Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 5 september 2008 om 10:52
Succes voor alle werkenden die vandaag nog moeten! En voor iedereen (alvast) een fijn weekend!
Mijn saunadagje gaat niet door, maar staat nu lekker gepland voor volgende week (avondje wordt het dan, ook lekker!)
Ga wel zo met een dinnetje lunchen, en moet eerst nog even orde in chaos creëren hier
Een knuffel voor de dames die in een dip zitten! Soms is het gewoon niet zo makkelijk en uiteindelijk is het meestal beter om er maar even aan toe te geven.
Wat Ivy schreef is een erg mooie waarheid. Had laatst een gesprek met een dinnetje dat er een moment komt in je leven waarop je de dromen die je had va je 15e over het 'volwassen' zijn zal moeten loslaten, omdat je leven anders verlopen is.
Mijn saunadagje gaat niet door, maar staat nu lekker gepland voor volgende week (avondje wordt het dan, ook lekker!)
Ga wel zo met een dinnetje lunchen, en moet eerst nog even orde in chaos creëren hier
Een knuffel voor de dames die in een dip zitten! Soms is het gewoon niet zo makkelijk en uiteindelijk is het meestal beter om er maar even aan toe te geven.
Wat Ivy schreef is een erg mooie waarheid. Had laatst een gesprek met een dinnetje dat er een moment komt in je leven waarop je de dromen die je had va je 15e over het 'volwassen' zijn zal moeten loslaten, omdat je leven anders verlopen is.
vrijdag 5 september 2008 om 11:03
Goedemorgen!
*Aiffie, jah ikk bent hieer ookk, fin ut hieah fet gesellig*
Ik zou ook op vakantie gaan met huidige ex. Maar heb mooi aan het reisbureau gevraagd of ik kan overboeken: van ex naar een vriendin. Nu ga ik dus met een vriendin (die op zijn kosten gaat) en krijgt de vakantie een heel andere wending. Noem het gerechtigheid
Ivy, wat mooi je overwegingen gister! Waar zou die man van je rondhangen.. Ben je trouwens van het internetdaten o.i.d?
SD, niet leuk zo'n dip.. Hoop dat je je alweer wat beter voelt? Wel fijn dat je even je hart kon uitstorten bij een vriend.
Goed dat je jezelf even verwent vandaag.. klinkt in ieder geval ontspannen.
Prinses, moest enorm lachen om je voet-bubbel-bruisbad.
Ik geloof wat je zegt, ik had ook wel zo'n gevoel van: yeah right, maar bij mij loopt het toch nooit zo met mannen. Maar misschien lopen dingen toch anders, of sneller dan je denkt.. Ben best benieuwd naar een nieuwe toekomst.
Voor de hardwerkenden: werk ze..
*Aiffie, jah ikk bent hieer ookk, fin ut hieah fet gesellig*
Ik zou ook op vakantie gaan met huidige ex. Maar heb mooi aan het reisbureau gevraagd of ik kan overboeken: van ex naar een vriendin. Nu ga ik dus met een vriendin (die op zijn kosten gaat) en krijgt de vakantie een heel andere wending. Noem het gerechtigheid
Ivy, wat mooi je overwegingen gister! Waar zou die man van je rondhangen.. Ben je trouwens van het internetdaten o.i.d?
SD, niet leuk zo'n dip.. Hoop dat je je alweer wat beter voelt? Wel fijn dat je even je hart kon uitstorten bij een vriend.
Goed dat je jezelf even verwent vandaag.. klinkt in ieder geval ontspannen.
Prinses, moest enorm lachen om je voet-bubbel-bruisbad.
Ik geloof wat je zegt, ik had ook wel zo'n gevoel van: yeah right, maar bij mij loopt het toch nooit zo met mannen. Maar misschien lopen dingen toch anders, of sneller dan je denkt.. Ben best benieuwd naar een nieuwe toekomst.
Voor de hardwerkenden: werk ze..
vrijdag 5 september 2008 om 11:09
HM, dat herken ik zeker.
Dacht in mijn relatie; ok, een oudere man met rancuneuze ex, gescheiden, hij heeft al een kind, wil geen kinderen meer, ik moet me vooral aanpassen aan zijn leven..
Euh, nee.. dit is nou niet echt wat ik voor ogen heb, en waarom gebeurd dit bij mij?
Gelukkig is van bovenstaande situatie geen sprake meer, maar had dan ook weer niet verwacht op m'n 26e single te zijn.
Nou ja, het is inderdaad loslaten van ideeen over je leven, omdat het blijkbaar anders verloopt.
Dacht in mijn relatie; ok, een oudere man met rancuneuze ex, gescheiden, hij heeft al een kind, wil geen kinderen meer, ik moet me vooral aanpassen aan zijn leven..
Euh, nee.. dit is nou niet echt wat ik voor ogen heb, en waarom gebeurd dit bij mij?
Gelukkig is van bovenstaande situatie geen sprake meer, maar had dan ook weer niet verwacht op m'n 26e single te zijn.
Nou ja, het is inderdaad loslaten van ideeen over je leven, omdat het blijkbaar anders verloopt.
vrijdag 5 september 2008 om 11:32
Ingel is terug van een leuk dagje/nachtje in de mooiste stad van Nederland...... wie raadt het?
Bij vriendin die op kamers zit geshopt, gegeten en drankspelletjes met duitse, oosterijkse en nederlandse huisgenoten gedaan. De lol was dat ze alleen bier hadden en Ingel dus de ster van de spellen werd, omdat ze geen bier lust....
. Niet meer op stap geweest omdat vriendin rijles had vanmorgen.
We zijn hier wel met lekker met aantal vakantie-cancellers bij elkaar. LM, SD, andere wiens naam ik niet meer weet en ik. De gedachte daaraan brengt allerlei gedachten, gevoelens en andere dipjes met zich mee......
Ik weet der alles van; na ex weer even te hebben gezien van de week kan ik weer enorme mismomenten te hebben. Maar ach, ik weet ook goed waarom ik het uit heb gemaakt; dus that's what we keep in mind !!!
We gaan gewoon kijken of ik vant weekend iets leuks kan spotten om mijn hormonen een beetje op los te laten
Bij vriendin die op kamers zit geshopt, gegeten en drankspelletjes met duitse, oosterijkse en nederlandse huisgenoten gedaan. De lol was dat ze alleen bier hadden en Ingel dus de ster van de spellen werd, omdat ze geen bier lust....
We zijn hier wel met lekker met aantal vakantie-cancellers bij elkaar. LM, SD, andere wiens naam ik niet meer weet en ik. De gedachte daaraan brengt allerlei gedachten, gevoelens en andere dipjes met zich mee......
Ik weet der alles van; na ex weer even te hebben gezien van de week kan ik weer enorme mismomenten te hebben. Maar ach, ik weet ook goed waarom ik het uit heb gemaakt; dus that's what we keep in mind !!!
We gaan gewoon kijken of ik vant weekend iets leuks kan spotten om mijn hormonen een beetje op los te laten
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 5 september 2008 om 11:43
*heeft nog niets, maar dan ook níets uitgevroten vandaag en gaat nu als een gek opruimen....*
Hoewel... , activiteiten van Prinses:
- opstaan
- internetten
- onm op uitzendinggemist kijken
- moeder bellen voor plantenadvies
- vader daarna ook nog even aan de foon
Eigenlijk verdien ik juist wel weer een pauze
- opstaan
- internetten
Eigenlijk verdien ik juist wel weer een pauze
Peas on earth!
vrijdag 5 september 2008 om 11:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2008 @ 11:43:
*heeft nog niets, maar dan ook níets uitgevroten vandaag en gaat nu als een gek opruimen....*
- opstaan
- internetten
Eigenlijk verdien ik juist wel weer een pauze Niks geen pauze! Big Brother is watching you.....
- opstaan
- internetten
Eigenlijk verdien ik juist wel weer een pauze Niks geen pauze! Big Brother is watching you.....
vrijdag 5 september 2008 om 11:57
quote:ingelke_kepringelke schreef op 05 september 2008 @ 11:32:
my thoughts exactly!!
ik ga morgenavond uit met vriendinnetjes, en ik zal mijn flirt-glimlach opzetten. werkte vorige week ook, alleen toen gaf ik uiteindelijk mijn telefoonnummer aan een jongen die al een vriendin bleek te hebben... (the story of my life).
verder ben ik niet heel praterig hier, want ik zit niet in een dip en alles gaat een beetje "z'n gangetje", dus ik lurk lekker mee!!
en omdat het over 4 minuten al vrijdagmiddag is wens ik iedereen vast een fijn weekend toe!!!
my thoughts exactly!!
ik ga morgenavond uit met vriendinnetjes, en ik zal mijn flirt-glimlach opzetten. werkte vorige week ook, alleen toen gaf ik uiteindelijk mijn telefoonnummer aan een jongen die al een vriendin bleek te hebben... (the story of my life).
verder ben ik niet heel praterig hier, want ik zit niet in een dip en alles gaat een beetje "z'n gangetje", dus ik lurk lekker mee!!
en omdat het over 4 minuten al vrijdagmiddag is wens ik iedereen vast een fijn weekend toe!!!
vrijdag 5 september 2008 om 12:00
quote:Niks geen pauze! Big Brother is watching you..... *SD ineens weer heel blij dat ze geen vriendje heeft*, mijn afwasje staat er heerlijk al 2 dagen, kan heerlijk ONM,GTST,alle leuke kookprogramma's EN Grey's kijken zonder dat die enge Big Brother watcht!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 5 september 2008 om 12:12
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 12:00:
[...]
*SD ineens weer heel blij dat ze geen vriendje heeft, mijn afwasje staat er heerlijk al 2 dagen, kan heerlijk ONM,GTST,alle leuke kookprogramma's EN Grey's kijken zonder dat die enge Big Brother watcht!!!
..... en by the way....ík ben niet eng....dat scheelt dan weer wel....
[...]
*SD ineens weer heel blij dat ze geen vriendje heeft, mijn afwasje staat er heerlijk al 2 dagen, kan heerlijk ONM,GTST,alle leuke kookprogramma's EN Grey's kijken zonder dat die enge Big Brother watcht!!!
..... en by the way....ík ben niet eng....dat scheelt dan weer wel....
vrijdag 5 september 2008 om 12:15
vrijdag 5 september 2008 om 12:16
Ik heb trouwens net m'n groene-vingers-moeder gebeld voor plantenadvies omdat wij echt een enóórme plant hebben die ik heel gaaf vind, maar niet nader te noemen partner echt af-schu-we-lijk vindt.... Plant dijt behoorlijk in de breedte uit, dus heb m'n moeder gebeld voor plantenadvies om te zorgen dat ie omhóóg groeit in plaats van opzíj
Peas on earth!
vrijdag 5 september 2008 om 12:20
vrijdag 5 september 2008 om 12:58
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2008 @ 12:22:
[...]
*gaat even een foto maken*
ZIEN,ZIEN,ZIEN....
Heb ik wel verdiend, ik heb
a) nog steeds een beetje een dipje
b) de 27jarige tandarts ECHT niet kan werken en dus de hele dag hopeloos uitloopt
c) ik heul erg benieuwd ben naar de plant
d) eigenlijk een cursus liaan slingeren altijd al heb geamibieerd...
[...]
*gaat even een foto maken*
ZIEN,ZIEN,ZIEN....
Heb ik wel verdiend, ik heb
a) nog steeds een beetje een dipje
b) de 27jarige tandarts ECHT niet kan werken en dus de hele dag hopeloos uitloopt
c) ik heul erg benieuwd ben naar de plant
d) eigenlijk een cursus liaan slingeren altijd al heb geamibieerd...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 5 september 2008 om 13:01