De zomerhaters en winterliefhebbers gaan vrolijk door
donderdag 18 september 2014 om 20:11
Na een lange, afmattende zomer is het nu bijna herfst. De laatste stuiptrekkingen van de zomer doen ons nog even zweten, maar de blaadjes verkleuren al en de eikeltjes vliegen je tijdens het fietsen om de oren. De maïs is bijna klaar om geoogst te worden en de avonden worden al weer lekker donker.
Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .
We komen trouwens hier vandaan.
Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .
We komen trouwens hier vandaan.
zaterdag 4 juli 2015 om 13:25
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2015 @ 13:25:
Mijn man is een weerfanaat en bestudeert alle weermodellen. Volgend weekend wederom 30 tot 35 graden en alles wijst erop dat het een lange hete zomer gaat worden.
Dus schaf die airco aan, zomerhaters. Een ventilator doet de truc niet, die verplaatst alleen warme lucht.En jij wat lampen!
Mijn man is een weerfanaat en bestudeert alle weermodellen. Volgend weekend wederom 30 tot 35 graden en alles wijst erop dat het een lange hete zomer gaat worden.
Dus schaf die airco aan, zomerhaters. Een ventilator doet de truc niet, die verplaatst alleen warme lucht.En jij wat lampen!
zaterdag 4 juli 2015 om 13:25
Hou je van de zomer prima,hou je van de winter prima,hou je van herfst wandelingen prima,hou je van de bloei en de kleuren van de lente ook prima! Maar laten we aub elkaars voorkeur respecteren + het heeft geen zin om elkaars voorkeur op te dringen!
Kunnen we nu terug gaan naar de essentie van het topic!
Kunnen we nu terug gaan naar de essentie van het topic!
zaterdag 4 juli 2015 om 13:26
zaterdag 4 juli 2015 om 13:27
zaterdag 4 juli 2015 om 13:27
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2015 @ 13:25:
Dus schaf die airco aan, zomerhaters. Een ventilator doet de truc niet, die verplaatst alleen warme lucht.Precies, en doe je computer uit. Scheelt in die dure stroomkosten die je nu aan je ventilator moet besteden. En gelijk minder warm in huis en je verhit zelf ook niet zo.
Dus schaf die airco aan, zomerhaters. Een ventilator doet de truc niet, die verplaatst alleen warme lucht.Precies, en doe je computer uit. Scheelt in die dure stroomkosten die je nu aan je ventilator moet besteden. En gelijk minder warm in huis en je verhit zelf ook niet zo.
zaterdag 4 juli 2015 om 13:28
quote:Spookvis schreef op 04 juli 2015 @ 13:26:
Hitte liefhebbers, wat doen jullie hier eigenlijk überhaupt Tamelijk sneu om hier te komen klieren. Als je op de zomer wilt lopen geilen maak je daar toch gewoon je eigen topic voor?
Ik geef notabele tips om een airco aan te schaffen!
Want dat is erg nodig voor hittehaters gezien de voorspellingen.
Ook al niet goed.
Hitte liefhebbers, wat doen jullie hier eigenlijk überhaupt Tamelijk sneu om hier te komen klieren. Als je op de zomer wilt lopen geilen maak je daar toch gewoon je eigen topic voor?
Ik geef notabele tips om een airco aan te schaffen!
Want dat is erg nodig voor hittehaters gezien de voorspellingen.
Ook al niet goed.
zaterdag 4 juli 2015 om 13:29
quote:blue_lagoon schreef op 04 juli 2015 @ 13:28:
[...]
En dat wil zeggen dat ik mijn rekeningen niet betaal? En ga ik hierom nu ook nog veroordeeld worden? Lekker dan.
Jij vergelijkt jezelf met Yasmijn die gewoon moet werken.
Yasmijn zeikt niet over haar ellende die ze in de winter heeft.
Jij zeikt alsof je een incontinente olifantenblaas hebt.
Wist je trouwens al dat deze manier van zeiken zwaar onconstructief is? Je vind jezelf alleen maar zieliger en sneuer ergo het zal steeds ergervworden.
[...]
En dat wil zeggen dat ik mijn rekeningen niet betaal? En ga ik hierom nu ook nog veroordeeld worden? Lekker dan.
Jij vergelijkt jezelf met Yasmijn die gewoon moet werken.
Yasmijn zeikt niet over haar ellende die ze in de winter heeft.
Jij zeikt alsof je een incontinente olifantenblaas hebt.
Wist je trouwens al dat deze manier van zeiken zwaar onconstructief is? Je vind jezelf alleen maar zieliger en sneuer ergo het zal steeds ergervworden.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"