Houten vloer, voor niet zo duur....

31-08-2008 10:03 42 berichten
In maart volgend jaar verhuis ik naar een nieuw huis met nogal een grote huiskamer (115 m2). Nu zijn we op zoek naar een houten vloer (vloerdelen, planken). Gisteren even gaan kijken bij de plaatselijke vloerenboer en ons doodgeschrokken van de prijs. Die kwam (weliswaar inclusief leggen, lakken en ondervloer) neer op 150 euro per m2.

Hebben jullie namen van en ervaring met goede vloerenbedrijven die niet al te duur zijn?

Heel graag!
doe maar gewoon naar mij lieverd!

eleonora-vandebeo@live.nl

Dank je wel alvast he!
Alle reacties Link kopieren
www.deoudeplank.nl
Ik heb destijds meegeschreven op het topic over het 'zelf' bouwen van een huis.. Was jij nou ook degene die vloerverwarming wilde?? In dat geval zou ik het laten leggen, want dan heb je ook garantie.

Ons 'zelfbouwhuis' is inmiddels af en het bevalt heeeel goed! Succes ermee!
Wij hebben onze houten vloer hier vandaan. Ze hebben alleen niet het hout dat jij zoekt...
Leo, thnx voor je mailadres, ik ga je NU mailen en het komt van mijn thee39 account (voor het geval ik bij de spam binnenkom).
quote:druifje76 schreef op 01 september 2008 @ 17:01:

Ik heb destijds meegeschreven op het topic over het 'zelf' bouwen van een huis.. Was jij nou ook degene die vloerverwarming wilde?? In dat geval zou ik het laten leggen, want dan heb je ook garantie.

Ons 'zelfbouwhuis' is inmiddels af en het bevalt heeeel goed! Succes ermee!

Hai Druif,

Ik wilde geen vloerverwarming, wij krijgen luchtverrwarming

O zeker laten wij leggen. Via de site die ik van Lindy kreeg hebben we een vloerenlegger gevonden in Groningen, dat is niet zo ver bij ons vandaan.

Leuk dat je huis zo goed bevalt. Met ons huis wordt over drie weken begonnen met bouwen! Spannend hoor.....
Thee, dank je wel, ik heb je teruggemaild!
Doe Vloer (Den Bosch en Nijmegen): mooie vloeren, prima prijs en inclusief legkosten...

Wij laten 40 m2 leggen voor 3000 euro inclusief plintjes, leggen etc.

echt prima
quote:eleonora schreef op 04 september 2008 @ 09:35:

Thee, dank je wel, ik heb je teruggemaild! yep gezien! Succes!
Als je er niet uitkomt gewoon zelf doen. Ik kom wel helpen. Is niet moeilijk, heb het vaker gedaan.

Korenwolf, ook voor al uw linoleumvloeren
Fairwood(.nl)

Het is een echt familiebedrijf. Met heel veel kennis en direct naast de winkel van moeder en dochter de gigantische houtzagerij van zwager.. En ze weten alles! Als je zelf legt, kun je via hun al het nodige gereedschap lenen en krijg je een enorme berg tips en trucs mee. We waren ook bij Bruinzeel en al dat soort zaken geweest, maar daar heb je alleen contact met van die verkopers.. ('nou mevrouwtje, als je vandaag nog beslist maken we er een mooie prijs van'... ) die weten weinig meer van hout dan ik. En ze zijn nog duurder ook.

Succes!

(en jee, wat een enorm huis!)
Ok meiden, goeie tips weer, ik ga overal achteraan.

Koor, wat gezellig als jij een paar dagen komt leggen! Ik heb logeerplaatsen zat. Doe je ook laminaat?
http://www.bouwdump.nl/

http://www.houthandelakro...20pagina/Restpartijen.php

Misschien handig ; je kan maar net iets nodig hebben wat zij verkopen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
www.zaanbever.nl

Groothandel in Velsen Noord. Leveren aan particulieren en hebben ook leggers in dienst.
quote:mariap schreef op 01 september 2008 @ 13:01:

www.deoudeplank.nlPrachtig hoor, maar 'voor niet zo duur' moet je daar echt wegblijven.
http://www.laminaatoutlet.nl/parket/

Ook houtvloeren voor heeeeel weinig geld. (en mooi!)
Dank jullie wel voor het meedenken meiden, ik trek alle leads na (haha!)

Jammer voor mij dat dat purperhart (Andere namen: Violetwood, Guarabu, Pau roxo, Roxinho, Amarante, Morado, Dastan, Korobelli, Malakko en Amaranth) verdomd moeilijk te krijgen is hoor. Poeh.....We hebben pas één leverancier die het ook echt heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven