Werk & Studie alle pijlers

thuis door pijn

10-07-2015 11:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer zit ik thuis met pijn. Deze keer mijn schouder. Ik heb artrose regelmatig gepaard met ontstekingen. Zit in mijn nek, rug, heupen,....

Werk doet er ook niet goed aan. Is zwaar fysiek en veel dezelfde bewegingen. Doe het al 17 jaar dus ander werk zoeken is gemakkelijk gezegd.

Zit bijna elk jaar een maand thuis. Weinig begrip van sommige collega's en van de bazen. Iedere keer krijg ik controle en iedere keer wordt mijn afwezigheid door controle-arts goedgekeurd.

Van mij mogen ze mijn lichaam hebben. Ik zou zo willen ruilen. Is geen lachertje.
Wat vreselijk...ik zou me niet voor kunnen stellen hoe jij je moet voelen,
Dank je. Soms goed en soms klote
Hoe vervelend het ook is, neem het heft in handen. Dit gaat niet goed eindigen. Je krijgt of uiteindelijk ontslag of je komt thuis te zitten en krijgt geen WIA. Uiteindelijk krijg je een financieel probleem tenzij je een goed verdienende partner hebt. Dus ga een plan maken, ga kijken naar een opleiding, kijk naar ander werk. Dit gaat niet vanzelf weg, ga er wat aan doen. Uiteindelijk ben je zelf ook gebaat bij ander werk.
quote:poezewoefje schreef op 10 juli 2015 @ 11:09:

Dank je. Soms goed en soms kloteLijkt me heel erg dat " onvoorspelbare" gevoel. Je weet nooit wat voor dag je gaat hebben. Nieuw werk zoeken is ook moeilijk natuurlijk. (Niet onmogelijk, maar toch) hoe oud ben je?
Vervelend zeg, altijd pijn.

Ik ga er vanuit dat je dit al gedaan hebt, maar is er in je huidige bedrijf geen werk wat fysiek minder zwaar is? Heeft een werkgever hier geen rol in?
Kan je arbo-arts niks voor je betekenen? Omscholing of andere werkzaamheden bijvoorbeeld? Dit is toch eigenlijk ook geen doen zo.
Ik ben 35. Werk heeft volgens hen minder belastende posten. Fysiek wat beter (ale eigenlijk weinig verschil) maar je moet wel harder en vlugger werken en je verliest een stuk van je loon.

Ik weet niet of ze mij zomaar kunnen ontslaan. Is België. Weet niet hoe dat in Nederland zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven