VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:athena schreef op 03 september 2008 @ 22:55:

Ach, sociaal leven is zwaar overschat. Je DS zal nooit vreemdgaan, zijn vuile sokken laten slingeren, de bril omhoog laten staan of aan je kop gaan zeiken als je net in een spannend level zit. Nee, maar met CoR werd ik er niet goed van dat Vrolijkerd over mijn schouder meekeek of zelfs erger, meedeed met extra stylus!
Sja. Dan zit er nix anders op dat ik ook maar een DS aanschaf en we tegen elkaar kunnen spelen. Is de illusie van een sociaal leven er tenminste nog een beetje.

Goeie smoes he.

Ik moet eerst een Ipod. Vent wil me Iphone aansmeren, maar hoef ik niet en schijnt ook nogal wat kinderziektes te hebben. Denk dat ik voor een Touch ga.

Waar is de rest? Allemaal ingestort? Mietjes .
Mannen moeten zich niet met dat soort spelletjes bemoeien. Mogen fijn aan de Doomachtige varianten. Vent snapt nooit dat ik er zo mee bezig kan zijn, die haakt altijd na max 1 level alweer af.

Schoonmoeder is leuke partner in crime in deze. Is echt verslaafd en speelt het allemaal. Krijg ook vaak van haar weer leuke nieuwe dingen. Volgens mij had ze het pas over een Cradle of Persia.
Vent hier zat laatst al te grinniken toen ik naar CoR aan het googelen was.

Mag ik mes trouwens ook lenen? Is het een goeie?
quote:athena schreef op 03 september 2008 @ 23:01:

Schoonmoeder is leuke partner in crime in deze. Is echt verslaafd en speelt het allemaal. Krijg ook vaak van haar weer leuke nieuwe dingen. Volgens mij had ze het pas over een Cradle of Persia.WAAR? Zou het a la CoR zijn? Ik heb gegoogled op CoEgypt van Pebbles, maar niet gevonden
Top mes Drop, hebben voor wie?

DS is lollig en Ipod is overrated :-)

Wij hebben hier de oude nano en de Nano Video en die zijn fine by me. Ik doe er niet zoveel mee en op die video staan eigenlijk alleen Barbapapa & smurfen voor de kids. Sinds ik DS heb, neem ik m niet eens mee naar UK. Ik ga alleen bonden met Ipod als ik ga RmE ( 3 x per week!)
quote:dropje schreef op 03 september 2008 @ 23:03:

Vent hier zat laatst al te grinniken toen ik naar CoR aan het googelen was.

Bezint eer ge begint...
Nu moet ik echt gaan douchen want ik kan echt niet zo mijn bedje in. Morgen ook weer om 6.15 bedje uit dus ik zwaai..

Truste meisjes!
Superscherp geslepen Drop. Vrolijk moet maar melden als ze ermee klaar is.

Wil ik alleen wel even weten wat je ermee gaat doen!

Vrolijk, ik zal schoonouders eens vragen om wat dingen door te sturen of op cd te fikken. Weet ook niet waar ze het allemaal vandaan trekken.
Ik moet ook gaan slapen. Morgen drukke dag en de kinderen zullen na het feest ook wel bek-af zijn. Dus ik taai ook af. Welterusten!
Zat net te werken aan een rok voor een klant, dus meld me pas nu weer. Mes op tafel is altijd handig, overigens . Zie dat iedereen inmiddels in rust is, ik meld me dus meteen weer af. Welterusten!
En goeiemorgen!

Ik ga niet googelen naar CoR en aanverwanten. Alles wat meer tijd gaat kosten doe ik gewoon maar even niet geloof ik.

Ben vrij vandaag en niet vooruit te branden. Normaal gesproken heb ik rond deze tijd al aardig wat gedaan, maar nu staat ontbijtzooi er nog, heb ik nog niet gestofzuigd, en dat kan nu ook niet meer want teveel speelgoed op de vloer wat dan eerst opgeruimd moet worden en daar heb ik ook geen zin in.

Ben ook nog ongesteld, yugh.

Dropje, leuk, van exschoonneefmevrouw die langs komt! En toen ik las over rok voor klant vroeg ik me af hoe je winkeltje nu loopt?

Athena, ah, vandaar piratenschip. Ik moet nog wat prinsesserigs gaan voorbereiden voor zaterdag, want dan heeft Mini een feestje. Ik dacht dat vast wel tot haar 5e uit te kunnen stellen, maar al die kinderen op kdv doen er verdorie aan en dus heeft ze al aardig wat feestjes gehad van vriendinnetjes die nu dan bij haar komen. Maar we houden het simpel, wat kleuterspelletjes en een frobelactiviteit en klaar.

Lien/Morrie/Ely, veel plezier vandaag!
Knorrie is een beauty en ik wil ook weer zo'n klein babietje erbij. Ik geloof niet dat dat ooit overgaat .
Nou, hier wel hoor Lien. Hoe schattig ik ze van mezelf ook vond en van anderen vind, ik hoef niet meer. Nano is nu bijna 20 maanden en ik heb echt nooit een seconde spijt gehad van knip van vent (hij wel overigens tijdens en vlak na de ingreep ). IK ben gewoon echt helemaal uitgebroed
En, Mille, nog ergens aan toe gekomen of heb je er vandaag een lekkere luierdag van gemaakt? Ook erg leuk en fijn overigens!

Hoe was de kraamdate verder? Nog foto's gemaakt? Ben benieuwd!

Lief dat je naar mijn winkeltje vraagt, Mille! Het gaat best leuk. Ik zal er niet rijk van worden, het is een kleine markt en de buikdanswereld is een kleine wereld, maar ik vind het leuk om ermee bezig te zijn en je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

Verjaardagsfeestjes van kinderen op het kdv? Hm, dat heb ik - gelukkig - niet meegemaakt. Ben er nu wel mentaal op ingesteld, probeer ruim vantevoren wat te verzinnen.

Lien, nu al weer trek in een vierde? Jij bent toch ook net koud uit het kraambed???

Ex-aangetrouwde nicht is het een half uurtje weg. Was echt super om haar weer te zien! Raar hoor, ze heeft me van Down Under een aantal keer gebeld en nu is ze dan ineens over en staat ze op de stoep! Het is ongeveer 8 jaar geleden dat we elkaar hadden gezien, echt heel leuk en de volgende keer blijft ze langer. Heerlijk wijf.
quote:athena schreef op 03 september 2008 @ 22:55:

Ach, sociaal leven is zwaar overschat. Je DS zal nooit vreemdgaan, zijn vuile sokken laten slingeren, de bril omhoog laten staan of aan je kop gaan zeiken als je net in een spannend level zit. Nou, nee, dat niet. Maar hij zeurt wel als ik een paar dagen geen braintraining gespeeld heb. Tsk.
quote:athena schreef op 03 september 2008 @ 22:59:

Ik moet eerst een Ipod. Vent wil me Iphone aansmeren, maar hoef ik niet en schijnt ook nogal wat kinderziektes te hebben. Denk dat ik voor een Touch ga.

HTC? Die wil ik ook... Vriend kan er een programmaatje opzetten waarmee ik via wifi gratis naar vaste nummers in Nederland kan bellen en dan knal ik vaste lijn er uit. Scheelt hoop centen. Internet gaat er ook uit hier namelijk, ik lift gratis mee op wifi van mijn paps hiernaast.m (In het kader van de bezuinigingen en in mijn eentje hier wonen met de kinderen...)
Athena, jij held! Heb je die andere taart in dat album ook gemaakt??? Wat ontzettend mooi joh, zou een handeltje kunnen worden!

Ik heb trouwens een Ipod Touch en ben er erg tevreden over.

En Mille, wat ontzettend K van die autoruit. Is dat nou gewoon overdag gebeurd dan?

Vanochtend gezellig gehad met Lien en Elyane. Geen foto's gemaakt, ik was het wel van plan maar vergeten. Stom want een foto van BNJMN en Knorrie samen was wel leuk geweest. BNJMN is alweer groot, ik snap best dat Lien weer een klein baby'tje wil . En BNJMN is 1 gezicht met KiloKnaller, ik vond het gewoon bizar om te zien.

Knorrie heeft soms krampjes, heeft Schorrie nooit gehad dus er gaat een wereld voor me open. Vanuit het niets begint hij dan te krijsen, en dat houdt dan ook ook ineens weer op. Erg apart. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren.
Kan je in je slideshow van Hyves eenvoudig een foto toevoegen of verwijderen of moet je dan een hele nieuwe slide show maken. Weet iemand dat?
Al gelukt, een stukje naar beneden scrollen doet soms wonderen....
Yup Morrie, die andere taart had ik ook gemaakt. Was bedank oefending voor onze werkster die onze toko elke week zo heerlijk schoonmaakt. Rozen eronder waren ook probeersel met fondant. Is leuk om te doen, maar kost wel veel tijd. Gelukkig staat zelfgeknutselde Nijntjetaart voor Schurk al in de vriezer, want vind het nu voor eventjes wel weer mooi geweest .

Keuze voor Ipod Touch had geloof ik bij ons ook iets te maken met geheugencapaciteit. Ben het beetje kwijt, vent had het pasgeleden even nagekeken. Nog maar eens even beetje uitzoeken en dan keuze maken. Wil die Evy ook weleens gaan uitproberen.

Leuk dat kraamdate gezellig was. Ook leuk dat weerzien met exaangetrouwdnichtje ook succes was Drop. Jammer dat net zo iemand dan helemaal Down Under woont he!
Heb trouwens net eens even in je winkeltje zitten neuzen drop, maar sjemig, wat een mooie dingen maak jij toch. Zou er spontaan voor gaan buikdansen. Bijna dan, want volgens mij zou ik er geen barst van kunnen. Maar echt heel knap.
quote:athena schreef op 04 september 2008 @ 20:59:

Keuze voor Ipod Touch had geloof ik bij ons ook iets te maken met geheugencapaciteit. Ben het beetje kwijt,

Ik vind je trouwens ook een bikkel met je taarten-actie. Na mijn eigen laatste taarten actie, twee appeltaarten en een cake voor op mijn werk op mijn verjaardag (grote afdeling), was ik het voorlopig zat en dat duurt nog steeds, terwijl mijn verjaardag inmiddels alweer een half jaar geleden is, zit ik me net te bedenken.

Wat ik me ook nog bedacht is dat ik Lien nog wilde bedanken voor haar kaartje, leuke verrassing!

Ik wilde nog even teruglezen maar het enige wat ik zie is postings uit januari en februari, ik ben ineens helemaal back in time!

Overigens, Athena, ik maak lang niet alles wat je op mijn webwinkeltje ziet, zelf hoor! Ik importeer het meeste, voor de prijs waartegen ik de spullen inkoop kan ik het zelf echt niet maken .
Ik heb even zitten denken of ik nog weet hoelang de buikkrampjes bij S&W duurden, volgens mij was dat net over toen ze voor het eerst naar het kdv gingen, en gingen ze toen ook meteen doorslapen. Met een week of 10, 12 dus. Is dat een geruststelling, of juist niet?
Buikkrampen duurden bij mijn kinderen tot ongeveer een maand of 3, maar die hadden er dan ook wel heel veel last van. Bij Schurk hebben we dat poeder toen ook gebruikt en een enkele keer Sab Simplex, met dank aan (als ik me goed herinner) vrolijk die dat toen uit een verhuisdoos had gevist en lief aan me opstuurde.

Drop, ik zie nu ook pas wat voor zin ik had gebakken. Hij is inderdaad krom .

En taartenactie was afgelopen week wel even bikkelen (volgende week nog 1 + tractaties voor Schurk op kdv), maar vooral ook leuk om te doen. Vooral als het goed lukt natuurlijk.

Had me inderdaad al zitten afvragen of je alles op je site zelf maakte, want met al die pailletjes en frutsels kon ik me al niet voorstellen dat je het voor die prijzen kon verkopen. Vind het niet duur, maar ken de markt van dat soort spullen totaal niet, dus geen idee of dat klopt of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven