Baby schopt tegen blaas?

01-07-2015 16:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vanmorgen een heel raar gevoel. Alsof de baby tegen mijn blaas schopt, het doet echt pijn. Verder ook een pijnlijk gevoel in mijn vagina en liezen. Ben 29.5 weken. Herkent iemand dit en moet ik me zorgen maken?
Nee hoor, De baby gaat ook indalen.

Het zijn de laatste loodjes.

Succes
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Grote kans dat je een blaasontsteking hebt. Even naar de huisarts.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Als je echt pijn het en het houdt aan, dan zou ik toch even naar de verloskundige gaan. Of huisarts.
Even laten controleren op blaasontsteking idd..
Als het geen blaasontsteking is, het kan idd, mijn baby trapte ook weleens op mijn blaas. Rot gevoel ja.
Als het pijnlijk blijft en niet na een paar minuutjes over is, dan inderdaad even laten testen op blaasontsteking. Zeker de pijn in je vagina/liezen erbij maakt dat dat wel een optie is..

Ik merkte het tegen mijn blaas schoppen doordat ik dan even het gevoel had heel nodig naar de wc te moeten, maar dat was dan een paar minuutjes later weer compleet weg en niks aan de hand. Dan was hij gewoon weer gedraaid of klaar met schoppen haha.
Ik heb het vaak als ik opstand, dan heb je ineens het idee dat je heel nodig moet.

Hoort erbij
Ik was een maand terug ook bang dat ik een blaasontsteking had, laten testen. Niks aan de hand gelukkig. Snel daarna voelde ik echt schopjes tegen m'n blaas, dat verklaarde een hoop. Vooral in de auto en in bed is m'n blaas z'n favoriete boksbal naar gevoel inderdaad

Edit: nu 27+1 weken zwanger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven