Ik snap het echt niet...

18-07-2015 09:24 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_230701 wijzigde dit bericht op 18-07-2015 09:53
Reden: idiote reacties op van mensen die niet begrijpen wat ik schreef
% gewijzigd
Nee, een zwangerschap is dan uitgesloten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik had echt niet elke maand slijm. Dan weer wel, dan weer niet. Soms heb ik menstruatiekrampen, soms niet. Soms ben ik 7 dagen ongesteld, soms 6. Soms een ik een appel, soms een banaan. Maw. je lijf is geen machine.
quote:Nouschi schreef op 18 juli 2015 @ 09:28:

Nee, een zwangerschap is dan uitgesloten.Dit idd! Zwangerschap kan nooit dan.
.
anoniem_196005 wijzigde dit bericht op 18-07-2015 10:02
Reden: Zoek het uit met je slijm
% gewijzigd
If you can dream it, you can do it.
Best jammer dat je het schijnbaar alleen gezellig maakt om zwanger te raken.

En verder is je lichaam geen atoomklok.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh en nu vergeet ik te zeggen, de seks is voor beide partijen leuker als het ongedwongen is! Dus alleen de lol en niet wanneer er getest is dat het dan moet.
Sex gewoon eens omdat het lekker is, maak er geen wetenschappelijke toestand van.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 18 juli 2015 @ 09:47:

Sex gewoon eens omdat het lekker is, maak er geen wetenschappelijke toestand van.Niet zo gek doen joh!
Echt serieus nu al je OP weggehaald terwijl ik echt vet serieus en met alle goede bedoelingen heb gereageerd!
Gewoon een stukje van mijn prive blootgegeven om te helpen! Dat doe ik dus echt nooit meer!
quote:mali30 schreef op 18 juli 2015 @ 09:47:

Sex gewoon eens omdat het lekker is, maak er geen wetenschappelijke toestand van.

wat zeg jij nou!

Seks is niet voor de leuk, dat is alleen om baby's te maken.

To, ja je kan wel zwanger worden ook al heb je weinig afscheiding. Ik had ook nooit super veel afscheiding.

Ik snap echt wel dat het moeilijk is als je heel graag zwanger wilt worden maar probeer het los te laten. Probeer niet alleen maar daar mee bezig te zijn. Als je over een paar weken niet ongesteld wordt doe je een test. Wordt je het wel, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Succes.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ach ja joh op weg.

Vraag dan niks.

Zo idioot zijn de reacties niet.
Het zorgt er toch bijna voor dat je niet meer serieus reageert op dit soort topics!

Ik zou het waarderen als TO op zijn minst reageert op de serieuze antwoorden of waarom ze de OP weghaalt
Nou idd. En de zogenaamd idiote reacties kun je toch gewoon negeren?

Ik zie ze trouwens niet maar goed.

Als je zo'n vraag stelt kun je zulke reacties krijgen. Het is een beetje een vraag in de categorie: ben ik zwanger?

Weten wij veel. Ja je kan zwanger worden of nee je wordt het deze maand niet.

Binnen een half uur al je op weg halen. Belachelijk gewoon.
Wat stond er?
quote:Ploetje schreef op 18 juli 2015 @ 10:13:

Wat stond er? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Huh, je wilt eind dit jaar / begin volgend jaar proberen zwanger te worden, maar bent ook al met ovulatietesten bezig omdat je al een jaar aan het proberen bent.

En nu ben je deze maand weer aan het proberen zwanger te worden, maar vraag je je af of dat wel kan want je hebt veel minder afscheiding gehad rond je ovulatie dan normaal.

Misschien heb ik vroeger zitten slapen bij biologie, maar wat heeft de hoeveelheid afscheiding te maken met wel of niet zwanger worden?

En misschien is het handig om eerst duidelijk voor ogen te hebben wat je wilt voordat je hals over kop zwanger gaat proberen te worden.

Twee maanden geleden was je er namelijk nog van overtuigd dat ivm verhuizing en nieuwe baan het beter was om te wachten eind van het jaar / begin volgend jaar.

Wat stond er? Een heel verhaal maar het kwam neer op de vraag of je wel zwanger kon worden als je weinig tot geen afscheiding hebt tijdens je ovulatie.

Wat stond er? Dat ze deze maand volgens de ovu test vruchtbaar was, maar minder afscheiding had dan normaal en of ze dan wel zwanger kan raken
Zucht
gewoon weer een hysterische forummer, die alleen maar hormoongestuurd kan reageren. Ergo: zwanger!
Als je bij het lopen geen slijmspoor achterlaat dan is er geen ovu, dus ook geen beeb to be of embroYOLO
Dacht vanmorgen nog, ik heb echt niet met mn flamoesje tegen de hordeur gezeten. Bleek gelukkig een slakkenspoor te zijn.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 18 juli 2015 @ 11:43:

Dacht vanmorgen nog, ik heb echt niet met mn flamoesje tegen de hordeur gezeten. Bleek gelukkig een slakkenspoor te zijn.
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven