Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
shit hier nog een.

gefeliciteerd met je mondeling
T-g

Dat klinkt heel bekend in mijn oortjes.

Maar ik hoop echt dat het na die 3 maanden minder word voor je.

Met merel gaat het gelukkig wat beter. Het drinken gaat weer goed. Het mag iets beter nog maar het begin is er. Het eten gaat ook de goede kant op.

Een echte opluchting want ze werd echt mager.

jl

Ik zal het morgen even door mailen vakantie gangertje.

Ik denk dat dinsdag ook een goede is. Maar je hoort het nog.

Ja, rokers ik vind het knap. Ik ben gezelschapsroker geweest. wat daar nou de moeite van was geweest is nog een raadsel.

Al mijn vriendinnen die kende waren allemaal aan het roken. Dus ik was toch al aan het mee genieten.

Dus ik was discoroker geworden. Nu moet je een buiten roker worden maar dat is weer iets anders.

Maar goed ik behoorde onder de discorokers, ook wel gezegd een weekend roker.

En een vakantie roker. Ik wil allen zeggen dat ik gedeelte lijk kan mee leven met de stoppers. En dat ik heel knap vind allemaal.
wat een geneuzel zeg!!!
...
quote:Roadster schreef op 08 september 2008 @ 15:26:

BALEN Aruba, volgende keer dan maar, of toch nu erop?Nee ik mag niet. Dat is het probleem. Morgen kijkoperatie!
...
quote:TammieenGwennie schreef op 08 september 2008 @ 17:27:

@aruba...das balen. Is dat in verband met je kijkoperatie dat het nu niet mag? Maar dan is het toch alleen maar ''onderweg''?? Kun je toch nog niet eens zwanger noemen???Nee maar het kan nooit goed voor het eitje zijn en het kan beschadigen. Ze gaan misschien aan je eileider zitten. Ik wil en word ook geadviseerd om het risico niet te lopen.
Dankje!
...
Owja de narcose veroorzaakt afwijkingen in de celdelingen.
Ja half 8, lekker vroeg!
quote:Aruba schreef op 08 september 2008 @ 19:40:

[...]

Nee maar het kan nooit goed voor het eitje zijn en het kan beschadigen. Ze gaan misschien aan je eileider zitten. Ik wil en word ook geadviseerd om het risico niet te lopen.Daar zit wat in ja.... Heel veel succes morgen. En we hopen natuurlijk allemaal het allerbeste!!!
Hahaha discoroker
quote:Aruba schreef op 08 september 2008 @ 19:37:

[...]

Nee ik mag niet. Dat is het probleem. Morgen kijkoperatie!

Heel veel succes! Is het poliklinisch?

@Romi, gefeliciteerd! En je moeder heeft vast wat door. En anders ziet ze het wel aan je. Mijn moeder had het bij mijn zus al aan haar gezicht gezien, ook al hebben we helemaal niet zo'n super goede band met moeders.

@Lisa, het is vast snel raak.

@JL, echt goed van je dat je echt helemaal gestopt bent! Mij lukt het echt nog niet!

Verder zijn we in huize Mogalie erg goed bezig met het schema. Gisteren was nice en vanavond staat er weer 'good old dirty sex' op het programma

Verder niks nieuws! Ow, T&G, hoop dat het snel beter met je gaat.
Een dagje ja.

Hahahaha een schema!
@Romi: gefeliciteerd!

@Mogalie: ik moet wel lachen om je 'good old dirty sex'. Hier gaan we ook beginnen met de marathon deze week. Beter een keer teveel sexen dan te weinig En je kunt het dat stoppen! Ik ken mensen die echt 35 jaar 2 pakjes per dag rookten en nu ook gestopt zijn. Zet hem op!

@T&G: balen zeg dat je zo ziek bent, hopelijk snel weer wat minder misselijk.

@Lisa: haha liegen om de zalm. Erg he dat je de hele tijd denkt dat mensen je door hebben. Mijn collega's begonnen laatst ook al over kinderen, ik een rode kop natuurlijk

@Aruba: heeeeeel veel sterkte morgen!
Teveel sex is niet goed voor het zaad he dames!
W
Kroket, veel plezier in je beestweek ;)

Stoppen met roken lukt vast als ik er echt de drive voor heb....Maar die heb ik nog even niet, alhoewel ik er wel bijna klaar voor ben...

Is het trouwens je eerste keer doelmatig sexen?
@Justline, dat denk ik dus ook dat mijn moeder het allang doorheeft.

Ze vroeg me wat ik nu ipv spiraal gebruikte. Heb maar de nuvaring verzonnen.. Moest ik uitleggen hoe dat werkte.. oeps..

@T&G, ik snap wel dat je aftelt naar de echo hoor! Is toch spannend om te horen of alles goed zit..

Zit dat programma van Bridget Maasland te kijken. Wat is dat hopeloos, sorry hoor.

Alsof je een bakfiets gaat kopen als je zwanger bent..

En die zwangerschapsles was gewoon helemaal erg..
...
...
aruba

veel sterkte allemaal. Word je dan ook opgenomen voor een dagje of niet.

tegenwoordig ga je met alles snel weer naar huis.

Ja, leuk he!! discoroken.

Alleen nu is dit woord niet meer van toepassing
@Romi, ik vind een bakfiets juist super vet! Wil er een als kindje 2+ is
Wij moeten ook nog alles gaan verbouwen hier. Maar we hebben nog voldoende tijd.. Maar nu we een schoonmaakster hebben kunnen we meer tijd besteden aan het opruimen van de laatste (15) verhuisdozen..

Dank jullie voor de felicitaties!

@Lisa, met 21 dagen betekent dat je maar 7 dagen de luteale (?) fase hebt. Dit is te weinig voor een eitje om in te nestelen. Maar mijn moeder heeft een aantal langere cycli gehad, aangezien ze 4 kinderen heeft gekregen.. Maar heeft wel veel moeite gekost zei ze.

@Aruba, ik denk aan je morgenochtend..

Ik heb op vakantie wel gewoon een paar wijntjes gedronken. Heb op veel plekken gelezen dat dat geen kwaad kan tot 4 weken. Zou anders betekenen dat je misschien wel een jaar niet mag drinken (of langer)

@Justline, Film en boek van Matilda heb ik wel 100x gezien ofzo. En die taart wilde ik altijd hebben!!

@All, mijn vriend wil juist graag weten wanneer mijn eisprong is. Kan hij er ook rekening mee houden. 1e maand probeerde ik dat voor me te houden, maar dat werkte echt niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven