F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Josje... wat leuk om te horen van de pilletjes . Spannend zeg.. en natuurlijk ook fijn dat het met je winkel zo goed gaat. Balen alleen dat je je telefoon opnam.. gewoon niet meer doen.

Klinkt goed, Tieg.. alleen dat opstaan. Kan er over mee praten en vind het nu niet zo erg, maar 's winters. Maar goed, wat je zegt.. je hebt er wel een mooi huis voor terug... Kom graag een keer langs voor de koffie!!

Fijn dat het beter gaat met Tim.. en het bed weg is ook leuk om te horen. Het gaat al opschieten je trouwdag.. nog maar een maandje.

Cees, balen van die vakantiedagen (en hork)!! Wel heel veel plezier vandaag met Vish en Nemo.. (en ik wil ook een magnum).

Lau, how is life?? En geef die sites maar door. Het is erg rustig om mijn werk vandaag en wil wel even rondsurfen..Hoe gaat het met Nina haar oog, al een verbetering?

Nitro, lees ik dat je een foto geplaatst hebt, ga zo in AK kijken.

Dokkie, hoe staat het met de verkoop van jullie huis?

Met ons alles goed, genoten van het weer en nu weer hard aan het werk en dat is balen met dit weer . Ben diep aan het overwegen wat ik ga doen qua werk. Iets heel anders zoeken met een nieuwe opleiding (al duurt de opleiding 4 jaar) of gewoon ander werk zoeken. En verder druk bezig met Marius. Hij vindt namelijk alles eng... nou ja bijna alles. Daar zijn we achter gekomen toen we op vakantie waren, echt een eye-opener! Het gaat nu wel iets beter op sommige vlakken, maar vooral zwemmen en 'wild' doen.. dus klimmen, trampoline, glijbaan etc vindt hij helemaal niks en begint te huilen.. Ben nu 2 keer per maand met hem aan het zwemmen en ga vanaf eind augustus met hem op peutergym. Hoop dat dat helpt! Levi groeit als kool en gaat als een speer. Zal van de week even een nieuwe foto in AK zetten..

Zo ga me maar eens aan de koffie wagen en mail door spitten
Lau, oude huis moet alleen nog gestript worden, dat gaan we zaterdag doen. Aanhanger huren, en vloerbedekking enzo wegbrengen (wordt een klus want de spanlatten zijn gelijmd...), lampjes eraf, gaatjes dichtsmeren, schoonmaken, dat soort dingen.

Marlee, vindt Marius dingen zoals Ballorig ook niet leuk dan? Daar moet je toch wel een hoop klauteren en klimmen, maar kan er niet zo heel veel mis gaan. Misschien is hij een keer hard gevallen, of is het eens te druk geweest...

Wat dat betreft heeft Daan ons wel versteld doen staan toen we met z'n allen bij Ballorig waren. We hadden verwacht dat hij het helemaal niks zou vinden, omdat het te druk zou zijn. Dat was dus echt niet zo... Zwemmen vindt hij op zich wel leuk, zeker zo'n zwemles, maar hij moet wel even de tijd hebben om los te komen. Dus daar gewoon even de tijd voor nemen.

Nu hard aan de slag!
Marlee, heeft Marius dat al langer. Kan me niet herinneren dat hij het bij Ballorig eng vond?

Kan het niet iets met zijn ogen zijn, dat hij het niet goed kan zien? Of een poosje niet goed heeft kunnen zien voor hij zijn bril kreeg?

Peutergym is wel leuk!

Tieg, nog zo'n fijn klusje. Oude huis schoon en leeg maken.

Ik ga maar aan het werk, geen zin en Tim was al veeeeeel te vroeg wakker.
Morning,

hier waren de kids ook al belachelijk vroeg. Zit al bijna een uur op mn werk ondertussen en al best productief geweest!

Nico, over hoe lang mag tim gaan proberen te lopen? Fijn dat de pijn in zn voet over is en hij weer aan t lopen is!

Vish en Casey, was t gezellig gisteren? Boys veel pret samen? Wel balen zo van je vakantie Casey, maar dubbel idd want wel super als t huis verder af komt. en ik snap t heel goed hoor, van je vakantie en toch nog voor de kids zorgen, zeker in jouw geval!

marlee, wat zielig voor Marius. Is dat opeens? Meis heeft t ook wel een beetje hoor. Nog niet zo erg, maar op vakantie durfde ze ook niet alleen naar t buurmeisje, dan moest een van ons mee, of mee naar de glijbaan als er een ander kindje zat. Dat soort wrek. Wel lastig, vooral voor hem zelf natuurlijk.

Tieg, fijn dat alles t were doet! hoe gaat t met floor en de pokjes? Wel leuk dat Daan bij ballorig wel lekker kan geniteen en en uitleven!

Josje, wat een leuk nieuws! Mag je sttaks het stokje overnemen! Leuk!! En super dat het zo goed loopt met je winkel. Wie weet kan je straks idd wel minder werken in je vaste baan.
Goedemorgen,

Hier ook twee kinderen die vroeg wakker worden, zal wel met het weer te maken hebben. En Levi is echt snipverkouden dus die wordt 's nachts ook wel eens wakker omdat z'n neus dicht zit etc. Lekkere gebroken nachten

Marius heeft het al een tijdje. Als er andere kindjes bij zijn vindt hij het minder eng. Hij durft wel bijvoorbeeld in Ballorig te spelen, maar hij blijft laag bij de grond, zeg maar.. Maar er zit wel vooruitgang in. Hij durft in de ballenbak (voorheen ook niet) en de glijbaan etc gaat ook beter. Zondag gaan we weer zwemmen en dan neem ik Levi ook mee. Misschien dat dat ook afleiding geeft. Ach, we pushen niks, laten hem het in zijn eigen tempo doen... dan komt het vanzelf goed (heb ik gelezen!!)..

Nic, ik had ook zitten denken dat het misschien kwam omdat hij slechter zag. Maar zijn ogen zijn drastisch achteruit gegaan en we hebben meteen nieuwe glazen in zijn bril gezet.

Het komt vast goed en we blijven gewoon met hem oefenen.

Cees en Vish, hoe was de meeting?

Tieg, klinkt goed met de verhuizing. En dozen uitpakken is ook een flinke klus!!

Iedereen hard aan het werk met dit mooie weer of hebben er dames nog vakantie??
Hihi, NItro, een beetje in de bonen? Tessel had de waterpokken en Floor hoort bij mij.

Als het goed is mag Tim vanaf volgende week woensdag weer gaan lopen. Dan moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis en een nieuwe foto. Ben benieuwd. Ik denk dat hij het nog niet durft. Hij vindt bijna alles nog eng.

Tim is al bijna 2 uur bezig met zijn broodje. Als die op is mag hij pas van de bank af. Moeten dan even naar huisje van zwager en schoonzusje om de planen water te geven. Dat vergeet ik steeds, oeps. Gelukkig hebben ze maar 2 planten die niet veel water nodig hebben.
Marlee, dat is ook zielig voor Marius, dat hij alles eng vind. Maar vast een fase hoor. Bij Nina (nog) niet gezien, die is op het moment nog redelijk roekeloos ook, klimt overal op enzo. Ook niet altijd handig hoor.

Gister met Nina weer bij oogarts geweest, jammer genoeg was haar oog wat meer achteruit gegaan juist weer, dus nu 4 uur per dag afplakken ipv 3 uur. Als het volgende keer weer achteruit is of stilstaat dan moet er weer gekeken worden of ze niet toch een brilletje moet.

Nina slaapt ook heel slecht met die warmte nu, ze staat om de haverklap bij ons aan het bed, dus laat haar maar tussen ons inslapen steeds. Wel vroeg wakker ook, maar ach, had daardoor vanochtend tijd om benen te ontharen en teennagels te lakken, dus heb van de nood een deugd gemaakt

Ik ben lekker morgen vrij ipv gisteren, echt fijn, een lang weekend. Maar dan nu even hard doorwerken.
Ik lees dat we een nieuw topic moeten openen omdat we boven de 3000 posts zitten.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt F2006

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven