welke anticonceptie
dinsdag 7 juli 2015 om 19:07
Ikben opzoek naar een anticonceptie middel
ben 31 jaar, nu een jaar gestopt met de pil. Had altijd diana35 en daarna een variant ervan.
maar na 18 jaar aan die pil, en meerdere doorbloedingen wilde ik stoppen.
nu ben ik opzoek naar iets nieuws
Ik kan niet tegen de 'normale' pillen. Krijg ik ontzettende stemmingswisselingen van.
Daarnaast ben ik erg opfocust op mijn lichaam. Ben slank en gespiert, doe ik ook veel voor
maar wil geen anticonceptie waar ik gewichtstoename van krijg.
graag jullie advies of ervaring !!!
ben 31 jaar, nu een jaar gestopt met de pil. Had altijd diana35 en daarna een variant ervan.
maar na 18 jaar aan die pil, en meerdere doorbloedingen wilde ik stoppen.
nu ben ik opzoek naar iets nieuws
Ik kan niet tegen de 'normale' pillen. Krijg ik ontzettende stemmingswisselingen van.
Daarnaast ben ik erg opfocust op mijn lichaam. Ben slank en gespiert, doe ik ook veel voor
graag jullie advies of ervaring !!!
dinsdag 7 juli 2015 om 19:10
Zo grappig dat iedereen denkt dat je van een anticonceptie tientallen kilo's aankomt. Meestal is het maar 1 of 2 kilo die er ook gewoon weer af gaan. Laat je informeren door je huisarts of apotheek, die kunnen door middel van een gesprek met jou goed bepalen wat voor jou een goede anticonceptie kan zijn.
dinsdag 7 juli 2015 om 20:10
dinsdag 7 juli 2015 om 22:26
Misschien de minipil eens proberen?
Ik heb 'm enkele maanden geslikt, kwam er niet van aan, werd zelfs niet meer ongesteld (hemels!!), maar...ik had last van de bijwerking 'minder libido', die zich bij mij vertaalde in 'een libido als een prei'....
Een vriendin van mij had deze bijwerking echter niet, dus wie weet werkt deze pil wel goed voor jou.
Ik heb 'm enkele maanden geslikt, kwam er niet van aan, werd zelfs niet meer ongesteld (hemels!!), maar...ik had last van de bijwerking 'minder libido', die zich bij mij vertaalde in 'een libido als een prei'....
Een vriendin van mij had deze bijwerking echter niet, dus wie weet werkt deze pil wel goed voor jou.