We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
woensdag 3 september 2008 om 20:59
donderdag 4 september 2008 om 08:44
Ach so Meis. Gorden (ja ik weet t, maar ik lach me altijd rot om die vent) wil daar over een paar jaar ook iets beginnen.
Als hij het betaalbaar houdt, lijkt me dat wel wat.
Pffffff Veel te laat geworden vannacht (visite) *gaap*.
Ga hier maar snel schoonmaken en dan weer achter
de pc... eh aan t werk!
Als hij het betaalbaar houdt, lijkt me dat wel wat.
Pffffff Veel te laat geworden vannacht (visite) *gaap*.
Ga hier maar snel schoonmaken en dan weer achter
de pc... eh aan t werk!
donderdag 4 september 2008 om 11:06
dat doet hij vast niet!! God wat een zalig vooruitzicht zeg, winter in Zuid Afrika! Dream, wij hebben echt niet zulk slecht weer gehad in de vakantie (voordat we weggingen was het hier mooi, daarna prachtig in Kroatie), maar merk toch dat ik nog niet klaar ben voor herfstweer. Hoop ook enorm op dagen buiten ipv binnen bij de haard.
Wat vals zeg van die kruidnoten, maar knap dat je eraf gebleven bent. Dat is het lastige van deze tijd vind ik, speculaas, kruidnoten chocoladeletters, het is allemaal zó lekker! Gisteren geen tijd gehad om te schrijven, goede dag gehad, merk wel dat ik ik het even niet helemaal red zonder snaaien. Het stomme is dat ik niet eens iets koop om te snaaien, maar op een gegeven moment ga zoeken. Kom dan uit op dingen die ik eigenlijk niet eens geweldig lekker vind (want de lekkere dingen koop ik nu niet), maar toch eet ik ze op. zonde eigenlijk! Misschien lukt het vandaag om eraf te blijven? In elk geval heb ik gisteren anderhalf erg fanatiek gesport (we waren maar met zijn vieren en dus ging de les wat langer door), voel hier en daar al stijvigheid opkomen!
Ik heb eee nieuwe baan (althans, zelfde zieknhuis, andere afdeling) en daar liggen ipv dat je eigen uniform hebt, uniformen voor het grijpen klaar. In de maten S tot en met XL en ik merk dat ik me nu al zorgen maak of ik dat wel pas. Ga ervan uit van wel, maar toch....Moet dinsdag voor het eerst in de patientenzorg en dus dinsdagochtend zal ik het wel merken. Zou wel heel genant zijn als ik er dan achter kom dat het wel erg strak zit!
Wat vals zeg van die kruidnoten, maar knap dat je eraf gebleven bent. Dat is het lastige van deze tijd vind ik, speculaas, kruidnoten chocoladeletters, het is allemaal zó lekker! Gisteren geen tijd gehad om te schrijven, goede dag gehad, merk wel dat ik ik het even niet helemaal red zonder snaaien. Het stomme is dat ik niet eens iets koop om te snaaien, maar op een gegeven moment ga zoeken. Kom dan uit op dingen die ik eigenlijk niet eens geweldig lekker vind (want de lekkere dingen koop ik nu niet), maar toch eet ik ze op. zonde eigenlijk! Misschien lukt het vandaag om eraf te blijven? In elk geval heb ik gisteren anderhalf erg fanatiek gesport (we waren maar met zijn vieren en dus ging de les wat langer door), voel hier en daar al stijvigheid opkomen!
Ik heb eee nieuwe baan (althans, zelfde zieknhuis, andere afdeling) en daar liggen ipv dat je eigen uniform hebt, uniformen voor het grijpen klaar. In de maten S tot en met XL en ik merk dat ik me nu al zorgen maak of ik dat wel pas. Ga ervan uit van wel, maar toch....Moet dinsdag voor het eerst in de patientenzorg en dus dinsdagochtend zal ik het wel merken. Zou wel heel genant zijn als ik er dan achter kom dat het wel erg strak zit!
donderdag 4 september 2008 om 13:10
Ik kan er niets aan doen.. snaaitijdis er weer. Menstruatie zit eraan te komen, gisteren vrij goed ingehouden, maar 's avonds toch wijn en kaas + komkommer genomen. en nu heb ik zin zin zin in lekkers, heb alle eten al bijna op, nog 1 appel en moet nog 3 uur. Zit nu aan een bureau waar ook een droppot staat. Is niet mijn drop, dus ik houd me in... (maar hier is ook een snoepautomaat.. ik voel mezelf al voor de bijl gaan )
Later is nu
donderdag 4 september 2008 om 13:17
Voor je wat gaat pakken Dreamer: eerst een grote pot thee maken en opdrinken!
Maar ach, je weet het zelf allemaal nog veel beter dan ik. Soms is het gewoon te moeilijk om te doen...
Moet ook altijd wel lachen om Gordon, maar vrees dat zijn B&B vreeeeselijk onbetaalbaar gaat worden...
Bentetje, kan je niet voor de zekerheid van te voren gaan passen? Je weet ook niet hoe die maten vallen, misschien valt het reuze mee, maar als je daar staat en alles is te klein dan kun je ook niks toch? Of mag je dan alsnog in je eigen kleding ofzo?
Maar ach, je weet het zelf allemaal nog veel beter dan ik. Soms is het gewoon te moeilijk om te doen...
Moet ook altijd wel lachen om Gordon, maar vrees dat zijn B&B vreeeeselijk onbetaalbaar gaat worden...
Bentetje, kan je niet voor de zekerheid van te voren gaan passen? Je weet ook niet hoe die maten vallen, misschien valt het reuze mee, maar als je daar staat en alles is te klein dan kun je ook niks toch? Of mag je dan alsnog in je eigen kleding ofzo?
donderdag 4 september 2008 om 17:47
quote:sandra1960 schreef op 04 september 2008 @ 11:53:
Nou Gorden wil er echt iets beginnen in de touristsector.
Soort bed&breakfast ofzo.
Hij wil immers stoppen met optreden etc en dan iets
beginnen in ZA. Hij noemde zelfs 'over 5 jaar'.
*gaat naar huis, eitjes bakken*
zal best dat hij echt iets wil beginnen, Mijn reactie was meer op als hij het betaalbaar zou houden!
Eigen kleding is ondenkbaar, kan absoluut niet. Ach, het zal vast loslopen, Ik heb nu maat 44 en zo uitzonderlijk is dat toch ook weer niet? Bovendien kom ik er niet meer voor dinsdag dus dat lukt ook niet...
Aiaiai dream, moeilijk!!!
O: 3 crackers, melk
L: 3 boterhammen, melk
T: banaan, 1 biscuitje
D: pistoletje met gerookte zalm, tomatensoep en salade. Hoop dat ik het hierbij houden kan vandaag......
Nou Gorden wil er echt iets beginnen in de touristsector.
Soort bed&breakfast ofzo.
Hij wil immers stoppen met optreden etc en dan iets
beginnen in ZA. Hij noemde zelfs 'over 5 jaar'.
*gaat naar huis, eitjes bakken*
zal best dat hij echt iets wil beginnen, Mijn reactie was meer op als hij het betaalbaar zou houden!
Eigen kleding is ondenkbaar, kan absoluut niet. Ach, het zal vast loslopen, Ik heb nu maat 44 en zo uitzonderlijk is dat toch ook weer niet? Bovendien kom ik er niet meer voor dinsdag dus dat lukt ook niet...
Aiaiai dream, moeilijk!!!
O: 3 crackers, melk
L: 3 boterhammen, melk
T: banaan, 1 biscuitje
D: pistoletje met gerookte zalm, tomatensoep en salade. Hoop dat ik het hierbij houden kan vandaag......
donderdag 4 september 2008 om 18:50
Met maat 44 Bentetje zou ik me maar geen zorgen maken, met maat 40 en 42 is het 1 van de meest gangbare maten.
Tja, hoop wel dat ie t betaalbaar houdt, anders gaat het feest
mooi niet door.
Sprong ik op de fiets vanmiddag, band leeg (leeg niet lek), de smeerlap!!!! die dat gedaan heeft.Ik was toch al dicht bij de sportschool en daar heb ik mn band weer opgepompt gna gna.
Uit de sportschool was ik natuurlijk weer zo fit als wat dus ipv kapot op bed te gaan liggen (van gisteravond) ben ik lekker ik huis bezig geweest.
O halve flan
T bifi
L 2 gebakken eieren met ham
D zalm en een grote pot sperziebonen
Ik zal er wel weer tegen kunnen tot morgenvroeg.
Tja, hoop wel dat ie t betaalbaar houdt, anders gaat het feest
mooi niet door.
Sprong ik op de fiets vanmiddag, band leeg (leeg niet lek), de smeerlap!!!! die dat gedaan heeft.Ik was toch al dicht bij de sportschool en daar heb ik mn band weer opgepompt gna gna.
Uit de sportschool was ik natuurlijk weer zo fit als wat dus ipv kapot op bed te gaan liggen (van gisteravond) ben ik lekker ik huis bezig geweest.
O halve flan
T bifi
L 2 gebakken eieren met ham
D zalm en een grote pot sperziebonen
Ik zal er wel weer tegen kunnen tot morgenvroeg.
vrijdag 5 september 2008 om 11:33
Ooh , maat 44 klinkt mij als muziek in de oren!
maar snap je gevoel hoor Bentetje, niets leuk om daar over in te zitten!
Gisteren:
O; kommetje Special K met magere melk
t; Banaan
L; 2 volk boterhammen met 2 plakjes bio snijworst en halvarine
t; plak oudewijvenkoek met halvarine
D; kliekjesdag: bordje nasi en 1 gebakken aarappeltje, slavink en veel broccoli
Niks gesnaaid. Het begint langzaam goed te komen. Hopelijk vandaag ook een goede dag....
Wat is die flan die jij als ontbijt eet Sandra?
maar snap je gevoel hoor Bentetje, niets leuk om daar over in te zitten!
Gisteren:
O; kommetje Special K met magere melk
t; Banaan
L; 2 volk boterhammen met 2 plakjes bio snijworst en halvarine
t; plak oudewijvenkoek met halvarine
D; kliekjesdag: bordje nasi en 1 gebakken aarappeltje, slavink en veel broccoli
Niks gesnaaid. Het begint langzaam goed te komen. Hopelijk vandaag ook een goede dag....
Wat is die flan die jij als ontbijt eet Sandra?
vrijdag 5 september 2008 om 13:34
Die flan is een Atkins recept.
4 eieren, 240 gram monchou, 100 gram slagroom, beetje natrena, beetje vloeibare vanille van Bauke en een snuf kaneel.
Alles goed mixen en in een overschaal doen van ong 17 cm rond. Daarna 40 minuten in de over op ong 160 graden.
Hier kun je dan 2 x van ontbijten. (3,5 kh per keer)
4 eieren, 240 gram monchou, 100 gram slagroom, beetje natrena, beetje vloeibare vanille van Bauke en een snuf kaneel.
Alles goed mixen en in een overschaal doen van ong 17 cm rond. Daarna 40 minuten in de over op ong 160 graden.
Hier kun je dan 2 x van ontbijten. (3,5 kh per keer)
vrijdag 5 september 2008 om 14:03
volgens mij is het hardstikke machtig of niet? Ik ga zo naar mijn ouders, mijn moeder viert haar verjaardag. we blijven ook eten, geen idee dus hoe de rest van de dag verloopt. wilde vanmorgen gaan sporten, maar zat te lang met schoonzus aan de telefoon (serieuze gesprekken) en heb als compensatie behoorlijk fanatiek gestofzuigd:)
O: muesli met melk
T: 1 pruim
L: 3 boterhammen, karnemelk
O: muesli met melk
T: 1 pruim
L: 3 boterhammen, karnemelk
vrijdag 5 september 2008 om 15:49
Ha, goed plan. Ik ga vanavond als acticiteit ook maar een fanatiek afwassen en stofzuigen!
Die flan vind ik ook wat te heftig geloof ik (hoewel wel smaakvol), dat is dan per ontbijt 2 eieren, 50 gram slagroom en 120 gram monchou. Poeh!
Alles goed met zus Bentetje??
Veel plezier bij verjaardag moeder!
Die flan vind ik ook wat te heftig geloof ik (hoewel wel smaakvol), dat is dan per ontbijt 2 eieren, 50 gram slagroom en 120 gram monchou. Poeh!
Alles goed met zus Bentetje??
Veel plezier bij verjaardag moeder!
vrijdag 5 september 2008 om 16:39
De flan is niet machtig, echt niet.
Ik blijf er wel de hele morgen lekker vol van,
maar echt niet op een 'machtige' manier.
Vergeet niet dat ik na 6 uur s avonds niet
meer eet. Ook omdat ik echt geen trek meer
heb omdat mijn suikerspiegel mooit meer
heen en weer vliegt. Maargoed, dan is die flan
na zoveel uur nix eten echt wel welkom.
En tussen de middag eet ik met smaak die
2 gebakken eieren met ham op.
Heb nu ook nog geen trek
Ik moet weg! Zoon is gevallen en zn hele nwe voortand ligt er finaal uit!Naar een dienstdoende tandarts.
Ik blijf er wel de hele morgen lekker vol van,
maar echt niet op een 'machtige' manier.
Vergeet niet dat ik na 6 uur s avonds niet
meer eet. Ook omdat ik echt geen trek meer
heb omdat mijn suikerspiegel mooit meer
heen en weer vliegt. Maargoed, dan is die flan
na zoveel uur nix eten echt wel welkom.
En tussen de middag eet ik met smaak die
2 gebakken eieren met ham op.
Heb nu ook nog geen trek
Ik moet weg! Zoon is gevallen en zn hele nwe voortand ligt er finaal uit!Naar een dienstdoende tandarts.
vrijdag 5 september 2008 om 20:16
zaterdag 6 september 2008 om 01:07
oef ben net terug...was een zwaar gezellig feestje, heb zelfs moeite niet met dubbele tong te typen...maar wel weer erg leuk!
Sneu voor je zoon sandra... hoop dat de tand het houdt...
Morgen alweer zo'n feestje, maar dan bij de buren... maar iets rustiger doen dan vanavond denk ik...ik vrees voor morgen vroeg...
Sneu voor je zoon sandra... hoop dat de tand het houdt...
Morgen alweer zo'n feestje, maar dan bij de buren... maar iets rustiger doen dan vanavond denk ik...ik vrees voor morgen vroeg...
zaterdag 6 september 2008 om 09:19