Discussies om moe van te worden

15-07-2015 20:11 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rondgekeken bij verschillende topics wat een discussies allemaal om moe van te worden

Hoe denken jullie daar over forummers?
Dan lees je ze toch niet? Vind het een rare opmerking om te klagen over discussies op een forum.
Ja, er is niet veel te doen de laatste tijd, dus als er een topic langs komt dat enigszins de moeite waard lijkt, dan duiken we er allemaal op. We vervelen ons.
Gelukkig draag jij iets constructiefs bij aan het forum
668, the neighbour of the Beast
Hier word ik moe van.
Dat is waarom ik desbetreffende TO onder mijn negeer heb gezet en nu fijn op mijn handjes blijf zitten en daar niet meer reageer. -ik weet over welk topic je het hebt namelijk-
Hihi ja als ik sommige dingen lees denk wat heb jij een moeilijk leven.
Ik werd moe van het jouwe. De ene dag in de schulden, geen werk de andere dag wel werk. Pff..moe moe moe om dat te volgen.

Doe mij maar een peuter poept in zijn broek topic.
quote:isabeau77 schreef op 15 juli 2015 @ 20:16:

Hihi ja als ik sommige dingen lees denk wat heb jij een moeilijk leven.

Haha o dus dit is puur een topic om me uit mijn tent te lokken?

Zoek een leven.
Waar word je moe van?

Je weet dat er een negeerknop bestaat of uberhaupt de keuze om een topic en/of forum even niet aan te klikken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 20:15:

Dat is waarom ik desbetreffende TO onder mijn negeer heb gezet en nu fijn op mijn handjes blijf zitten en daar niet meer reageer. -ik weet over welk topic je het hebt namelijk-Het gaat niet specifiek over de desbetreffende persoon die jij bedoelt het is meer algemeen, overigens heb je zelf ook een rol.
@isabeau77

Dan stel ik voor,dat u zelf een topic begint waar u en wij allen niet moe van worden,ben benieuwd!! dus laat maar komen die topic.
No Mercy
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 20:15:

Dat is waarom ik desbetreffende TO onder mijn negeer heb gezet en nu fijn op mijn handjes blijf zitten en daar niet meer reageer. -ik weet over welk topic je het hebt namelijk-Je reageert toch wel??
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 20:18:

[...]

Haha o dus dit is puur een topic om me uit mijn tent te lokken?

Zoek een leven.Ik heb het niet over jou. Voel je alsjeblieft niet aangesproken.
quote:madras schreef op 15 juli 2015 @ 20:19:

@isabeau77

Dan stel ik voor,dat u zelf een topic begint waar u en wij allen niet moe van worden,ben benieuwd!! dus laat maar komen die topic. Moppen tappen ideetje??
Bij gebrek aan een echt leven scharen mensen zich samen rondom de topics op dit forum.
quote:troelalaaaatje schreef op 15 juli 2015 @ 20:22:

Bij gebrek aan een echt leven scharen mensen zich samen rondom de topics op dit forum.ik heb dit forum vaak voorbij zien komen maar ik was nooit lid. Totdat ik zelf met iets zat en een topic plaatste.
quote:troelalaaaatje schreef op 15 juli 2015 @ 20:21:

[...]

Je reageert toch wel??

Kijk maar, ik heb vannacht op die lange bullshit post van haar gereageerd en sindsdien heb ik op niks meer van haar gereageerd. Het enige wat ik nog heb gepost was aan Dorothy gericht en voor de rest kan het me gestolen worden haha.

Ook dit topic gaat weer nergens op uit draaien dus ik ga fijn even netflixen.
Moppen tappen?? Nee dat gaat het niet worden,kom met iets beters
No Mercy
Maar wat denkt u ervan om een topic te openen over de Zondag-opening van winkels
No Mercy
quote:madras schreef op 15 juli 2015 @ 20:29:

Maar wat denkt u ervan om een topic te openen over de Zondag-opening van winkelsJa, dat is er doorgedrukt hè, in Ede. Wat vind je daar nou van? Als rechtgeaarde kerkganger?
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 20:26:

[...]

Kijk maar, ik heb vannacht op die lange bullshit post van haar gereageerd en sindsdien heb ik op niks meer van haar gereageerd. Het enige wat ik nog heb gepost was aan Dorothy gericht en voor de rest kan het me gestolen worden haha.

Ook dit topic gaat weer nergens op uit draaien dus ik ga fijn even netflixen.Je begint er zelf over en nu probeer jezelf goed te praten?? want je doet nu precies hetzelfde waar je iemand anders van beschuldigde.
@Cateautje

heeft u het tegen mij
No Mercy
quote:madras schreef op 15 juli 2015 @ 20:34:

@Cateautje

heeft u het tegen mij Nee zeg, tegen je jongere broer natuurlijk.
quote:isabeau77 schreef op 15 juli 2015 @ 20:33:

[...]

Je begint er zelf over en nu probeer jezelf goed te praten?? want je doet nu precies hetzelfde waar je iemand anders van beschuldigde.Ehm het was na je post in dat andere topic klaar als een klontje waar je het hier o.a. over hebt dus nu niet de vermoorde onschuld gaan uithangen he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven