Werk & Studie alle pijlers

Interne opleidingsopdracht

13-07-2015 12:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben jr art director bij een reclamebureau. En om mijn skills verder op te krikken heeft mijn leidinggevende een interne opdracht uitgezet. Superleuk, want deze opdracht valt helemaal in mijn straatje! Alleen is copywriting niet zo mijn ding en moet ik een bedrijfsnaam verzinnen. Wellicht komen hier wat ideeën voort?

Hier de briefing:

We zijn een nieuw online reisbureau. We zijn opzoek naar een concept om ons opnieuw te positioneren en goed te presenteren en de doelgroep; backpackers aan te spreken. Online helpen we de klant met reistips en er kan een unieke avontuurlijke reis worden samengesteld. We willen dmv story telling onze passie overbrengen aan de klant en de nummer 1 voor backpackers in Nederland claimen. We willen graag een rauwe stoere uitstraling die anders is als andere reisbureaus.

Kernwoorden: online, avontuurlijk, backpacken, rauwe stoere uitstraling (ook in naam)
Volgens mij is het de bedoeling dat je je eigen skills opkrikt en niet de mijne. Even zelf aan de slag dus.
Wat krijg ik ervoor?
En nog twee topics ook?
2 topics zodat jij niet je eigen werk hoeft te doen
If you can dream it, you can do it.
En deze opdracht valt dus niet in jouw straatje! Anders had je hier geen hulp bij nodig
Wellicht valt het in haar straatje omdat ze dan tijdens werktijd kan forummen?
Wat nou als je collega ook op het forum zit? Zoveel van die opdrachten zijn er niet. Weet diegene gelijk dat je niet zelf je werk doet
ik kan me trouwens niet voorstellen dan backpackers een reisbureua willen. Dat is toch de charme van backpacken, s'ochtends niet weten waar je s'avonds slaapt.

Lazybackpacking zou ik doen dus.
quote:hoppala schreef op 13 juli 2015 @ 12:33:

ik kan me trouwens niet voorstellen dan backpackers een reisbureua willen. Dat is toch de charme van backpacken, s'ochtends niet weten waar je s'avonds slaapt.

Lazybackpacking zou ik doen dus.

Eerste reactie die ik had naar mijn leidinggevende

Het is een fictieve opdracht. en wellicht ligt daar juist de uitdaging. Hoe krijg je backpackers wel zover dat ze gebruik gaan maken van een reisbureau?
En TO, heb je al een naam bedacht?
Kan het ook in het Nederlands ipv half NL half GB ?

Alleen daar zou ik mij al gigantisch aan ergeren en een ander bedrijf zoeken.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven