Mode & Beauty alle pijlers

Kleding

30-06-2015 21:45 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet goed wat ik kan dragen met dit weer wat niet te warm is en ook niet kort.

Ik wil niks bloot behalve mijn onderarmen als het moet en niet strak en ook iets waar je niet dik in lijkt.

En ik wil liever ook niet voor gek lopen of daardoor aandacht trekken.

Ik weet echt niet wat ik kan dragen heeft iemand misschien tips daarvoor?
Trek gewoon aan wat je lekker vindt zitten.

Niet te moeilijk doen. Losvallend shirt en fijne broek.
Is de Ibiza look/ hippie look niets voor jou dan? Wijd, luchtig, vaak lange mouwen, lange rokken, modieus,...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je geen luchtige lange rok of een rok tot net over je knieën? Anders een wat luchtigere broek (van die harembroeken of tricot broeken zijn helemaal in).

Of een wat langer jurkje? Mogelijkheden zijn eindeloos, zolang je maar iets draagt met een dunne stof.
Lange rok
Zo vaak kom je niet buiten, toch? Is het alleen maar om even snel naar de winkel te gaan?
Maxi jurk of maxi rok.
Life is short. Eat dessert first.
Nee heb ik niet en ik durf geen kleding aan te doen die ik heb omdat ik bang ben dat ik het misschien niet pas. Ik zoek wel op internet maar ik zie niks ik denk dat niks mij staat. Is een lange rok wel mooi en loop ik er niet mee voor gek?
Ik heb met dit weer gewoon een spijkerbroek, shirtje en slippers aan. Bij 35 graden wordt het misschien toch iets luchtigers, maar voor nu vind ik het goed te doen,
En krijg je van die harembroeken een dikke kont??
Als ik thuis kom meteen mijn zomerjurk aan maar voor mijn werk een linnenbroek en een t-shirt. Misschien dat ik morgen voor iets mouwloos ga onder mijn werk bloes, Zou het liefst ook op slippers lopen maar dat is niet gepast en handig op mijn werk,
quote:Emmaa2 schreef op 30 juni 2015 @ 21:55:

Nee heb ik niet en ik durf geen kleding aan te doen die ik heb omdat ik bang ben dat ik het misschien niet pas. Ik zoek wel op internet maar ik zie niks ik denk dat niks mij staat. Is een lange rok wel mooi en loop ik er niet mee voor gek?Als je zo graatmager bent als ik vrees dat je bent staat alles nogal eh.... Flodderig, zeg maar. Dan zul je kindermaatjes moeten scoren maar die zijn waarschijnlijk weer te kort.
quote:Emmaa2 schreef op 30 juni 2015 @ 21:56:

En krijg je van die harembroeken een dikke kont??Jij niet want je hebt geen billen.
quote:Emmaa2 schreef op 30 juni 2015 @ 21:56:

En krijg je van die harembroeken een dikke kont??Een dikke kont krijg je van elke dag een patatje oorlog eten. Niet van een harembroek.....
jouw leven is een keuze
Ik bedoel of het meer opvalt?

En is een linnenbroek ouderwets?
Linnen broek, wijde zijden broek, maxi-dress, luchtige blouse, tuniek met halflange mouwen, jumpsuit,...

keuze te over...
Linnen broek kan makkelijk hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Bente is er weer?
Ken je de uitdrukking: 'voor een ontevreden mens bestaan er geen makkelijke stoelen'?

Ik heb een variant bedacht.

Voor iemand met een eetstoornis bestaan er geen kleren waarin je je niet te dik voelt.

Het zit namelijk tussen je oren. Je bent niet te dik, je voelt je te dik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Een linnen broek kan altijd.

Alles wat lekker zit kan altijd.

Je valt pas op, als je overduidelijk uitstraalt dat je niet lekker in je vel zit en dat het je iets kan schelen of je opvalt.

Iemand die denkt 'laat ze maar lekker kletsen, het kan me niet schelen', wordt veel minder bekeken dan iemand die er alles aan doet om maar niet op te vallen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Niks zit lekker en niks staat mij daarom vraag ik het hier.

Ik ga wel voor een lange rok zoeken.

Ik heb er gewoon geen verstand van.
quote:Emmaa2 schreef op 30 juni 2015 @ 22:18:

Niks zit lekker en niks staat mij daarom vraag ik het hier.

Ik ga wel voor een lange rok zoeken.

Ik heb er gewoon geen verstand van.Dan moet je hulp vragen aan iemand die met je mee kan gaan om je te helpen. Of je zoekt een boetiek waar je nog echt goede raad krijgt, en niet zomaar een verkoopspraatje.
quote:Emmaa2 schreef op 30 juni 2015 @ 21:55:

Nee heb ik niet en ik durf geen kleding aan te doen die ik heb omdat ik bang ben dat ik het misschien niet pas. Ik zoek wel op internet maar ik zie niks ik denk dat niks mij staat. Is een lange rok wel mooi en loop ik er niet mee voor gek?

Mensen letten vooral op zichzelf, dus ik denk niet dat het mensen veel interesseert hoe jij erbij loopt

Niet lullig bedoeld, maar jezelf niet te belangrijk maken, dat doen anderen ook niet
Ik heb wel interessantere dingen te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dunne broek, shirtje, kláár.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven