Champix ervaringen
woensdag 15 juli 2015 om 16:46
woensdag 15 juli 2015 om 16:54
Stoppen met roken zit tussen je oren. Als je ervan overtuigd bent dat Champix werkt dan werkt het ook. Hetzelfde geld voor nicotinepleisters en kauwgom. Mijn buurman was eens gestopt met roken en ik heb uit nieuwsgierigheid ook een pleister geplakt( de zwaarste die er was). Ik was de pleister op een gegeven moment vergeten. Ik heb de hele dag door gerookt en werkelijk niks gemerkt. "s avonds toen ik naar bed ging zag ik de pleister pas weer.
woensdag 15 juli 2015 om 17:16
Ik ben zelf 13 jaar geleden gestopt met Zyban, ging perfect. Het enige wat ik ondervond was dat ik heel moe was, 's avonds om 21.00 uur ging ik onder zeil.
Champix heeft mijn zus gebruikt, die kreeg huiduitslag en ze ging hallucineren en zij is dus ook gestopt met het gebruik ervan (en rookt intussen stug door, helaas).
Champix heeft mijn zus gebruikt, die kreeg huiduitslag en ze ging hallucineren en zij is dus ook gestopt met het gebruik ervan (en rookt intussen stug door, helaas).
woensdag 15 juli 2015 om 17:59
Werkt super. Alleen buikkrampen(net na het nemen van de pil) en full HD dromen. Geen nachtmerries. Wel veel. Vond dat wel grappig. De pijn en misselijkheid waren verschrikkelijk. Heb de kuur niet volledig afgemaakt. Maar het belangrijkste ik had geen moordneigingen. Ik kon rustig stoppen. Was erg fijn. (Ook voor de omgeving)