F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
pfff stilte.. net 2 die alleen maar op de arm wilden en het anders duidelijk lieten horen!

Balen Tieg, heb je al wel andere huizen gespot? Fijn dat je straks vast contract hebt, scheelt met hypotheek ed...
Tieg, wat balen van het huis, hbe je nog andere die je leuk vindt? In ieder geva; gefeliciteerd met je contract!

Cees, ... Vind het balen dat het niet lekker loopt tussen hork en jou.. Hoop dat je snel echt eens even kunt bijkomen.. Heb van Marius best veel bewaard, moet wel een paar dingen opnieuw kopen aangezien ik die weg had gedaan ivm katten allergie van Marius. Maar dat is alleen maar beter, lekker shoppen. AL kom ik daar gewoon niet aan toe. Weet niet wat het is dit keer.

Lau, hoe bevalt het zo aan het werk?? Ben je alweer helemaal gewend?

Heb deze week erg weinig zin, al gaan de dagen op een of andere manier toch heel snel.. Gelukkig maar
Tieg, goed nieuws van je contract. Bevalt het werk daar ook?

Wel balen van het huis. Hoop dat je snel een ander nog mooier huis vindt.

Cees, vervelend dat het weer even niet zo goed loopt. Komt dat alleen door de vrbouwingsstress bij jullie beiden?

Laatste dagje voor de vakantie hier. Nog even wat dingen afronden. Als je er zolang van het lab bent geweest moet je sommige dingen helemaal opnieuw leren omdat ze procedures weer aanpassen. Moet nu dus een stofje opsturen, wat een gedoe zeg.
Werk went alweer snel merk ik, alles is ook nogsteeds hetzelfde eigenlijk. Op zich dus makkelijk weer meedraaien maar merk dat ik het ook gelijk een beetje saai vind ofzo...maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Lau, bedoel je dat je thuis zitten minder saai vindt? Of vond je het werk voor je verlof of saai?

Nog een half dagje. Eens kijken of ik nog orde in de chaos kan scheppen.

Heb trouwens gewoon spierpijn van het werk. Vroeg me gisteren echt af wat ik nou gedaan had waarom ik mijn buikspieren zo voelde. Vanmorgen wist ik het ineens toen ik een apparaat weer gebruikte. Moet daarvan een deksel flink aanduwen maar hij staat eigenlijk net te hoog voor mij dus gebruik daar (blijkbaar) buikspieren voor. Wist niet eens dat ik die nog had.
Voor ik met verlof ging vond ik mijn werk niet saai, maar er waren wel een paar dingen waar ik niet zo blij mee was. Maar had misschien verwacht dat alles anders zou zijn ofzo als ik weer terug was, ik weet het niet. Nou ja, het zal er wel bijhoren, moet gewoon weer even mijn draai vinden.

buikspieren?? Wat zijn dat??
Lau, .. Zal inderdaad wel wennen zijn en je bent toch een tijd eruit geweest!!

Heb ook last van mijn buikspieren, hahaha... Die heb ik al jaren niet meer gevoeld. Vind trouwens wel dat je buik de tweede keer veel sneller groeit dan de eerste keer. Hadden jullie dat ook? Als ik mijn buik vergelijk met de buikfoto's van Marius dan is dat vergelijkbaar met een 32 weken buik (toendertijd)... en nee, heb nog steeds geen foto gemaakt..
Onee, mijn buik groeide juist minder hard en was op het eind nog steeds kleiner dan bij Tim. Maar hij had dan ook een enorm zwembad terwijl Floor nog niet eens kon pootje baden aan het eind.

Ik ga zo lekker Tim halen en dan samen met hem Floor halen. Die was vandaag enigst kindje bij de gastouder dus aandacht genoeg lijkt mij.
Morgen!
Mogguh Dit is een hele goeie morgen. Wij gaan straks op vakantie. Emma ligt nog te snurken en wij zijn al uit de veren.

Het spijt me dat ik niet veel ben langs geweest de laatste tijd, maar door drukte komt het er maar niet van(en ik heb maar 1 kind moet je nagaan ).

Het winkeltje vraagt ook wel wat tijd een aandacht van me. Ik heb toch al wel het één en ander verkocht en daar heb ik zo ontzettend veel plezier van!

Laptop gaat mee in de tas vanmiddag met een modem waar ik overal kan internetten, dus misschien dat ik de komende weken nog es ff kom buurten.

Liefs, Josje
Fijne vakantie Josje! Waar ga je naartoe eigenlijk?
Josje, fijne vakantie!!

En Nic, jij natuurlijk ook een hele fijne vakantie. Ga je ook vandaag al weg of morgen?
Hee Marlee! We moeten echt weer afspreken hoor, want Nina vraagt steeds naar Marius. En als we in de auto stappen om ergens heen te gaan vraagt ze ook steeds of we bij Marius gaan spelen. Leuk he
Oh, das schattig!!! Marius had het even geleden ook al over NIna. Begreep hem niet goed, dacht dat hij kindje op kdv bedoelde, maar toen werd hij boos..... Nee, hij wilde met Nina spelen ..

Helaas ben ik op woensdag niet vrij. Ga eens kijken of ik toch niet een keer op woensdag kan vrij nemen. Nogal gezeik hier over vrije dagen, terwijl ik er voor dit jaar toch nog een stuk of 15 heb staan Zou het wel weer heel gezellig vinden
Ja, dat is inderdaad jammer...ik moet nog even kijken zelf hoeveel vakantiedagen ik nog heb en wanneer ik die ga opnemen, misschien kan ik ook wel ergens nog een extra dagje nemen. Wanneer ga jij eigenlijk met zwangerschapsverlof?

Nitro, kolf jij ook nog op het werk dan of dat niet meer?
Cees anders kom je eens gezellig buurten bij mijn ouders, als wij er binnenkort zijn... Is toch vlak in de buurt. Kunnen Jesse en Daan ook gezellig spelen met de trekker

Marlee, fijn dat de ogen van Marius al beter lijken. Maar afplakken lijkt me toch best pittig! Alhoewel het nu misschien nog wel makkelijker is, dat ze er snel aan gewend zijn...

En hier ook wel een sneller groeiende buik... en billen... en benen... Maar of dat nou door Tessel of door de turkse pizza's kwam, dat weet ik niet

Nic, fijne vakantie! Lekker even weg!

Josje, jij ook een fijne vakantie! Lekker dat het zo goed loopt met je winkeltje! Als we (ooit) eens gaan verhuizen, ga ik eens goed kijken wat je allemaal te bieden hebt. Heb dan toch twee kinderkamers te stylen

Enne, is een meeting anders geen goed idee? Daan heeft het ook telkens over Ella, en Jesse. Of anders een overzichtje in de ak met de thuisdagen, dat we makkelijker kunnen minimeeten?

Werk gaat goed en blijft leuk, afgelopen maandag beoordelingsgesprek gehad, en ze zijn erg tevreden over me. Binnenkort gaat er iemand van personeelszaken contact met me opnemen, om een contract te tekenen. Ben benieuwd, in principe heb ik dan ook nog weer de mogelijkheid om over mijn salaris etc. te onderhandelen. En er zijn in ieder geval ook nog voldoende uitdagingen en mogelijkheden voor me. Afgelopen week heb ik samen met een andere collega een kennismakingsgesprek mogen voeren met de nieuwe leidinggevende, da's toch ook wel weer leuk ook al ben ik de (bijna) meest nieuwe persoon van de afdeling.

Met de kinderen gaat het verder ook allemaal goed, Tessel trekt nu telkens haar knietjes onder zich, en lijkt wel wat te gaan kruipen. Ze schuifelt zo toch een behoorlijk end in de richting die ze op wil. Verder kletst ze ook steeds meer, zijn er nu twee tandjes door, en lijkt ze sinds vandaag ook in haar handjes te klappen. Vorige week op het cb was ze 8030 gram, en 71,5 cm, dus de groei gaat ook de goeie kant op.

Met Daan gaat het ook allemaal prima, die vind het allemaal geweldig wat Tessel doet, en zij wat hij allemaal doet. Echt onwijs leuk om te zien allemaal, hoe ze op elkaar reageren. Maandag ga ik met Daan weer naar het ziekenhuis, de week erna krijgt hij een kleine ingreep aan zijn piemeltje, en wordt er meteen gekeken hoe groot de inhoud van zijn blaas is. Wel een beetje spannend, en ik ben vooral benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Met Daan in het ziekenhuis, zonder Tessel... Zo suf, mis haar nu al!

Daan is de laatste tijd overigens ontzettend beleefd, weet niet van wie hij dat heeft Vraagt keurig "mag ik er even langs" als hij er even langs wil (jammer alleen dat Tessel er nog niet op reageert als ze in de weg ligt ).

Doopdienst zondag was erg vermoeiend, maar wel mooi. Tessel heeft zich keurig gedragen, en alle oude dametjes in de kerk gaven na afloop onwijs veel complimenten over hoe keurig ze zich gedragen hadden. Toch wel leuk. Na afloop alle familie nog weer over de vloer voor koffie met cake en een uitgebreide lunch, en dat was ook weer prima geslaagd.

Nu nog even verder internetten, en straks maar even op tijd naar bed. Gisteren hebben we alledrie (man was al werken) geslapen tot 12 uur 's middags! Tessel is wel even wakker geweest om 7 uur voor een fles, maar is na even spelen in haar bedje weer in slaap gevallen. Heerlijk, zo uitslapen! Morgen hopelijk weer.
haha moest ff lachen om dat "mag ik er even langs?" Jesse zegt gewoon "aan de tant!"
Goedemorgen.

Tieg, wat leuk dat Daan en Tessel zo leuk op elkaar reageren. Wat moet er nog aan het piemeltje van Daan gedaan worden?

Moet zeggen dat ik met Floor ook sterker heb dat ik haar mis. Misschien komt dat wel omdat Tim zich beter red omdat hij al ouder is.

Josje, leuk dat je webshop al begint te lopen. Fijne vakantie nog.

Lau, balen dat het op het werk nog niet gaat zoals je wilt. Is wel even lastig om je draai te vinden.

Tim roept nu. Kijk mama is Lola in de foto!!!!

Ik ga maar eens bedenken wat we gaan eten. Vanmiddag komt schoonmoeder met nog 3 dames op kraamvisite. Heb ik niet zoveel zin in. Heb meer zin in coconnen.
goedemorgen, iedereen fijn weekend gehad?

weinig tijd om te lezen en te reageren, maar wilde ff hoi zeggen: HOI!!!

kom vanavond uitgebreider terug.
Hoi!!
hoi
Stil hier zeg...

Ik heb toch zo lekker geslapen vanacht! Lasse om 10 uur laatste voeding gegeven en daarna gelijk lekker zelf gaan slapen. Om 6 uur ging de wekker, en Lasse werd pas wakker nadat ik gedouched had. Zo mag het van mij elke nacht gaan voortaan hoor.

Kan op mijn werk niet op hyves blijkt...dus Vis, sorry, heb nog niets geupdate.

Ook niet meer op msn merk ik...dus kan ook niet in de AK nu.
echt stil. Iedereen druk?

Hier heel druk weekend gehad, verjaardag van mn vader. Was erg leuk, kindjes vermaakte zich prima alleen was ella doodsbang voor de hond van mn broer... dus dat was iets minder.

Lau, wat een goede nacht zeg! En gaat kolven ook nog goed?

Ik kolf idd nog steeds op t werk, twee keer per dag 20 minuten, en dat gaat prima. Nog een maand en dan is ie 1 jaar en hou ik er mee op, met kolven in ieder geval. En doorslapen gebeurt hier helaas nog steeds lang niet elke dag...

Oppas lijkt trouwens super leuk. Ze komt zaterdag om zes uur, dan gaat zij met de kiddies eten en gaan wij uit eten... vind het toch wel raar hoor, is toch net even anders als ouders of goede vrienden, maar t gaat vast prima.

Nic, hoe was je kraamvisite?

Tieg, wat fijn dat het zo goed gaat met je werk! Toch wel heerlijk als dat een stabiele factor is. En jullie droomhuis komt vast binnenkort ook langs. En tessel alweer aan t optrekken! Leuk he, milan kruipt nu als een speer heel t huis door en gaat aan dingen staan. En is ook dol op zn zus. Echt heel leuk.

Wat gaan ze bij Daan nog doen?

Marlee, zijn jullie al begonnen met afplakken van Marius zn oog? En gaat t goed?

Cees, hoe is t bij jullie?

En is dok nog in da house?

Daan en josje op vakantie, toch?
Nitro, ze gaan nu kijken hoe groot zijn blaas is, en de blaashals iets vernauwen zodat er wat meer druk op de blaas komt te staan en die wat meer gaat groeien.

Vandaag het preoperatieve spreekuur gehad. Hoefde de film niet te zien, omdat ik die vorig jaar al gehad had, en Daan er waarschijnlijk nog iets te jong voor is. Daan kreeg wel een mooie Kika-beer mee, die wel heel lief is. Vervolgens wat onderzoekjes bij de anaestesioloog en de verpleegkundige, bloedprikken (geen kik gegeven, alleen maar kijken!) en vervolgens nog evne in een potje plassen. Dat laatste is niet echt gelukt, dus dat wordt even afwachten wat ze uit de 10 druppels kunnen halen.

De rest van de week al weer een drukke week, met een boel afspraken. Dus nu nog even tv kijken, en dan op tijd naar bed!

Groetjes!
Goedemorgen!

Nitro, waarom is Ella zo bang voor de hond van je broer. Ze was jullie hond toch ook gewend. Wel vervelend.

Lau, lekker als het zo goed loopt met Lasse, hoop maar dat hij dat ritme goed volhoudt. Floor moet ik vaak wakker maken 's ochtends. 's avonds trouwens ook voor de laatste voeding.

Gisteren lagen beide kids om 19.15 in bed. Wist niet wat me overkwam.

Tieg, ik vind 10 druppels al heel wat hoor. Tim heeft gisteren 4 druppels op de wc geplast en 5 scheten gelaten waar hij nog het meest trots op was.

Ik heb nu echt vakantie. Kids naar de opvang. Heel gek om nu alleen thuis te zijn. Heb al de bedden van de kids verschoont en de was draait. Ga nu even nog een oude aflevering van army wives kijken en kolven en daarna shoppen Heb er zo'n zin in. Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven