LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hmmm, hier geen DaVincicode... Is toch niet helemaal mijn type film, iets te spannend. Plus dat ik het boek ook nog moet lezen, dus moet wel spannend blijven.

Yada, hopelijk vinden ze niks bij Finn. Klinkt heftig, onderzoek met contrastvloeistof!

Choco, het gaat sowieso heel hard in groep 3, voor je het weet kunnen ze al echt goed lezen! Reken er maar op dat Zoë dat kan voor de kerst!

Roze wolk druk bezig zo te lezen! Hopelijk is het weer wat beter dit weekend, dat jullie inderdaad de buitenboel kunnen gaan schilderen.

Mango, fijn dat het beter gaat met Esmee. Hoe beviel groep 2 vandaag? Heb je je filmpjes nog kunnen redden?

Ongeduld, nog lekker gekletst?

Mondy, hoe was je kamp?

Pfff, ben het nu even kwijt verder... dan maar even hoe het hier gaat...

Huis gaat niet door, dat is kennelijk verkocht onder voorbehoud van financiering. Bijzonder wazig verhaal, maar wel flink balen voor ons. Nu dus maar even afwachten of de kopers de financiering rond kunnen krijgen, en zo niet, dan zou de makelaar contact met ons opnemen. Ben erg benieuwd, en ondertussen weer aan het rondkijken op alle huizensites. Maar het aanbod valt een beetje tegen, of we zijn inmiddels erg verwend

Werk gaat goed, afgelopen maandag beoordelingsgesprek gehad, en ze zijn erg tevreden over me. Binnenkort gaat er iemand van personeelszaken contact met me opnemen, om een contract te tekenen. Ben benieuwd, in principe heb ik dan ook nog weer de mogelijkheid om over mijn salaris etc. te onderhandelen.

Met de kinderen gaat het verder ook allemaal goed, Tessel trekt nu telkens haar knietjes onder zich, en lijkt wel wat te gaan kruipen. Ze schuifelt zo toch een behoorlijk end in de richting die ze op wil. Verder kletst ze ook steeds meer, zijn er nu twee tandjes door, en lijkt ze sinds vandaag ook in haar handjes te klappen. Vorige week op het cb was ze 8030 gram, en 71,5 cm, dus de groei gaat ook de goeie kant op.

Met Daan gaat het ook allemaal prima, die vind het allemaal geweldig wat Tessel doet, en zij wat hij allemaal doet. Echt onwijs leuk om te zien allemaal, hoe ze op elkaar reageren. Maandag ga ik met Daan weer naar het ziekenhuis, de week erna krijgt hij een kleine ingreep aan zijn piemeltje, en wordt er meteen gekeken hoe groot de inhoud van zijn blaas is. Wel een beetje spannend, en ik ben vooral benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Met Daan in het ziekenhuis, zonder Tessel... Zo suf, mis haar nu al!

Nu nog even verder internetten, en straks maar even op tijd naar bed. Gisteren hebben we alledrie (man was al werken) geslapen tot 12 uur 's middags! Tessel is wel even wakker geweest om 7 uur voor een fles, maar is na even spelen in haar bedje weer in slaap gevallen. Heerlijk, zo uitslapen!
Ahhhh, Charlie en Lola! Tieger.

Suze zegt al weken dat Lola in haar buik zit en er over 6 jaar uitkomt.

Succes met Daan in het ziekenhuis. Arm manneke. Vindt hij het niet heel eng en vervelend om naar het ziekenhuis te gaan?
Uhm... hij weet het nog niet Behalve dan dat we maandag weer naar de dokter gaan, en dat die dan gaat luisteren, en hij weer gemeten en gewogen wordt. Maandag zal vroeg genoeg zijn om wat meer te vertellen over die dag. De rest komt de week erna wel

hihi, wat leuk, dat Lola in Suze haar buik zit Moet zeggen dat ik Charlie en Lola helemaal geweldig vind, vooral dat liedje! Het lukt me alleen niet om die als ringtone voor mijn telefoon te vinden, maar dat ligt (helaas) ook aan mijn telefoon, die kan die polytone ringtones niet aan
pff ben ook te druk of te moe om vaker te kunnen reageren.

Hier gaat het ook prima, wel weer een druk weekend voor de boeg... naja zit er al middenin.. gisteren onze verjaardagen gevierd, dit weekend werken, vanavond nog een muziekoptreden. Morgen na t werk helemaal naar de andere kant vd provincie voor de verjaardag van mn schoonzusje... pf en dan is het weekend alweer voorbij, zonder fatsoenlijk te hebben kunnen uitslapen... gaaaaap..

Met Verona gaat het prima, ze is wel wisselend qua humeur, maar wat wil je ook, als er 4! tanden tegelijk doorkomen... ..
weer terug van vakantie: het was heerlijk. Wat een luxe huis, met sauna....als je toch niet al te laat weg kan in de avond, dan is zo'n sauna aan huis een traktatie. Verder heerlijk gewandeld met Victor in zo'n rugzak: een plezier dat hij had.

Verder begint lief maandag weer met werken en ga ik dus voor het eerst volledig de zorg van Victor op me nemen: klinkt zo simpel, velen van jullie doen het al vanaf het begin, maar ik was natuurlijk super verwend met een man die thuis was al die tijd. Kortom, een nieuw tijdperk gaat weer beginnen en we hebben er zin in.

Yada: sterkte met Finn, benieuwd of er wat uitkomt.

Tieger: wat balen van jullie huis, dat het al verkocht is. Dus nu alweer verder kijken en anders duimen dat het niet lukt met de financiering voor de kopers.

Mango: zo te horen is Esmee weer aan de beterende hand, maar wat zielig dat ze zo'n pijn had.

Liefs Parelhoen
Hallo,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Sinds mijn vakantie niks meer laten horen, maar toen ik op het werk was, ging het gelijk in volle vaart verder. Daarbij toch ook moe en verkouden en volgens mij heb ik nog een paar flinke aanvallen van de hormonen gehad, was erg piekering en dipperig en de ongesteldheid is inmiddels ook weer een keer opgedoken.

Marijn doet het gelukkig helemaal goed, ook op de kinderopvang lijkt het nu goed te gaan. Sinds vandaag kan hij zich ook weer terugrollen, verder schuift hij op zijn buik, achterwaarts een behoorlijk eind de kamer door. Het is een heerlijk vrolijk jongetje. Ik vind de veranderingen de afgelopen weken wel heel snel gaan opeens, het lijkt of hij er nu op eens nog meer bij is. Erg leuk om te zien. Mijn zoon houdt trouwens niet van brood met jam. Ik dacht dat alle kinderen dat toch wel lekker zouden vinden.

Yada, sterkte met het onderzoek van Finn, ik vroeg me trouwens wel af bij welk gedeelte in het boek, je vliezen doorbraken en heb je het boek nog snel daarna uitgelezen.

Ik kon me na de bevalling een hele tijd niet meer concentreren op het lezen, wat voor mij erg ongewoon is, ben een beetje leesverslaafd. Als ik de davincicode toen had gelezen, had ik dat toch wel jammer gevonden.

Tieger, jij ook succes maandag met het onderzoek bij Daan. Wat leuk dat Tessel en Daan zoveel plezier aan elkaar hebben

Maandag ga ik weer naar het consultatieburo, ik ben benieuwd hoeveel Marijn gegroeid is.

Groetjes

Lein
Zo, daar ben ik weer!

Mango: Hoe was het juffen? En is Esmee weer opgeknapt??

Roze wolk: Wat een kluswerk! Hebben jullie het huis al te koop staan, of wachten jullie hiermee tot na het klussen?

En wat stoer van Samuel!

Yada: Pfff, klinkt niet leuk, al die onderzoeken voor Finn! Hoe voel je je zelf hieronder?

Tieger: Wat balen! Rare situatie, maar dan heeft het niet zo mogen zijn! Er komt een ander droomhuis op jullile pad! En spannend morgen!

San: Wat druk, maar volgens mij wel allemaal leuke dingen! Ik vind het zo lastig om de balans te vinden tussen rust en leuke dingen doen....

En arme Verona! 4 tanden! Volgens mij is het ook weer sprongetjes tijd, Guido is in ieder geval ook soms behoorlijk chagrijnig!

Parelhoen: Klinkt geweldig, jullie vakantie! En wat spannend morgen! Komt vast helemaal goed!

Lein: Ik heb nog steeds moeite om mijn aandacht bij een boek te houden! Zo jammer, want 's avonds op bed nog even een boekje erbij is wel heeeel fijn.

Vrijdag weer een bezoekje aan het consultatiebureau gebracht. Guido weegt nu 7400 gram bij 70 centimeter. De arts was goed over Guido te spreken. Zijn groentehapje mogen we voorzichtig op smaak gaan brengen met kruiden en tussen de middag mag Guido brood mee-eten. Dit hebben we natuurlijk meteen toegepast, en het brood en aardappelen & worteltjes gingen er met veel smaak in!

Sinds een paar dagen is Guido heel druk aan het oefenen om zich op te trekken. Met steeds meer succes! Op de bank weet hij zich van liggen tot staan op te werken. En in de woonkamer krijgt ie het voor elkaar om het trappetje op te komen. Oeps.... Per toeval komt ie ook steeds vaker tot zitten!

Het gaat echt hartstikke snel!
hallo,

geen fut om te reageren, wel leuk, dat we niet meer met zijn 3-en in de show zitten haha!

ik ben ook minder gaan lezen tijdens de zwangerschap en mijn dikke boeken zijn vervangen door de wij jonge ouders en af en toe een quest, best jammer, hoop dat dat nog terugkomt. was ook altijd van de zwartgallige boeken, maar daar wil ik nog steeds niet aan.

gisteren verjaardag gehad en pas om half drie slapen, nu ook alledrie snipverkouden en geloof het of niet, zelfs de kat lijkt verkouden :-)

wel iets naars op verjaardag: iemand vroeg of ik - gezien mijn buik- alweer zwanger van de 2e was, boehoe!!!!!! en ik dronk nog wel een glas wijn! vrees dat de tijd van het uitstellen van sporten voorbij is.....

gr en nog een fijne zondag
Hi mama`s..

Vrijdag terug gekomen van een heerlijke vakantie..

Mooi weer gehad, voorbeeldig kind, Kaj heeft echt zoveel geslapen en in het vliegtuig ook heen en weer geslapen..

Alleen in het begin ff huilen voordat we gingen taxieen met het vliegtuig dus meiden achter ons al puffen en zuchten, dus ik had al de eerste 5 minuten ruzie, vakantie begon goed hahaha

Zwemmen vond hij heerlijk, we hadden ook niet gedacht om elke avond uiteten te gaan, maar Kaj sliep bijna elke keer als we gingen eten dus ging echt perfect. Het is ook voor het eerst dit keer dat vriend en ik hebben gezegd dat 1 week veel te kort was, wilde zo een paar dgn erbij boeken maar helaas liet het werk van vriendlief dat niet toe...

Hier nog wat roddels en nieuwe gebeurtenissen ??
Oooh heerlijk! Weer een gezellige boel! Fijn om van bijna iedereen weer op de hoogte te zijn!

Brabbel: Welkom terug! Wat heerlijk dat jullie het zo fijn op vakantie hebben gehad! Hihi kan me je frustratie goed voorstellen van die meiden. Grow up zeg!

Murpel: Boehoeh! Dat is een gemene opmerking!! Ik moet nog ff cd-rs halen en dan stuur ik je het cd-tje op! Het rennen helpt nog niet voor mijn buik, maar al wel voor mijn benen en kont! Ik gleed afgelopen week zo maar in mijn witte linnen broek, maatje 36! Alleen kon hij nog niet dicht....

Heel herkenbaar dat van het lezen! Ik was gek op thrillers. Ik lees nu ook alleen nog maar wij jonge ouders, ouders van nu, af en toe de quest en nu zit ik alweer in zo'n domme chicklit. Moet straks ook eerst maar weer eens naar de boekhandel voor een paar goede boeken!

Ongeduld: Het juffen was heerlijk. Alleen moest ik wel weer even wennen aan groep 2. Die had ik al bijna 2 jaar niet meer gehad. Maar met heeeeeel veel complimentjes geven ging het wel aardig. (jullie zijn écht de knapste groep 2 die ik oooooooit heb gezien! Wat kunnen jullie goed opruimen zeg! Onvoorstelbaar!!)

Jeetje wat gaat dat hard met Guido! Wat knap dat hij zich steeds optrekt! En dat trappetje! Vind je dat niet eng? Ach als hij valt en het doet hem zeer, leert hij het wel af. (ooooooh spartaaaaans!! )

Lein: Wat heerlijk dat Martijn zo'n lekker vrolijk mannetje is!

En jij dus ook zo'n last van hormoonschommelingen?! Boos, verdrietig en zeikerig? Het is hier in huis soms niet te harden met mij.

En geen brood met jam! Wat een raar kind heb jij! Die van ons houdt dus niet van pannenkoeken! Ze kreeg eergister een paar hele kleine stukjes met jam. Nou dat was geen succes. Ik voelde me trouwens wel heel, heel onverantwoordelijk, een kind van bijna 8 maanden al aan de pannenkoek.

Parelhoen: Jullie vakantie klinkt ook heerlijk! Een sauna!! Mmmh! Dat zal wel ff wennen zijn, zo alleen voor Victor zorgen! Maar wat een luxe zeg! En wat heerlijk dat jullie zolang met z'n tweeën voor Victor hebben kunnen zorgen en aan hem kunnen wennen (en hij aan jullie!) Wanneer moet jij weer werken?

San: Jeutje wat een druk weekend! Trekt iedereen dat wat bij jullie thuis? Wat sneu dat Verona 4 tanden tegelijk krijgt! Arm kind!

Tieger: Heel veel succes en sterkte met Daan in het ziekenhuis! Een dikke knuffel voor hem!

En balen van het huis zeg! Sterkte met de zoektocht verder!

Ooh zo lang uitslapen! Ik ben jaloers!!! Heerlijk! Wij gaan in het weekend ook vaak nog even slapen als Esmee ook slaapt. Heerlijk, even een beetje inhalen!

Yada: Thnx voor de tip! Als ik in de stad ben ga ik eerst glijmiddel halen. Dat moet maar niet hier in het dorp. Straks kijken ze me raar aan! :-D

Oeh, dat onderzoek klinkt heftig! Hebben ze een vermoeden wat er aan de hand is? Jullie ook veel sterkte morgen en ook voor Finn een dikke knuffel!

Choco: In groep 3 gaat het inderdaad heeeeel snel! Is ze ook trots op zichzelf? Leuk samen lezen straks! Demi is nog heerlijk klein en het duurt nog heeeel lang voor ze naar school gaat! Daar hebben we het nu nog niet over! *steekt haar kop in het zand* :-D

Pips: Je uurtje is al lang voorbij hoor! Waar blijf je??

RW: Zooo herkenbaar!! Is het nog gelukt met schilderen buiten?

Esmee is gelukkig weer helemaal beter. Ze probeert steeds te gaan zitten. Dan ligt ze helemaal op haar zij en probeert ze zichzelf op te drukken. Verder is ze heel erg vrolijk en goedlachs. Heel het weekende zeiden we tegen elkaar: "Wat hebben we toch een heerlijk kind!" Nog steeds schaamteloos verliefd!

Alleen heeft madamme besloten dat ze niet meer door gaat slapen. We lopen hier al een tijdje mee te sukkelen. Vrijdag hebben we nog weer met het cb gebeld voor tips. We moesten haar wat minder diksap geven, zodat ze meer zou eten overdag en 's avonds een papfles. Esmee eet bij het avond eten best veel en heeft geen behoefte meer aan een papfles. Met 70-100 ml houdt het wel op. Vervolgens wordt ze rond middernacht wakker. Dan tankt ze nog zo'n 200 ml weg. En dan wordt ze rond 5 uur weer wakker. Vanochtend gelukkig niet dan.

Omdat ze precies op dezelfde tijdstippen komt, ben ik bang dat het gewenning gaat worden. En daarnaast zijn die nachtvoedingen ook hardstikke slecht voor haar tanden.

We gaan proberen om haar rond 22.00 nog een fles te geven en dan te kijken hoe het dan loopt.

Ik weet wel dat het heel normaal is dat baby's nog niet doorslapen, maar het was eerst nooit een probleem. Ze sliep bijna altijd door.

Tips zijn van harte welkom!

Sorry Brabbel, verder geen roddels en schandalen!

Liefs,

Mango
quote:mango82 schreef op 07 september 2008 @ 20:07:

Ik voelde me trouwens wel heel, heel onverantwoordelijk, een kind van bijna 8 maanden al aan de pannenkoek.

Hmmm, dan mag ik me nog veel harder schamen... Tessel liet van de week de rest van haar potje staan voor een kwart pannenkoek zonder iets... Maar ach, ze eet gewoon alles wat je haar voorzet... Van de week ook een keer een heel potje, half potje fruit, danoontje... En vervolgens een half uur later nog een volle fles pap.

Over eten en doorslapen: hier heeft Daan tot behoorlijk lang nog gewoon een fles pap gekregen ´s nachts. Puur uit gemakzucht van ons hoor. Nu krijgt hij nog wel eens een bekertje warme melk. Ik weet dat we het niet moeten doen met zijn tanden, maar ik heb er ook geen zin in om hem de hele nacht alles bij elkaar te laten brullen. Plus dat het niet altijd is, dus dat scheelt wel.

Dit weekend druk weekend gehad. BEdacht me vrijdagavond laat dat het misschien handig voor man was als ik het weekend de hort op zou zijn, dus ik heb zaterdagmorgen mijn ouders gebeld en ben daar naartoe gegaan met de kinders. Vanmiddag weer teruggekomen, dat was wel even pittig met al die regenbuien, en een ongeluk dat er ergens gebeurde, een paar 100 meter voor me. Ik heb dat zelf niet zien gebeuren, maar wel dat er ineens allemaal mensen naar de linkervluchtstrook wilden, en iedereen die vol in de remmen ging. De vermoeidheid die ik had was ineens over, heel raar :-s

Lezen gaat hier nog steeds slecht, heb er geen zin in en geen rust voor. Ben nog wel na de bevalling in de da Vinci code begonnen, maar heb hooguit het eerste hoofdstuk gelezen. Met de borstvoeding heb ik wel veel gelezen, dat was wel het voordeel van het langzame drinken van Tessel. Heb nu veel meer zin in handwerken, hoezo gezapig

Ga nu nog even internet afstruinen, en dan maar op tijd naar bed. Morgen ook weer een drukke dag, dus gauw gaan slapen!
Ach Tieger, heerlijk toch dat ze zo eet!

Hoe gaat het eigenlijk met het afstuderen van je man? Is hij nu al bijna klaar? Gezellig even een weekendje de hort op, maar wel vermoeiend!

Esmee heeft gisteravond rond 22.00 nog een papfles gehad. Ze werd zelf wakker, dus dat vonden we wel een goed moment! Ze is vanacht wel wakker geweest, maar heeft niet de heleboel bij elkaar gebruld. We zijn er dus ook niet uit geweest. Vanavond gaan we het weer zo proberen.

We hebben straks een evaluatie bij de gastouder. De mevrouw van het gastouderbureau wilde het perse rond 10.00. En dat is nu net geen handig moment. Of ze slaapt net of ze moet gaan slapen. In dit geval slaapt ze net. Ik kon die mevrouw niet overhalen voor een ander moment. Nou ja, het moet maar dan....

Verder geen bijzonderheden. Voor de werkers onder ons: Werkse vandaag en de rest een fijne "vrije" dag!

Liefs,

Mango
Goedemorgen!

Schaam schaam, ben ook al 2 weken niet meer geweest zag ik...

Lees wel bij maar dan ontbreekt het me aan de tijd om te reageren.... en Twan en Kevin zijn allebei al een poosje snipverkouden en slecht slapen van Twan, ook 's nachts komt ie nog vaak voor een voeding. Hij drinkt en eet overdag te weinig, wat hij dus 's nachts in haalt... maar ik krijg er niet meer in gewoon... moeilijk hoor. En dan te bedenken dat ie de 10 kilo vast wel zal halen....

Oja, en Twan zei zondagochtend "mama" !

Ik helemaal blij!

Kruipen begint ook steeds meer, hij zit in de box ook regelmatig op z'n knietjes en handjes. Zo schattig! Alleen op de vloer hier is het te glad, dus glijdt hij steeds weg haha.

Tieger: balen van het huis. Valt niet mee om iets te vinden tegenwoordig wat betaalbaar is en aan je wensen voldoet.

Haha, pannenkoek, daar heeft Twan ook al wat hapjes van gehad hoor. Geeft toch niet? Ik merk wel dat ik bij Twan wat relaxter ben dan bij Kevin. Komt omdat je het allemaal al een beetje weet he.

Ow spannend, naar het ziekenhuis met Daan. Succes vast.

Mango: fijn dat Esmee opknapt. En weer voor de klas, dat zal idd wennen zijn, maar wel leuk!

Brabbel en Parelhoen: klinkt beiden als een geslaagde vakantie! Fijn!

Ongeduld: Zo, die Guido gaat ook rap zeg!

Yada: heeft Finn nog last van die val gehad? Heb je de box nu wel omlaag gezet? Wel snel hoor, nu al lopen!

Berg je maar als tie los gaat lopen! Ik vond het leuk toen Kevin dat deed met 11,5 maanden, maar dan ben je er ook wel veel drukker mee! Al gauw hield ik hem niet meer bij buiten!

En zoals ik al op hyves zei, wat een prachtig bed zeg! Kan ik voor Twan straks ook een bestellen, maar dan in een jongensvariant, haha!

ow... Twan is wakker, die heeft het nog niet helemaal lekker zitten... later misschien meer!
Zo ik ga er even voor zitten, nu niet hopen dat sharon wakker word

Yada hoe is het gegaan met Finn vandaag in het ziekenhuis? Zielig hoor zo'n klein mannetje en dan van die nare onderzoeken Die foto's op je hyves van hem zijn erg leuk. Dat bed is geweldig!!! Heb je dat helemaal naar eigen ontwerp gemaakt? Die stickers die erop zitten heb ik ook. Vast gekocht voor sharon als ze straks een eigen kamer heeft!

Ik heb ook de da vinci code gekeken, echt superspannend ook al had ik het boek gelezen en de film al een keer gezien

Tieger wat onwijs balen dat het huis al verkocht is. Hopelijk vinden jullie snel een nieuw huis. Wij hebben ook best lang gezocht, met twee kinderen heb je toch heel wat eisen. (wij tenminste wel haha)

Hoe is het met daan gegaan in het ziekenhuis? Ik vertel de meeste gebeurtenissen van samuel ok pas op de dag zelf, soms een dag ervoor. Hij kan het toch nog niet helemaal bevatten hoe en wat. Met de peuterspeelzaal hadden we er vantevoren wel boekjes over gelezen enzo. En hij wist ook wel dat hij er heen zou gaan. Lees jij ook boekjes met daan over het ziekenhuis?

Parelhoen hoe gaat het bij jullie nu je man weer aan het werk is? Is vast wennen!

Ons huis staat nog niet te koop, zijn we wel mee bezig. Is nogal een gedoe, omdat het een rijksmonument is. Vorige week hadden ze getaxeerd, moest er een paar dagen later nog iemand komen, die daar gespecialiseerd in is. ZUCHT. Stuur die dan gelijk.. Vandaag kregen we te horen hoe en wat maar nog niks gehoord. De ene makelaar was heel enthousaist, heeft hier wel anderhalf uur rondgelopen (haha dat is knap in zo'n klein huisje) de ander begon gelijk te zeiken over sommige dingen en was binnen een half uur weer weg (we hebben wat muren met vocht erin. Tja, het huisje is tussen de 100 en 300 jaar oud dus)

Wat stoer dat guido zich al optrekt!!! Mijn dame ligt nog gewoon heerlijk op haar rug op een kleedje, draait zich soms per ongeluk om en dat is het haha. samuel was niet snel met dat soort dingen maar het is gelukkig helemaal goed gekomen dus dat komt het bij sharon vast ook! Ze is vooral druk bezig met groeien, we zijn nu toe aan de truitejs maat 80!!!! 74 heeft ze praktisch overgeslagen. Broekjes gaat nog wel hoor... Over 2 weken weer naar het CB. Ben benieuwd!!!

Murpel ik lees ook geen boeken meer hoor. Heb er echt geen tijd meer voor. Wel tijdschriften, die leg je weer makkelijker weg haha. Hoop dat die tijd wel weer terugkomt want we houden allebei erg van lezen!

Brabbel jullie vakantie klinkt heerlijk!!!

mango wat onwijs balen dat esmee niet meer doorslaapt. Geen tips hier, samuel slipe met 18 maanden door. Iedere nacht een fles warme melk (dat was het snelste, dan lagen we allemaal weer snel te slapen) en ineens was het over. Poetste daarna wel steeds zijn tanden dus dan geeft het niet.

Hoop dat het bij jou niet zo lang gaat duren, misschien een sprongetje?

o ff posten, visite...?
zwager kwam ff langs. Ondertussen zijn de kids wakker dus ga ze uit bed halen. allebei 3,5 uur geslapen!!!
Wilde nog ff zeggen dat sharon haar eerste twee tandjes doorzijn!!! Eindelijk, dacht dat ze tandloos door het leven moest haha.

Ze heeft ontzettende uitslag op haar billen, met bultjes. Vooral in haar liesjes. Samuel heeft wel eens rode kapotte billen maar dit zijn echt kleine bultjes. Ga zo ff googlen. Ze heeft er nog geen last van maar ik herken het niet.

Verder weinig nieuws hier. Druk met het huis! de 14de gaat het in de verkoop. Echt spannend!!! Morgen nog even wat plantjes kopen voor in potten voor in de tuin. Leuk herfsthoekje maken enzo. (huh herfst??? Boehoehoe)
Murpeltje: Ai, pijnlijke opmerking! Ik moet eerlijkheidshalve ook wel bekennen dat ik ook nog steeds een buikje heb. Ook al ben ik de zwangerschapskilo's wel kwijt, die blijft er zitten. Binnenkort toch ook maar gaan sporten...

Brabbel: Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!

Mango: Balen he, ineens niet meer doorslapen! Guido doet het nu om en om....

Dat trappetje is inderdaad wel eng, dus we halen hem er steeds weg. We moeten er echt iets op verzinnen, maar het is wel 4 meter breed. Dus een traphekje plaats je ook niet zomaar...

Oja.... guido heeft vandaag ook een stukje pannenkoek gehad. Na zijn pasta... Dus kind wel een verantwoorde maaltijd, ouders niet....

Crazydesi: Wat schattig van Twan!

Tieger: Hoe was het in het ziekenhuis?

Yada: Zag op hyves dat jullie ook de hele dag in het ziekenhuis hebben rondgehangen. Hoe is het afgelopen?

Parelhoen: Hoe is je eerste dagje alleen bevallen?

Roze wolk: 80!!!!! Ik denk dat ik komend weekend 74 eens naar beneden ga halen, maar Guido past nog veel van 68! Logisch dat Sharon geen energie overhoudt om te kruipen!

Hier verder niets bijzonders!
Hee, alle vakantiegangers zijn weer terug! Klinkt goed, al die vakanties! ik wil ook

Hou het even kort, wil zo ook Private Practice zien, dus maar even gauw!

Ziekenhuis ging prima, hoefde de film over narcose niet te zien omdat Daan er nog te jong voor is, en ik de film vorig jaar gezien heb. Verder waren de onderzoeken prima, bij het bloedprikken heeft Daan geen kik gegeven! Alleen het plassen in een potje was wat lastig, dus het lab moet het maar doen met de 10 druppels die er in zaten. Tja, als hij niet wil, wil hij niet. Uiteindelijk was ik net rond lunchtijd weer terug op het werk, dus dat scheelde wel.

Morgen afdelingsuitje met het werk, ben erg benieuwd omdat de helft ook niet meegaat.

Nu even tv kijken!
Bikkel is Daan ook he !!

Kaj moet morgen weer naar Kinderarts..
Ik ga zo slapen, maar even snel:

We waren vanmorgen 8.30 uur in het zh voor de echo. Gelukkig vrij snel klaar en niets bijzonders te vinden.

Weer thuis wordt ik gebeld door de kinderarts of ik toch urine wil komen brengen. Dus weer 30km gereden voor het ziekenhuis. Daar hebben ze hem gewassen en een plaszakje omgedaan. Vervolgens een uur rondgewandeld en toen had hij eindelijk geplast. Nu weer een kweek en volgende week krijgen we de uitslag van de echo en kweek.

Knappe Daan!

Succes voor Kaj morgen!
Zo zeg, die stoere Daan!!

Yada: Ik vroeg me al af hoe je urine van een baby op moest vangen, nou met een paszakje dus! Is dat ook weer opgelost!

Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen, trouwens! Daar zit je dan in de auto!

RW: Fijn dat de eerste tandjes door zijn. Heb je nog wat gevonden over die uitslag?

Wel heeeel mooi een rijksmonument, maar wel balen van al die regeltjes waar je dan aan vast zit.

Ga ff Esmee op bed brengen. Die ligt hier op de grond met een sok tegen haar neus en een duim in haar mond. Hahaha, net zoals ze haar knuffel ook vast heeft.
Brabbel: succes vandaag!

Even een update van vanacht: Esmee heeft gister na het eten wel een hele papfles leeg gedronken. Rond middernacht werd ze wakker en hebben we haar een half uurtje laten zeuren. Uiteindelijk ben ik toch even gaan kijken, het zeuren werd meer huilen. Ik heb haar even vastgehouden, wat Dentinox op haar kaak gesmeerd, muziekdoosje aan en terug gelegd. Werd ze rond 7.00 weer wakker vanochtend! Dat ging dus weer wat beter!

Vanochtend was ik ook trots op mezelf! Ik doe weightwatchers om af te vallen. Dinsdags is mijn weegdag. En vanochtend kwam er een heeel mooi gewicht op. Ik heb mijn 10% doel gehaald. Dat betekend dat je 10% van je gewicht kwijt bent en daarmee heb je (volgens de ww) al heel wat bereikt!

Vanmiddag gaan Esmee en ik de stad in voor een cadeautje voor mezelf en kleren voor Esmee.

Ik heb gister ook maat 74 te voorschijn gehaald. Qua shirtjes past ze nog gemakkelijk in maat 68, maar broekjes worden nu echt te kort. En ik moet nog opzoek naar een winterjasje. De hema heeft ze in de aanbieding, dus ik ga ff kijken!

Nu eerst de hond uitlaten en met mijn favoriete hobby aan de slag (de was)

Liefs,

Mango
anoniem_33451 wijzigde dit bericht op 09-09-2008 16:41
Reden: alweer de verkeerde naam!
% gewijzigd
Hai meiden, alvast ff kort een reactie!

Het Schiermonnikoogkamp was écht geweldig!! Niet echt geweldig weer (zeker niet vergeleken met vandaag), maar zo een ontzettende lol gehad!

Nu dus weer thuis. Alles hier is goed gegaan met mijn schoonmoeder in huis. Moest alleen wel even slikken toen ik hoorde dat Luuk de eerste dag dat ik weg was een blauw !! gezwollen oog had opgelopen door een "wilde" meisje bij de naschoolse. En je raadt het al, dinsdag was de schoolfotograaf er. Dat zal me een stoere foto worden.

Murpeltjes, wat een niet-lieve opmerking... Ook hier nog steeds een buikje, terwijl ik na de andere twee meteen weer superslank was... grrrrr

Mango, balen zeg, dat die kleine schurk jullie 's nachts weer uit de slaap houdt. Kan misschien best komen door die doorkomende tandjes.. of heb je echt het idee dat ze honger heeft?

Yada, spannend, toch weer een nieuw kweekje, maar fijn iig dat er op de echo niets te zien was, is toch weer een geruststelling.

Roze Wolk,,,,, Wowie, mama zeggen, handjes klappen, beetje kruipen...

Onze kleine Roos doet nog steeds alleen naar haar buikje draaien (en dan heel hard gillen omdat ze niet meer terug kan) en verder nog niks. Tis best een probleem. Ze is zoooooo lang, in de box ligt ze in twee tellen vast met haar benen tussen de spijlen. Ook "brabbelen" vindt ze geloof ik niet zo heel interessant. Wel maakt ze de laatste tijd een soort grom geluiden, heel schattig en blaast ze de mooiste bellen. Soms zo erg dat ze na een minuutje een hele witte "cappuchino" snor heeft.

Tieger, wat heb jij een dapper ventje! Wanneer krijgen jullie ene uitslag?

Meiden, deze week ook weer druk. Roos en Sofie beginnen deze week met wennen bij het kinderdagverblijf... had vandaag het intake gesprek. Verder met Luuk op herhaling naar het CB, hij was gezakt voor zijn ogentest. Hopelijk kan hij zich nu wat beter concentreren, want daar zal het vast aan gelegen hebben. Dan vrijdag nog Sofie jarig (ik moet werken.... helaas) en zaterdag onze verjaardagen vieren. Bedankt iedereen nog die lief een berichtje stuurde op mijn hyves voor mijn verjaardag! Die zag ik natuurlijk pas na kamp, want daar heb ik met mijn klas mijn verjaardag gevierd!

Ga gauw weer wat doen, kus!

Mondy
Mango.. je hebt je eigen naam in je berichtje geschreven....

Misschien even wijzigen?.... of maakt het je niks uit?
Hi, effe snel moet strax nog werken.....

Het weekend hebben we ook weer overleefd. Maandag hebben we ons meteen verslapen.. had mn wekker wel uitgedrukt en me weer lekker omgedraaid. Werd ik om kw over 8 weer wakker.. en wes moest eigenlijk om half9 op school zijn.. dus snel aankleden, drinkontbiitje van brinta gemaakt en hup naar school... pff mn hele dagindeling was in de war.

Mango; Verona werd de afgelopen nachten ook aldoor wakker, had het idee dat ze last van haar tandjes had. Heb haar toen geen voeding gegeven. Heb haar toen of op de arm gehad, of even bij ons in bed. Dentitox eropgesmeerd en weer teruggelegd. Daarna sliep ze vrij snel weer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven