Mode & Beauty alle pijlers

Espadrille bij mannen...

12-07-2015 14:26 40 berichten
Gewoon benieuwd

Ik vind het zelf wel leuk staan bij mannen, al ligt het ook wel aan het type man (gegoogled). Had er laatst met iemand over dat vrouwen zoveel keuze hebben mbt zomerschoenen. Mannen doen vaak slippers aan (wat niet overal wordt gewaardeerd) en daarnaast hebben ze niet veel keuze meer. Mannen dragen dan ook vaak dichte schoenen met sokken al is het buiten 30 graden.

Maar ik zie weinig mannen dit type schoen dragen die toch zomers is, maar waar toch de voet wat meer verstopt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niks voor een man, zo'n smal en puntig pantoffeltje. Veel te vrouwelijk.
quote:fasjon schreef op 12 juli 2015 @ 16:05:

Wat zijn jullie vrouwen toch moeilijk :P

Ik vind all stars wel leuk bij mannen, maar goed het moet dan ook wel goed gecombineerd worden uiteraard.

Wat dragen jullie mannen dan voor schoeisel in de zomer?

Reef bruin lederen slippers naar het strand en vakantie.

En om eerlijk te zijn zomers ook zwarte all stars.

Man is beetje alternatief dus hij draagt al 30 jaar zwarte all stars.

Hierbij zeg ik niet dat ik dat zijn leukste schoenen vind.
Maar Lenny Kravitz is toch een mannelijke man en hij draagt ze ook.

En sandalen bij een man? Daar gruwel ik weer van. Zo'n geitewollen sokken man
En mijn vriend draagt alleen maar sneakers. Sneakers voor en sneakers na.
En zijn all stars dan alleen voor tieners?
Bij mijn ex zou het super staan, bij mijn huidige man belachelijk. Het ligt echt aan het type man vind ik. Lenny is een goed voorbeeld, hem staat het heel goed.
Ligt aan de man, leuke hippe vent wel.

Oude zuurpruim mannen met zuurpruimvrouwen aan hun zijde kunnen dat niet hebben.

Ik zou hier btw geen fashionadvies vragen, alles wat modern is is vreeeeselijk hier.
Kan erg leuk staan maar ligt aan het type man en kleding

Als het metro maakt dan zeg ik nee

Of aandachttrekkende mannen van kijk mij mooi wezen

Ik vind al stars wel echt not done

Temeer omdat ie dingen ook niet lopen en ik me daarom altijd afvraag waarom iemand ze dan aan trekt
Ik vind het leuk staan bij een man. Mijn man heeft ze ook. De tijd van de all stars is nu toch zeker wel een keer voorbij. Daar ben ik onderhand wel op uitgekeken. Draag dan goeie sneakers.
En ik maar denken dat All Stars tijdloos waren. Nooit geweten dat die dingen niet lekker lopen. Wat zijn dan wel goede sneakers?

OT vind ik espadrilles bij mannen ook te vrouwelijk staan. Maar mijn vriend balanceert sowieso op het randje van te vrouwelijk dus ik zorg er voor dat hij er net niet vanaf kukelt.
Toen ik afgelopen zondag met mijn dochter van 8 in de Ikea liep betitelde ze twee heren met espadrilles die voor ons liepen onmiddelijk als homo. Ik zag haar wel kijken naar die schoenen, maar ze hield keurig haar mond tot we in de auto zaten. Nu waren ze ook overduidelijk homo, maar volgens dochter kon je dat zien aan de schoenen. "Net als ome *** en ome *** he mama!" Al heb ik die nou nog nooit met espadrilles gezien, maar goed.

Mijn man draagt kisten, docs of all stars. Heel soms slippers als het echt bloedheet is. Maar hij heeft ook een baard en draagt skinny's , dus sowieso fout volgens de hier geldende normen.
Ik ben 56 en draag (lage) allstars. Heb ze in diverse kleuren. Het zal me zó een zorg zijn dat iemand vind dat die alleen voor onder de 16 kunnen.

Manlief (55) draagt 's zomers leren slippers of bootschoenen (beide zonder sokken, gelukkig)
quote:Conchobarmacnessa schreef op 14 juli 2015 @ 10:57:

Toen ik afgelopen zondag met mijn dochter van 8 in de Ikea liep betitelde ze twee heren met espadrilles die voor ons liepen onmiddelijk als homo. Ik zag haar wel kijken naar die schoenen, maar ze hield keurig haar mond tot we in de auto zaten. Nu waren ze ook overduidelijk homo, maar volgens dochter kon je dat zien aan de schoenen. "Net als ome *** en ome *** he mama!" Al heb ik die nou nog nooit met espadrilles gezien, maar goed.

Mijn man draagt kisten, docs of all stars. Heel soms slippers als het echt bloedheet is. Maar hij heeft ook een baard en draagt skinny's , dus sowieso fout volgens de hier geldende normen.
quote:Conchobarmacnessa schreef op 14 juli 2015 @ 10:57:

Toen ik afgelopen zondag met mijn dochter van 8 in de Ikea liep betitelde ze twee heren met espadrilles die voor ons liepen onmiddelijk als homo. Ik zag haar wel kijken naar die schoenen, maar ze hield keurig haar mond tot we in de auto zaten. Nu waren ze ook overduidelijk homo, n.

quote:amarna schreef op 14 juli 2015 @ 13:55:

Ik ben 56 en draag (lage) allstars. Heb ze in diverse kleuren. Het zal me zó een zorg zijn dat iemand vind dat die alleen voor onder de 16 kunnen.

Manlief (55) draagt 's zomers leren slippers of bootschoenen (beide zonder sokken, gelukkig)Je hebt gróót gelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven