quote:Belgenmoppie schreef op 03 september 2008 @ 13:17:

Hoe zit het trouwens met de andere dames die hier vroeger harde noten kraakten ? Ik denk bijvoorbeeld aan Animeermeisje, Nachtvlinder, Enigma en ook nog anderen waar ik meteen niet kan opkomen ...

Was wel niet echt harde kern (sv is na 1 keer nog geen echte sv hahahah) maar lees nog wel mee.

Niet veel nieuws.Zie hem nog regelmatig maar van meer dan V is (voorlopig) geen sprake.

Gaan over een paar weken op double date.

Zal voorzichtig zijn maar ik zal hem ook zeker laten merken dat het wat mij betreft niet bij die ene keer had hoeven blijven.

Sv van mijn man post hier ook maar niet zoveel omdat veel " problemen" van andere niet voor haar gelden
Ik heb hier een paar maand terug ook eens gepost. Ik had ook een sexvriendje, was niet getrouwd ik ook niet, maar kon er net zo goed met niemand over praten.

Het initiatief moest de laatste tijd steeds van mij komen en dat had ik hem gezegd. Hij zei dat ie problemen had. Okay, ik heb hem toen nog even op msn gelaten, maar ik zag dat hij nog zo druk was op datingsites, dat ik hem op een gegeven moment toch van msn gedaan heb.

Ik heb sindsdien niks meer van hem gehoord en ik vind het best zo. Ik heb al wel door dat het niet zo moeilijk is om een nieuw SV-tje te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven