Wokbrander

08-07-2015 18:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een 5 pits kookplaat waarvan de middelste een Wokbrander

De Wokbrander heeft 3 branders:een buitenste een binnenste en in het midden een kleine brander.De gehele wokbrander deed het helemaal niet meer,na alles nog eens extra schoon gemaakt te hebben deed de buiten en binnenbrander het weer,maar niet het kleine brandertje in het midden,nog een keer alles schoongemaakt maar het kleine middelste brandertje blijft dienst weigeren,dan zou men kunnen denken,als de 2 andere het maar doen is het toch ook goed,maar door de beveiliging die er op zit moeten alle 3 de branders het doen.Zo niet! en ik laat de gas knop los gaat het uit.Maar wie weet waar het aan zou kunnen liggen.
No Mercy
Mijn wokbrander met 3 ringen heeft op de knop een extra knop zitten om te kiezen tussen de ringen. Bij jou niet?
@ikdus2010

Zit u nou te ouwe...... ?? Mocht het zijn dat u het meent Nee die knop heb ik niet.Ik heb die kookplaat 9 jaar geleden bij de Ikea gekocht en nooit geen problemen gehad.
No Mercy
Als je nooit geen problemen hebt gehad, heb je dus altijd problemen gehad.

Wat een rare reactie toch weer...
Oohwww nee he" Daar is van lang weggeweest onze pimpelmees weer.

Als men precies op de letter van de zin leest heeft u gelijk,maar als ik aan of voor die zin wat toegevoegd had dan was het wel in orde geweest.Maar heb het u volgens mij al een keer eerder gevraagd:Waarom doet u zo moeilijk over een spelfout of over een bepaalde zins opbouw.U begrijpt toch wat er staat!!!!!!!!! en wat er bedoeld word.

Dus waar maakt u zich zo druk over,plus ik word er een beetje kotsmisselijk en enorm pissig van,maar denk dat dat nou juist uw bedoeling is. Maar als u het kan opbrengen vraag ik u om er mee op te houden en u bezig te gaan houden over waar het echt om gaat,en niet lopen miere n..... Bij voorbaad dank
No Mercy

Ja zo ga je wel antwoorden krijgen.
@Feeksje1977

Maar wees nou even eerlijk,dit is toch niet meer te happen,dat die pimpelmees altijd maar loopt te zeiken over spelfouten of over het feit dat een bepaalde zin niet volgens het boekje geschreven word,want dan heeft die mees hier op het forum een volledige dagtaak.
No Mercy
Ik heb mijn baan er voor opgezegd inmiddels. Maar gelukkig is pimpelmees er ook veel.
Nog zo,n gein podum
No Mercy
Geinponem. Aan elkaar en zonder u

Maar misschien kun je IKEA bellen of ze een oplossing weten?
Madras, best grappig dat jij zegt dat ik terug ben van lang weggeweest. Ik ben hier gewoon elke dag.

En als jij zelf niet zo'n rare reactie had gegeven op een doodnormale vraag, had ik echt niks gezegd.
Tuurlijk pimpeltje,je krijgt van mij gelijk,wens u nog een fijn leven
No Mercy
@Bieb2.0

Denk dat ik dat morgen maar eens ga doen,eerst even de bon opzoeken en dan bellen.

Want hier op het forum word ik niet veel wijzer (behalve uw reactie) want voorderest word er door een bepaald iemand alleen maar gezeken over spelfouten en een verkeerde zin opbouw.

Maar uw advies had ik ook wel eerder kunnen bedenken,maar dacht dat er wellicht iemand was die hetzelfde probleem heeft gehad,en weet waar het probleem ligt.
No Mercy
quote:madras schreef op 08 juli 2015 @ 22:31:

@Bieb2.0

Denk dat ik dat morgen maar eens ga doen,eerst even de bon opzoeken en dan bellen.

Want hier op het forum word ik niet veel wijzer (behalve uw reactie) want voorderest word er door een bepaald iemand alleen maar gezeken over spelfouten en een verkeerde zin opbouw.

Maar uw advies had ik ook wel eerder kunnen bedenken,maar dacht dat er wellicht iemand was die hetzelfde probleem heeft gehad,en weet waar het probleem ligt.Sorry? Volgens mij gaf ik een heel normale reactie, toch? Alleen jouw antwoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven