Gezondheid alle pijlers

Champix ervaringen

15-07-2015 16:46 11 berichten
Wie heeft er ervaringen met het anti rookmedicijn Champix. Ik heb er zelf geen ervaringen mee. Mijn zoon slikt dit sinds een week of drie. Over hoe het met hem gaat laat ik me even niet uit. Ik ben op zoek naar onbevooroordeelde reacties, ervaringen en meningen.

Super bedankt alvast .
Alle reacties Link kopieren
Hielp als een tierelier alleen die bijwerkingen he......

Kotsmisselijk, nachtmerries en zwaar depressief
Stoppen met roken zit tussen je oren. Als je ervan overtuigd bent dat Champix werkt dan werkt het ook. Hetzelfde geld voor nicotinepleisters en kauwgom. Mijn buurman was eens gestopt met roken en ik heb uit nieuwsgierigheid ook een pleister geplakt( de zwaarste die er was). Ik was de pleister op een gegeven moment vergeten. Ik heb de hele dag door gerookt en werkelijk niks gemerkt. "s avonds toen ik naar bed ging zag ik de pleister pas weer.
Super dit spul je gaat er alleen wel in full hd van dromen maar voor de rest geen bijwerkingen gehad
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Werkt als een tierelier!
Ik ben afgelopen maandag begonnen. Nog geen ervaring dus. Ik lees mee.
Ik laat trouwens later wel weten natuurlijk wel weten hoe het zoon vergaat.
Ik ben zelf 13 jaar geleden gestopt met Zyban, ging perfect. Het enige wat ik ondervond was dat ik heel moe was, 's avonds om 21.00 uur ging ik onder zeil.

Champix heeft mijn zus gebruikt, die kreeg huiduitslag en ze ging hallucineren en zij is dus ook gestopt met het gebruik ervan (en rookt intussen stug door, helaas).
Iemand die ik ken is gestopt m.b.v. Champix. Eerst was ze heel erg misselijk en ze werd er nogal depressief van. Ze is eerder gestopt maar heeft 5 jaar niet gerookt. Helaas door een heftige ervaring weer begonnen.
Een collega gebruikte het, maar werd ontzettend depressief. Hij is na een half jaar ook weer gaan roken, maar goed dat heeft weinig met wel of geen Champix te maken.
Werkt super. Alleen buikkrampen(net na het nemen van de pil) en full HD dromen. Geen nachtmerries. Wel veel. Vond dat wel grappig. De pijn en misselijkheid waren verschrikkelijk. Heb de kuur niet volledig afgemaakt. Maar het belangrijkste ik had geen moordneigingen. Ik kon rustig stoppen. Was erg fijn. (Ook voor de omgeving)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven