Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...?
wat een rust hier..
Nog leuke plannen voor het weekend?
...
@Mo...bedoelde je seksschema!!

Vanmorgen even beetje geshopt...enne...vanmiddag weer. Enne...gisteravond eigenlijk ook. Heb gisteravond nog hele lieve slabbetjes gekocht. (ik ga waarschijnlijk nu volledig flesvoeding geven) Knalgroen met wit, knalgeel met wit en dan staat er op A star is born. En twee kleuren blauw en dan staat er op size xxs. Vond ze wel grappig. Kon het niet laten. Nog wat leuke dingetjes voor in huis gekocht, wat nieuwe broeken voor de oudste, wat knutselspullen voor de kids, wat speelgoed...kortom ze zijn weer verwend.

Vanavond komen vrienden hier een gezellig potje kaarten. Dus iedereen neemt dan wat mee. Ik heb stokbrood met verschillende dingetjes...en wat tapas enzo. Dus de rest is een verrassing.Morgen middag hebben we een feestje. Is voor de kids wel leuk, want ze gingen ook een springkussen regelen geloof ik!

Verder voel ik me re-de-lijk. Ik ben vooral heel moe en heb steeds zo'n weeig gevoel in mn buik. Niet echt super misselijk, maar ook helemaal niet lekker. Ik hoop dat ik me over drie weken wat beter ga voelen. Maar heb er een hard hoofd in, was met de vorige twee ook pas na 16 weken.
Kinkt gezellie t&g

Doen jullie dat vaker zo een kaart avond.

Lisa

Tja, je mag best je hard luchten hier hoor!!!

Het gekken is, ik had dat ook altijd gezegt dat ik zwanger wou worden op mijn 27 ste. vraag me niet waarom. En dat ben ik dus ook geworden. Ik was bijna 4 maanden toen 28 werd.

Ik hoop voor je dat het net ook voor je 31 ste lukt.
Poca, je voet staat (of ligt) hopelijk toch niet in de weg voor jullie nachtelijke gezelligheid, of wel?

BM, gelukkig is Merel weer ietsje beter en bovendien is het toch ook veel leuker om met opa te eten, haha.

T&G, gezellig zo'n kaartavondje. Ook erg leuk dat iedereen iets meeneemt. Zie je niet vaak meer, tenminste ik hoor het niet vaak. FIjn dat je niet heel erg misselijk bent, maar dat weeiige gevoel kan ook niet alles zijn! Hoop dat het snel over is.

Ik wilde ook altijd vroeg moeder worden en eigenlijk duurt het me nu ook al te lang hoor. Ik wordt (welliswaar pas halverwege volgend jaar, maar oke) straks alweer 25! Dan hoop ik toch wel zwanger te zijn, maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt.
Kaartavondjes hoor in inderdaad niet meer zoveel. Wij gaan meestal duizenden. Het wordt ook wel zwarte vrouwen genoemd. Ach, het gaat niet zozeer om het kaarten, maar om gewoon gezellig bij elkaar te zitten. En degene die steeds verliest een beetje te pesten

Tis gezelliger als altijd maar stil zijn onder een film...
...
Goede avond allemaal!

@Lisa, arme jij! Ja, soms heb je zo´n dipdag, moet je dan helaas ondergaan! Gelukkig gaat het vandaag weer beter. Enne, als je dan 31 bent, heb je weer een jaar de tijd voordat je 32 wordt, dus dat gaat helemaal goedkomen!`

@T&G, fijn zo'n avondje met vrienden. Vind ik altijd zoooo gezellig! Maakt dan ook niet uit of je kaart of catan-ed (?) of alleen maar praat. En dat iedereen een hapje meeneemt, is zeker zo fijn!

@allemaal, behoorlijk druk tussen de lakens. Gisteren alleen in slaap gevallen (14 uur geslapen...) en moman is er vanavond niet, dus missen 1 dag. Maar goed, moman heeft zeker niks te klagen gehad de afgelopen week ;)

's Ochtends voel ik me steeds een HEEL klein beetje misselijk en heb ik het idee dat ik het wat warmer heb. Geen idee wat dat te betekenen heeft.

En helaas is het stoppen met roken niet gelukt. Ik wil het binnenkort nog een keer proberen.....

Morgen heel de dag met een vriendin op pad. Kijken of we een nieuwe inrichting voor haar huis kunnen vinden.

En nu Million Dollar Wedding kijken!
quote:Aruba schreef op 06 september 2008 @ 14:42:

Nog leuke plannen voor het weekend?Wat ga jij doen dan?
Halloootjes!

Ben er weer hoor, alleen ga ik zo slapen. Zal morgen eens alles bijlezen! Truuust!
quote:justline schreef op 06 september 2008 @ 20:55:

Halloootjes!

Ben er weer hoor, alleen ga ik zo slapen. Zal morgen eens alles bijlezen! Truuust!JEUH!!!! Welkom terug JL! Fijne vakantie gehad?
...
Haha, 28 dagen? In mijn dromen! Ben uitgegaan van 42 dagen.... Is een gemiddelde van 34 en 50. Dus rond die koers moet ik ergens goed zitten. En misselijk....ben bang dat dat meer ligt aan de griepgolf die momenteel door ons landje raast.

Jij veel plezier met je uit laten wonen (gadver, wat klinkt dat vies!) Is deze week je ei?
...
ow enneh niet ziek worden he?!
Haha, inderdaad actie dus! Weekend al geblockt in je agenda voor overige activiteiten en een flinke doos eieren ingekocht? ;)

Ik ben helaas niet in de stad, doorkruis morgen wel de jouwe. Gaan jullie na de wedstrijd rechtstreeks naar huis of moet ik nog een eettentje/kroegje aanbevelen?

Tot hoe laat duurt die wedstrijd eigenlijk?
Nee niet ziek worden dames, dat kunnen we niet gebruiken hier hoor!!! Straks dansen de virussen over de beeldschermen. Lang leven de digitale contacten dan maar
...
Haha, dat zou mooi zijn! Ga ik zo nog even een ontkennende sigaret roken!

Zet wel even op de groep wat ik dit weekend doe.

Barbecuen bij je ouders, dat is geen straf! Veel plezier.

Weltrusten!
W
@Lisa: Soms dan heb je van die gedachten. Gelukkig ben je alweer wat minder sip. Ik hoop voor je (en voor Lisaman, lief dat ie dat zei) dat het deze maand lukt. Je moet je idd maar flink laten uitwonen haha.

@T&G: heerlijk zeg allemaal leuke dingen kopen en die kids van jou hebben maar geluk dat ze zo verwend worden. Was het kaartavondje gezellig. Klinkt iig leuk!

@Mogalie: ik vind het best knap dat je het volhoudt hoor. Als ik het druk heb met werken enzo dan heb ik niet altijd puf. MAar het is natuurlijk voor een goed doel! Succes met stoppen met roken!

@Justline: welkom terug :-)
...
Justline, welkom terug. ik heb het aangepast.

Leuk al die NOD's bij elkaar. Lekker elkaar opstoken en natuurliijk doen wij als 'niet starters' lekker mee!

Stoppen met roken MOET hoor dames, als je zwanger bent of wilt worden. Daarin is mijn mening heel duidelijk. Ik rook zelf niet, dus extra makkelijk om te zeggen, maar zo is het wel, vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven