Nachtdienst kletshoekje
vrijdag 10 juli 2015 om 02:06
vrijdag 10 juli 2015 om 02:09
quote:Jonari schreef op 10 juli 2015 @ 02:09:
[...]
Ik ga nooit vroeg naar bed. Zit nog even muziek te luisteren.
En verder is de wereld zo heerlijk stil om me heen.Ja.
[...]
Ik ga nooit vroeg naar bed. Zit nog even muziek te luisteren.
En verder is de wereld zo heerlijk stil om me heen.Ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 10 juli 2015 om 02:14
vrijdag 17 juli 2015 om 23:10
vrijdag 17 juli 2015 om 23:35
Heel bijzonder ook dat mensen met een verstandelijke beperking, een lichte verstandelijke beperking, in de gaten gehouden worden door bewakers op schermen.
Ik werk toch al een behoorlijk tijdje in deze sector en daar heb ik nog nooit van gehoord...
Nacht/slaapdienst wordt gewoon gedaan door begeleiding, niet door bewaking.
Ik werk toch al een behoorlijk tijdje in deze sector en daar heb ik nog nooit van gehoord...
vrijdag 17 juli 2015 om 23:37
quote:Amaqanda schreef op 17 juli 2015 @ 23:35:
Heel bijzonder ook dat mensen met een verstandelijke beperking, een lichte verstandelijke beperking, in de gaten gehouden worden door bewakers op schermen.
Nacht/slaapdienst wordt gewoon gedaan door begeleiding, niet door bewaking.Ze zijn er wel en er zitten nog meer jongeren met andere problematieken. meer zeg ik er niet over.
Nacht/slaapdienst wordt gewoon gedaan door begeleiding, niet door bewaking.Ze zijn er wel en er zitten nog meer jongeren met andere problematieken. meer zeg ik er niet over.
vrijdag 17 juli 2015 om 23:40
quote:Amaqanda schreef op 17 juli 2015 @ 23:35:
Ik vond het ook al een raar verhaal.
Dochter werkte in de zorg en ik heb dit nog nooit gehoord.
vrijdag 17 juli 2015 om 23:44
quote:Jonari schreef op 17 juli 2015 @ 23:40:
[...]
Welnee, het mag ook niet eens. Bij 24-uursbegeleiding moet er gewoon zorg/welzijnspersoneel aanwezig zijn in het gebouw. Of, wat ook wel eens gebeurt bij kleinschalige woongroepen dichtbij een zorgterrein, is dat de nachtdienst op het terrein bij calamiteiten naar de woonvoorziening gaat. Zou toch wat zijn als er 's nachts eentje door het lint gaat/epileptische aanval krijgt en er is geen reguliere begeleiding aanwezig...
Sowieso nogal bijzonder om mensen die geen misdrijf gepleegd hebben onder bewaking te zetten. Ook in de psychiatrie draait zorgpersoneel gewoon de nachtdiensten.
[...]
Welnee, het mag ook niet eens. Bij 24-uursbegeleiding moet er gewoon zorg/welzijnspersoneel aanwezig zijn in het gebouw. Of, wat ook wel eens gebeurt bij kleinschalige woongroepen dichtbij een zorgterrein, is dat de nachtdienst op het terrein bij calamiteiten naar de woonvoorziening gaat. Zou toch wat zijn als er 's nachts eentje door het lint gaat/epileptische aanval krijgt en er is geen reguliere begeleiding aanwezig...
Sowieso nogal bijzonder om mensen die geen misdrijf gepleegd hebben onder bewaking te zetten. Ook in de psychiatrie draait zorgpersoneel gewoon de nachtdiensten.