Typisch onfatsoenlijk gedrag vrouwen

07-07-2015 13:14 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen zouden jullie me kunnen vertellen wat nu typisch onfatsoenlijk gedrag is van vrouwen of meisjes?

Kun je vertellen of je zelf wel eens iets onfatsoenlijks heb gedaan en met welke reden je het wel of niet weer zou doen?

Verder zou ik willen weten wat jou aanzet tot fatsoenlijk gedrag en hoe je bij die ideeën kom?
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 14:03:

[...]

Het heeft niets met mij persoonlijk te maken, niemand heeft wat gezegd of zo, ik ben in zijn algemeenheid een beeld aan het vormen over fatsoen en moraal en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb soms de indruk dat het voor meisjes en vrouwen belangrijker is om fatsoenlijk te zijn en zich te houden aan een zedige moraal. Onzedig gedrag daar wordt niet altijd positief op gereageerd maar komt wel veel voor.

Wanneer wordt onzedig de nieuwe norm of zal dat wel loslopen?Ah, je bedoelt dat vrouwen hoeren zijn als ze flirten en zoenen en rondneuken en dat mannen dan echte kerels zijn? Heb je weleens van dubbele moraal gehoord? Dat vind ik nou onfatsoenlijk, dat er door sommige mensen met 2 maten gemeten wordt.
Ok wat is een zedig moraal? En nog belangrijker, wat is een loslopend onzedig moraal (ik sluit even preventief mijn deur). Hou niet van loslopende onzedigheid.

[...]

Het heeft niets met mij persoonlijk te maken, niemand heeft wat gezegd of zo, ik ben in zijn algemeenheid een beeld aan het vormen over fatsoen en moraal en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb soms de indruk dat het voor meisjes en vrouwen belangrijker is om fatsoenlijk te zijn en zich te houden aan een zedige moraal. Onzedig gedrag daar wordt niet altijd positief op gereageerd maar komt wel veel voor.

Wanneer wordt onzedig de nieuwe norm of zal dat wel loslopen?Belangrijker? Belangrijker dan...?
En zie hier, loslopende onzedigheid. quote:pejeka schreef op 07 juli 2015 @ 14:05:

[...]

Nou, doe eens gek, gooi je vlechten los, doe het bovenste knoopje van je bloes open en kort je rok een centimeter in. En ga dan heerlijk onzedig over straat.
Laat maar, ik vind het maar een vaag topic.

[...]

Wanneer wordt onzedig de nieuwe norm of zal dat wel loslopen?

Dus het gaat over seksisme: vrouwen die veel sekspartners hebben zijn sletten, mannen zijn stoer?

Wat 'zedig' is en of dat belangrijk is verschilt er per subcultuur denk ik.

Ik persoonlijk vind iedereen die veel sekspartners verslijt een slet (m/v) en zolang ze daar eerlijk over zijn en er veilig mee omgaan is daar niets onfatsoenlijks aan.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
En nog steeds begrijp ik vrij weinig wat je nu wil.

En nog steeds lijkt het op een onderzoek
quote:tyche schreef op 07 juli 2015 @ 14:11:

[...]

Dus het gaat over seksisme: vrouwen die veel sekspartners hebben zijn sletten, mannen zijn stoer?

Wat 'zedig' is en of dat belangrijk is verschilt er per subcultuur denk ik.

Per subcultuur? Kun je daar meer over uitleggen?
Dan moet je eerst vaststellen wat onzedig is. Daar denkt iedereen weer anders over. Ik vind naakt te bloot gekleed maar verder vind ik straatprostituees onzedig, en verder niet veel. Maar dan ga ik er al vanuit dat onzedig luchtig gekleed gaan is.

Ik zie nog geen neukende mensen op straat, ik denk dat het wel mee zal vallen eigenlijk. Of bedoel je iets anders met onzedig?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:_Egidius_ schreef op 07 juli 2015 @ 13:54:

Een vrouw op de mannen wc. Het interesseert me geen hol of er een rij staat bij jullie.Owww, dan ben ik dus heeeeel onfatsoenlijk. Ik ga altijd bij de heren, inderdaad voor die rij ja.
Poepen en forummen tegelijkertijd! Maar gelukkig zit ik altijd alleen op de wc
Door wie wordt er niet positief op gereageerd?

Sorry, maar ik krijg een beetje het idee dat dit meer met welke moraal er binnen een (jouw?) kerkelijke gemeenschap heerst te maken heeft. Maar misschien vergis ik me?

Lijkt me dan iig niet representatief voor de gemiddelde vrouw.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 14:15:

[...]

Per subcultuur? Kun je daar meer over uitleggen?

Studenten zullen anders naar one-night-stands kijken dan huisvrouwen uit de bible-belt. Gelovigen zijn vaak wat conservatiever dan ongelovigen. Dit zijn generalisaties natuurlijk.

Elke groep/subcultuur heeft zijn eigen mores en ongeschreven regels.

Jij hebt het over onzedige moraal. Dat geeft mij het idee dat je ook wat behoudend bent.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Sinds wanneer zitten we hier om het eens te worden?
Jeetje wat cryptisch allemaal, waar hebben we het over? sex? in de neus peuteren? zeg het maar..
Maar even want ik kan me er echt geen beeld bij maken. In eerdere topics bied je doktersroman aan, geeft astrologisch advies en nu ben je op zoek naar een fatsoensnorm. Zit ik onopgemerkt in astro tv?
quote:pejeka schreef op 07 juli 2015 @ 14:04:

[...]

Vooral véél bukken en spreiden ook...Aaah die wilde ik schrijven
Ah, ik heb er een. Ik zou het best wel onfatsoenlijk vinden als een vrouw haar tampon uit haar doos trok en in mijn kopje thee hing.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ik snap m ook nog niet! Is de vraag nou wanneer iemand een sletje is?
Toen ik je loepte kwam ik iets tegen wat ik enorm onfatsoenlijk vindt en wat ook nog eens zulke bullshit is dat je je diep moet schamen.

Met je heppy de peppy gelul over zelfmoord en hoe dat wel even opgelost kan worden

Mafklapper.

[...]

Vooral véél bukken en spreiden ook...

En is het dan of bukken of spreiden of dat tegelijk?

Spreiden kan op meerdere manieren worden uitgelegd trouwens.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 14:36:

[...]

En is het dan of bukken of spreiden of dat tegelijk?

Spreiden kan op meerdere manieren worden uitgelegd trouwens.

[...]

Vooral véél bukken en spreiden ook...

Bukken..

De onvolprezen Margreet Dolman

Buk, buk nog een keer
Je bent zelf een theepot
quote:teletubbie1234 schreef op 07 juli 2015 @ 14:31:

Ik snap m ook nog niet! Is de vraag nou wanneer iemand een sletje is?

Vind je dat sletjes boeren laten?

gooien sletjes hun vlechten los?

flashen sletjes hun borsten?

strijken sletjes nooit zijn overhemden?

forummen sletjes op het toilet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven