Lekkende t**ten

08-07-2015 23:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stond vandaag enorm voor paal met mijn witte T-shirt aan en ondersteunde beha, mijn borsten waren enorm aan het lekken. Wat doen jullie ertegen compres? Ik denk er ook over na om maar te gaan beginnen met kolven en een vooraadje aanmaak.
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Verstandig. Wil je nu al weeën opwekken?
Gewoon zoogkompressen. Niet kolven als je zwanger bent hoor!
Hoeveel weken ben je dan? Gewokn zoogcompressen, werken als een tiet hihi

Hang ze in een luier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:suusberg schreef op 08 juli 2015 @ 23:58:

Hoeveel weken ben je dan? Gewokn zoogcompressen, werken als een tiet hihi23 weken
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Gewoon compressen gebruiken! Daar zijn ze voor
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
https://www.moboleez.com/milkies/

Schaf een milksaver aan.

En dan ga je een kalfje zoeken.
Ik dacht eraan om af te kolven en dan in de vriezer in die zakjes voor ijsklontje. Blijft toch wel goed??
Voor de 37 weken gaan kolven wordt sterk afgeraden omdat er een kleine kans is dat het kolven weeën op kan wekken.
Kolven kan weeën opwekken!
Nee joh dan kun je de weeen opwekken. Gewoon nog een week of 17 met zoogcompressen lopen, kunnje alvast wennen. Het is een van de vele fijne bijkomstigheden van een kind fabriceren. Sterkte!
Weën opwekken? Wat is dat voor onzin.
Hoe vriendelijk van toon weer...

http://anurati.com/410/kolven-tijdens-zwangerschap
Naast t feit dat t inderdaad weeen op kan wekken zitten er volgens mij niet de voedingstoffen in die je baby in het begin meekrijgt (colostrum)
quote:FaileyRosa schreef op 09 juli 2015 @ 00:25:

Weën opwekken? Wat is dat voor onzin.Dan doe je het lekker.
Met kolven wordt het ook alleen maar meer. Zit je straks niet met gewone lekkende borsten, maar met volledige bv. Gewoon zoogcompressen gebruiken.
Ja, spaar alvast wat melk. Keer wat anders dan geld voor later.
Leg je vriend aan.
quote:FaileyRosa schreef op 09 juli 2015 @ 00:25:

Weën opwekken? Wat is dat voor onzin.

Als je het allemaal zo goed weet, wat kom je hier dan doen?

Ps. T**ten? Is dat stoerder ofzo? Zeg gewoon borsten. Je bent toch geen 16 meer.
Ik heb het soms ook, man laat een compleet spoor achter. Wel handig als ik mijn weg naar huis wil vinden. Maar je was toch 37 en heel intelligent dus je wist er toch zoveel van af? Misschien wat meer inlezen over de zwangerschap en een compresje gebruiken.
Kolven wordt ten strengste afgeraden vóór de 37ste week vanwege het opwekken van weeën. En zelfs dan wordt het alleen maar 'voorgeschreven' bij verwachte borstvoedingproblemen. Maar ik begrijp dat jij het beter weet dan alle lactatiekundigen en verloskundigen? En wat een charmante reactie weer.
Lekker eigenwijs weer

Ga maar kolven met 23 weken, de gevolgen zijn voor jou.

Beetje jammer dat je een topic opent en weer zo raar gaat doen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Mijn borsten lekken al sinds 18weken en ik ben nu in week 39.

Enigste wat helpt zijn zoogcompressen en snachts een handdoek.

Mijn verloskundige zei ook gelijk toen ik het vertelde dat ik het absoluut niet mag stimuleren vanwege het opwekken van de weeën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven