overgordijn slaapkamer
vrijdag 3 juli 2015 om 11:33
Wij hebben afgelopen maand onze slaapkamer verbouwd. We hebben een kleine slaapkamer (ca 11 m2) en hebben voor alles een mooie oplossing gevonden. Ondanks dat het klein is, lijkt het nu veel ruimer dan eerst. Nu zitten we alleen met hetvolgende; We willen graag een overgordijn (aan een roede) ophangen. Voor het raam hebben we nu een rolschermpje en dat blijft hangen. Maar ik vind het wel gezellig om een overgordijn te hebben. We hebben al een mooie uitgezocht die overal bij past. Nu is het zo dat (de zijkant) van het bed niet zover van het raam afstaat, waardoor het nachtkastje zowat tegen de muur aanstaat. Aan deze kant past dus eigenlijk geen gordijn, (wel als het dicht zit) Aan de andere kant van het raam hebben we voldoende ruimte. Maar zou het mooi zijn om een gordijn aan 1 kant van het raam te hebben? Uiteraard is het hele raam bedekt als het gordijn dicht zit.
Ik kan nergens echt voorbeelden vinden, dus heb er niet echt een beeld bij of dit mooi is....
Snappen jullie wat ik bedoel?
Ik kan nergens echt voorbeelden vinden, dus heb er niet echt een beeld bij of dit mooi is....
Snappen jullie wat ik bedoel?
vrijdag 3 juli 2015 om 12:13
Ik heb in mijn slaapkamer het gordijn aan 1 kant hangen. Vond het eerst een raar idee, maar eigenlijk valt het reuze mee.
Mijn slaapkamerraam zit in de hoek. De wand die haaks op het raam staat, is een wand met inbouw kasten. Dat zou betekenen dat wanneer ik daar een gordijn heb hangen en ik de kastdeur open wil doen, altijd het gordijn in de weg zit.
Dus gordijn aan 1 kant is een prima oplossing.
Mijn slaapkamerraam zit in de hoek. De wand die haaks op het raam staat, is een wand met inbouw kasten. Dat zou betekenen dat wanneer ik daar een gordijn heb hangen en ik de kastdeur open wil doen, altijd het gordijn in de weg zit.
Dus gordijn aan 1 kant is een prima oplossing.