Wat was je kwijt aan geboortekaartjes?

04-09-2008 13:49 33 berichten
Hallo,

Even een vraagje over geboortekaartjes....wat waren jullie kwijt?

Ik wil graag een origineel kaartje met eigen foto. Nou ben ik net bij een ontwerpster geweest en de kaartjes gaan me 3,50 euro stuk kosten....beetje erg veel vond ik...hoe zat dat bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Iets van de helft ¤1.60 per kaartje!

Geboortekaartje met een eigen foto erop kun je ook zelf (heel makkelijk) maken via bijvoorbeeld www.albumprinter.com
2,50 per kaartje
Wij waren voor het drukken van 250 kaartjes bijna 300 euro kwijt, en 140 euro voor het ontwerp door een grafisch ontwerpster.
Hebben jullie nog een goede website voor het maken van een eigen kaartje, met foto? Moet wel een dubbele kaart met envelop zijn.
www.geboortepost.nl

Daar kan je helemaal je eigen kaartje maken en t word voor je verstuurd ook nog.

kaartje is zo rond de 1,70 per stuk, inclusief postzegel!
quote:TammieenGwennie schreef op 04 september 2008 @ 14:28:

Hebben jullie nog een goede website voor het maken van een eigen kaartje, met foto? Moet wel een dubbele kaart met envelop zijn.www.hema.nl

www.albumprinter.com

www.albelli.com
quote:bassiste schreef op 04 september 2008 @ 14:31:

www.geboortepost.nl

Daar kan je helemaal je eigen kaartje maken en t word voor je verstuurd ook nog.

kaartje is zo rond de 1,70 per stuk, inclusief postzegel!Die zijn ook goed!
Iets van 300 Euro voor 125 kaartjes geloof ik. Beetje hetzelfde als wat hier genoemd wordt dus. Geboortjekaartjes zijn gewoon best prijzig!
Ik geloof iets van ¤1,50 per stuk, bij een drukker (dus niet via internet).
120 euro voor 50 kaartjes
www.poobies.com
quote:TammieenGwennie schreef op 04 september 2008 @ 14:28:

Hebben jullie nog een goede website voor het maken van een eigen kaartje, met foto? Moet wel een dubbele kaart met envelop zijn.www.webprint.nl
www.kaartmix.nl
Ik was niet alleen geld kwijt aan geboortekaartjes maar ook bijna de helft geboortekaartjes is kwijt geraakt bij TNT (PTT toen nog). Zoon is op eerste kerstdag geboren. De kaartjes waren op het postkantoor afgegeven en er was duidelijk verteld dat deze NIET bij de kerstpost moesten. Waar een hele hoop kaartjes gebleven zijn...... ik weet het niet maar veel mensen hebben toen geen kaartje gehad. Een sorry van de PTT :(

Bij mijn tweede zoon hebben we het anders gedaan,die is nl van tweede kerstdag (4 jaar later) Toen hebben we zelf de kaartjes overal bezorgd (grapje van dat bezorgen,niet van het tweede kerstkind)
Ok, thanx allemaal! De hele middag bezig geweest en ik heb nu echt onwijs leuke kaartjes, 100 stuks voor 1,78 ofzo met postzegel! :D Bij de genoemde 3,50 zaten nl ook nog geen zegels!
quote:Monique_64 schreef op 04 september 2008 @ 17:37:

Ik was niet alleen geld kwijt aan geboortekaartjes maar ook bijna de helft geboortekaartjes is kwijt geraakt bij TNT (PTT toen nog). Zoon is op eerste kerstdag geboren. De kaartjes waren op het postkantoor afgegeven en er was duidelijk verteld dat deze NIET bij de kerstpost moesten. Waar een hele hoop kaartjes gebleven zijn...... ik weet het niet maar veel mensen hebben toen geen kaartje gehad. Een sorry van de PTT :(

Bij mijn tweede zoon hebben we het anders gedaan,die is nl van tweede kerstdag (4 jaar later) Toen hebben we zelf de kaartjes overal bezorgd (grapje van dat bezorgen,niet van het tweede kerstkind)Hoe krijg je het voor elkaar zeg, hahaha!!!
quote:Riz schreef op 04 september 2008 @ 18:34:

Ok, thanx allemaal! De hele middag bezig geweest en ik heb nu echt onwijs leuke kaartjes, 100 stuks voor 1,78 ofzo met postzegel! :D Bij de genoemde 3,50 zaten nl ook nog geen zegels!Bij welke site heb je ze gemaakt? Ik moet ook nog :-)
Wij hadden leuke kaartjes, maar die blijken nu 4.10 euro per stuk te kosten. Ik ga dus ook maar ff de bovengenoemde sites bezoeken om zelf maar wat te maken want deze prijs vind ik echt teveel.
Ik heb de kaartjes zelf ontworpen en ze door mijn oom laten drukken en gekregen als kraamcadeautje, moest dus alleen de postzegels en enveloppen zelf betalen. Was in totaal iets van 150,- kwijt.
100 kaarten; ¤ 230,-

100 enveloppen; ¤ 25.-

100 postzegels; ¤ 44.-

In totaal dus ¤ 299.-
260 euro voor 100 kaartjes geloof ik...
heb 75 kaartjes besteld en wordt iets van 200 euro of zo.
Ik heb 75 kaartjes besteld en wordt iets van 200 euro of zo.
Ik heb zelf een foto gemaakt, ie bij hema.nl op een kaart laten drukken.

Waren 1,49 euro kwijt per kaartje en envelop, dus alleen postzegel nog..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven