Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Ach, Meave vindt het vast niet erg?!
dat geloof ik ook niet! Geen goed weekend: vrijdagavond bij mijn moeder heelrijke blauwe kaas gesnoept en een stukje taart. Gisterenavondn ook weer een feestje waar ze werkelijk goddelijke olijventapenade hadden. Vandaag ben ik zo snipverkouden dat ik de hele dag wil eten, stom is dat.

O: bakje cornflakes met melk, 2 crackers

T: 4 volkoren biscuits

L: 2 boterhammen

T: 1/2 schaaltje kaasvlinders, bounty

D:nasi met zelfgemaakte sateh en beetje casavekroepoek
Ik ben nog aan t bijkomen van t weekend...

Goed gegeten, wel veel vlees maar dat wat

echt heerlijk! Gisteren afgesloten met een bak

tjap tjoy zonder saus, ahum ik zag toch heel duidelijk

saus! In het vervolg ook maar geen chinees weer bestellen.

Moeilijk, man o man zeg, bestel je zonder saus....

Ze zullen het wel klaar hebben staan.
Het is weer maandag. Altijd lekker, qua lijngebeuren, een nieuw begin enzo! Succes iedereen deze week!
dat gevoel heb ik ook altijd Toet, zo met frisse moed enzo (of tegenzin) maar het kost me wel moeite vandaag zeg...Vanavond wel weer looptraining, dat is al wat.
Haihai

ik ben ongesteld geworden merk gelijk dat gezond eten en bewegen weer makkelijk(er) gaat en dat ik minder moe ben. Hoe stom dat vrouwenlichaam ook werkt! Gelukkig weet ik het inmiddels wel. Heb me nog niet weer gewogen, maar voel wel dat er vocht weg is.

Toedels

Later is nu
Een ltr vocht hou je idd zo vast als je ongesteld moet worden, verder geen drang naar meer eten gehad.

Heb wel een aardig dagje gehad, ik weet nog niet of die

tjap tjoy voor problemen op de weekschaal heeft gezorgd.

Zou wel zonde zijn!

Heb net voor t eten ff gesport.
nou dan ben ik zeker nu aan de beurt met het PMS-verhaal, het lukt me nog niet om alle lekkernijen te laten staan. Vandaag flink bezweken voor de kruidnootjes die op mijn werk staan...en voor de paaseitjes (!) die mijn zus nog heeft staan...

Eens zien of ik zo nog een stukje ga wandelen of nog even op de crosstrainer spring misschien...
Weegdag toch vandaag: 70.0

Kan het amper mn strot uitkrijgen, maar

blijkt wel weer dat weekendjes weg op

de een of andere manier niet willen.

Ik denk dat de combi eten en wijn niet goed

gaat. Het gaat thuis nl. wel heel goed als ik

eerst eet en dan een paar uur later wijn drink.

Kan iemand mijn streef nog op 71.0 zetten,

toen ben ik nl. gestopt omdat ik het toen

wel welletjes vond.

Maargoed, vanaf vandaag maar weer fase 1 en

geen wijn tot zaterdag.
Als je toch als streef 71 kg hebt (of wilt hebben) waarom dan nu weer fase 1 Sandra? Dan zit je met 70 kg toch goed?

Ik was vanmorgen weer 69 kg. Een kg lichter dan van 't weekend... ongesteld geworden, inderdaad. Werkt positief op m'n humeur, eetgedrag én gewicht
Later is nu
Grrrrrmmbl en ik weeg me maar beter helemaal niet meer in de PMS week, word er alleen maar stikchagerijnig van, en die collega die maar kruidnoten aan blijft slepen krijgt het vandaag of morgen ook zwaar te verduren...

Morgenvroeg hardlopen, een uurtje ofzo, dan kan die dag al niet meer helemaal mis gaan...

Morgen komt onze nieuwe (tweedehands hoor!) auto!! we hadden er eerst twee, maar nu ik in mijn woonplaats werk was dat een beetje overdreven dus hadden we ze voor de vakantie beide al verkocht maar we konden nog geen mooie vervanger vinden, nu wel! Jeuj!
Gefeliciteerd met je nieuwe auto Meis!

Kl* zeg dat ze bij je op t werk steeds die kruidnoten bijven aanvullen.

Ik weet t Dream, maar als er 68 staat dan 'moet' ik iets en

bij 71 niet. Bij 71 voelde ik me een poos beter als nu, tis net

als of telkens wat lichter beter voelt of t zit tussen mn oren.

Ik doe fase 1 nu weer even omdat ik toch weer naar de 69 en 69 - wil. Zo heb ik ook wat speling zoals nu dus.

Wel balen hoor, ik was er echt stil van vanmorgen, maarja

't zal niet van de lucht gekomen zijn, wel?

Hele middag in de tuin bezig geweest en in huis.

Net nog anderhalf kuub hout met manlief in het houthok

gebracht. Mennn das geen werk voor mn rug!

Maar wel weer lichaamsbeweging genoeg had voor vandaag.

morgen gelijk uit t werk door naar de sportschool.
Maar als er zoveel verschil is in een paar dagen, is het toch vaak vocht, Sandra?

Lekker Meis, een nieuwe auto.. altijd leuk

En zowel de Sinterklaaskruidnootjes als de paaseitjes weerstaan, daar moet je ook wel een heilige voor zijn!
Later is nu
Kon ik dat maar meten Dream, of dat vocht is. Ik geeft of de schuld aan die bak tjap tjoi (zonder saus besteld maar met saus gekregen, daaaag chinees kom ik niet weer) of het is de combi eten + alkohol. Dat je zeg maar je eten nog in je maag hebt zitten en dat die alkohol het eerst verbrandt wordt.

Hetzelfde overkomt me nl ook als we vaker een weekendje wg zijn geweest, dan eet ik atkinsproof maar wel in cobi met droge witte wijn. Als ik dat thuis wijn drink dan heb ik al vaak een paar uur daarvoor gegeten.

Ik eet verder doogaans over het algemeen steeds fase 1 achtig

omdat dat het minste gedoe geeft, vooral voor de lunch. Ik moet niet smorgens en voor iedereen (ahum 2 pers) en brood + crackers smeren en dan nog een bak maaltijdsalade voor mezelf klaarmaken, doe mij maar makkelijk 2 gebakken eieren voorlopig, lekker en snel.

T ging heel goed gisteren, veel lichaamsbeweging gehad ook en op tijd naar bed, ik viel voor de tv in slaap.

Kon vanmorgen niet op de weegschaal staan, helaas.

Houdt het des te spannender voor morgenvroeg omdat je je nu goed voelt en ik ga nog sporten gelijk uit mn werk.

Oh bah en dan die gallige boodschappen nog doen,

vinden jullie dat ook zo'n tijdverspillend iets?
Vandaag is de beste dag van de week so far... vanmorgen eerst hardgelopen, daarna gezwommen met peuter (op de fiets naar het zwembad ook nog) boodschappen gehaald (op de fiets dus in 2 keer) en de enige zondes zijn een kopje cappuccino met suiker een een kopje koffie met suiker en melk...Morgen hoef ik alleen maar voor de middag te werken en zolang kan ik wel van die rottige kruidnoten afblijven. Dit weekend alleen maar een BBQ dus wie weet valt de schade mee...

Oja en de nieuwe auto... die komt morgen, manlief was er helemaal verdrietig van, had zich er zo op verheugd! Kenteken was niet op tijd ofzo...
Oh jammer van de nieuwe auto Meis.

EN morgen is t vrijdag, alleen daarom zou ik

die kruidnoten al kunnen weerstaan (weekend!!!).

Ach ja die BBQ, daar staan toch ook wel vaak

lichtere dingen bij.

Ben gelijk uit mn werk gaan sporten en boodschappen

doen, eenmaal weer op de fiets kon ik de ene been niet

voor de andere krijgen zo loom waren ze al geworden.

Verder prima dagje, morgen ook wel denk ik zo.
Chinees eten staat bij mij altijd garant voor de volgende dag een kg meer, Sandra. Dat is zo zout, je houdt gelijk vocht vast. Ik weeg me ook nooit de dag na chinees

Lekker actief dagje gisteren Meis

En dan vandaag veel plezier met de nieuwe auto
Later is nu
Het is vast geen vocht, vanmorgen 69,9.

Maar 1 ons eraf dus.

En hoeveel kh heb ik gehad dat weekend? Ook niet

meer dan mag (volgens mij).

Eigen schuld om met en borrel op tjap tjoy te bestellen.

Eind van de middag weer naar de sportschool, benen

worden ook weer gespierder nu, maar das die kg echt niet,

dat kan niet van de 1 op andere dag.

Ik kom mss een beetje panisch over, maar met de overgang in het achterhoofd, moet ik wel meteen overgaan op actie.
69,0 pffff gelukkig hebben ze (overgang) me hier dus niet gevonden.

Straks even met zoonlief naar een voetbalwedstrijdje, de kermis vanmiddag in Kuttekrabbeveen en vanavond op visite. Jaja ik ga weer aan de droge witte wijn.

Van de week op internet zo'n lief stringetje gekocht van Bjorn Borg met zo heule brede band.Wel duur trouwens, maar het is dan wel een echte.
Heerlijk weekend gehad, zaterdagavond alleen aan de (veel) wijn geweest en verder als vanouds gegeten.

Gisteren niet veel gedaan.

Vanmorgen zelfde gewicht gelukkig.
Hier niet zo geweldig... nouja, vanaf morgen weer vrij van PMS en dan ga ik er gewoon weer helemaal voor! Vandaag ook al weer veel te veel gesnoept maar vanavond hardlopen dus dan slaat mijn humeur wel weer om denk ik. Hoop ik. Pfff.

En dan nog eens wat, wie heeft peuters geleerd hun moeder zo veel mogelijk te pesten op de dagen dat ze het minst verdraagt???
hier helemaal niet goed...iedere dag neem ik me voor het goed te doen, maar ergens gaat het mis (trouwens...vandaag niet?!). Verder heb ik veel te veel leuke dingen om echt goed op mijn eten te (willen) letten.....Afgelopen weekend een weekdnje weg geweest, was leukleukleuk. Sporten lukt ook al niet door combi van energievretende nieuwe baan, daarvoor de broodnodige studiemomenten en hevige verkoudheid. Nu ook erge hoofdpijn, dus maar weer vroeg naar bed. Leuk voor mijn vent: ik lig de hele week al om 22 uur in bed!
Komt allemaal vanzelf weer goed dames.

Veel sterkte, PMS lijkt me geen pretje en hoofdpijn ook niet.

Maak je dus ff niet druk om t lijnen (hear hear), komt allemaal wel weer goed.
Ik zit weer elke dag aan de chocolade

Verder kom ik geloof ik niet aan, dat scheelt dan weer
Later is nu
Knap hoor Dreamer, zou bij mij meteen aanzetten.

Ben wel blij dat ik er niet naar taal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven