BBQ schoonmaken ramp...
vrijdag 10 juli 2015 om 12:14
vrijdag 10 juli 2015 om 12:16
quote:erikavanh schreef op 10 juli 2015 @ 12:14:
Bedankt voor de reacties allemaal! Dusty had ik idd ook al geprobeerd, maar dat ontvet wel geel goed alleen het aangebakken lost het niet op....
Ik ga eens bij de Big Bazar kijken vanmiddag voor de SQ reiniger! En in het gras leggen
haha dat kan ik meteen gaan doen! Eet het gras dan de aanslag op?Dat weet ik dus niet
misschien eten de beestjes het op? (Het is mij nooit uitgelegd)
Bedankt voor de reacties allemaal! Dusty had ik idd ook al geprobeerd, maar dat ontvet wel geel goed alleen het aangebakken lost het niet op....
Ik ga eens bij de Big Bazar kijken vanmiddag voor de SQ reiniger! En in het gras leggen
vrijdag 10 juli 2015 om 12:19
vrijdag 10 juli 2015 om 13:41
Ik las pas ergens dat je het moet insmeren met olijfolie, nachtje laten staan, en dan een keer leeg bbqen. Dan brand het ergste eraf en de rest is dan makkelijk weg te halen met een schuurslons.
Heb dit zelf niet uitgeprobeerd overigens.
Wij doen vaak op het bbq rooster van die aluminuim schalen zetten als we het doordeweeks doen en weinig tijd hebben om schoon te maken. Scheelt een hoop;)
Heb dit zelf niet uitgeprobeerd overigens.
Wij doen vaak op het bbq rooster van die aluminuim schalen zetten als we het doordeweeks doen en weinig tijd hebben om schoon te maken. Scheelt een hoop;)
vrijdag 10 juli 2015 om 14:30
quote:erikavanh schreef op 10 juli 2015 @ 12:14:
haha dat kan ik meteen gaan doen! Eet het gras dan de aanslag op?Ik gebruik ook Dasty. Alleen leg ik het rooster op een plastic zak, gooi keukerolvellen op het rooster en spuit daarna de Dasty erop. In laten werken, eventueel nog een keer xtra inspuiten, en je haalt het vuil er zo af.
“Don’t look back – you’re not going that way.”