Koele plek in Arnhem
woensdag 1 juli 2015 om 21:20
Eén dezer dagen heb ik een afspraak in Arnhem, met een zooitje mensen. En we willen graag ergens een beetje koel kunnen zitten, wat drinken, hapje eten.
Niemand van onze groep is bekend in Arnhem.
Is er hier iemand die tips heeft?
Niemand van onze groep is bekend in Arnhem.
Is er hier iemand die tips heeft?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 2 juli 2015 om 12:29
donderdag 2 juli 2015 om 15:04
Niet echt hip en happening, maar tegenover het station zit hotel/brasserie Haarhuis. Ik denk dat ze daar wel airco hebben (zitten ook altijd zakenlui en zo met hun laptopjes. Op de een of andere manier heb ik daardoor een associatie met airco )
Is in ieder geval niet ver lopen, de kaart is volgens mij best oké en ik denk dat je er nog best leuk kunt zitten.
Ligt er een beetje aan met wat voor groep je er naar toe gaat en wat je wilt.
Is in ieder geval niet ver lopen, de kaart is volgens mij best oké en ik denk dat je er nog best leuk kunt zitten.
donderdag 2 juli 2015 om 17:17
donderdag 2 juli 2015 om 17:56
quote:De_Freule schreef op 02 juli 2015 @ 14:45:
Is ook alweer een tijd geleden dat ik daar voor het laatst was, moet ik zeggen maar ...slechte service? niet lekker eten?
Beide
Lang wachten, slome bediening, eten geen topkwaliteit etc. Daarbij weet ik dat er een enorm verloop is in personeel. Hoger dan gebruikelijk binnen de horeca en dat zegt meestal wel wat.
Voor een drankje in de zon op een doordeweekse dag prima denk ik, maar niet als het erg druk is.
Is ook alweer een tijd geleden dat ik daar voor het laatst was, moet ik zeggen maar ...slechte service? niet lekker eten?
Beide
Lang wachten, slome bediening, eten geen topkwaliteit etc. Daarbij weet ik dat er een enorm verloop is in personeel. Hoger dan gebruikelijk binnen de horeca en dat zegt meestal wel wat.
Voor een drankje in de zon op een doordeweekse dag prima denk ik, maar niet als het erg druk is.
donderdag 2 juli 2015 om 18:52
Ik heb alle tips doorgegeven aan één van de mensen en die zoekt uit waar wel of geen airco is.
Het wordt wrsch wel iets in de buurt van het station, zodat het voor de mensen met OV én voor de mensen met auto te doen is.
Het wordt wrsch wel iets in de buurt van het station, zodat het voor de mensen met OV én voor de mensen met auto te doen is.
zaterdag 4 juli 2015 om 23:32
quote:anoukies schreef op 02 juli 2015 @ 15:04:
Niet echt hip en happening, maar tegenover het station zit hotel/brasserie Haarhuis. Ik denk dat ze daar wel airco hebben (zitten ook altijd zakenlui en zo met hun laptopjes. Op de een of andere manier heb ik daardoor een associatie met airco )
Hip en happening hoefde niet zo nodig, dus het is Haarhuis geworden. Airco in het restaurant, heerlijk.
Dank ook voor alle andere tips ook.
Hip en happening hoefde niet zo nodig, dus het is Haarhuis geworden. Airco in het restaurant, heerlijk.
Dank ook voor alle andere tips ook.
zondag 5 juli 2015 om 10:15