Kitlers
maandag 20 juli 2015 om 01:21
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 01:14:
Grappig he .. Het is een nystagmus bril. Zo'n hoge +sterkte dat je niet kunt focussen. Maar vooral heel grappig.
Lief van je Kia .
En wat ben ik een sukkel dat ik eerst de foto postte waar je mijn pas op ziet staan ..Oh ja dat kun je beter niet doen, je weet niet wat hier meeleest.
Grappig he .. Het is een nystagmus bril. Zo'n hoge +sterkte dat je niet kunt focussen. Maar vooral heel grappig.
Lief van je Kia .
En wat ben ik een sukkel dat ik eerst de foto postte waar je mijn pas op ziet staan ..Oh ja dat kun je beter niet doen, je weet niet wat hier meeleest.
maandag 20 juli 2015 om 08:52
Aaah eigenlijk wou ik eruit maar Kitler is de slaapkamer ingeslopen en onder de deken gekropen om tegen me aan te liggen. Met in zijn kielzog Dikkiedikkiemees die gezellig knorrend op mijn deken is gaan liggen. Beneden is de klusjesman bezig om af te maken wat zaterdag niet lukte. Dus echt motivatie om op te staan.....neuuhhh
maandag 20 juli 2015 om 09:01
lucky bastard! ik heb geen nacht door kunnen slapen dit weekend wegens piepdienst, en vandaag al weer anderhalf uur vrolijk (not) aan het werk.
het is dat ik vanochtend geen vervanging of iets dergelijks had, anders had ik me mooi nog een keer omgedraaid.
ik denk dat ik vanmiddag maar eens vroeg naar huis ga.
het is dat ik vanochtend geen vervanging of iets dergelijks had, anders had ik me mooi nog een keer omgedraaid.
ik denk dat ik vanmiddag maar eens vroeg naar huis ga.
maandag 20 juli 2015 om 09:27
Hier zijn er ook standaard tijden voor knuffelen in de nacht/ochtend. Kleintje komt altijd tussen 4 en 4.30 uur een minuut op 20 mijn bed onder de haren strooien want er moet geknuffeld worden! Doe ik dat niet dan wordt ze bloed irritant. Maar alleen als ik wakker ben, als ik slaap laat ze mij met rust. Net doen of ik slaap werkt niet dat hoort/voelt ze gewoon. De kleine dikzak (ja slechte poezemoeder) altijd als de wekker gaat. Op het hoofdbord, dan krijgt ze zo'n blik en gaat ze uitdagen. Pleurt geregeld van dat ding af bovenop mij omdat ze veel te druk is met knuffelen en stoeien dat ze haar balans kwijt raakt. Bam katje van een paar kilo op je hoofd. Als ze het zat zijn dat ik in bed lig krijgen ze de gloeiende vijf minuten, rennen door huis en dan vechten op bed / bovenop mij .
maandag 20 juli 2015 om 09:42
echt irritant doen doet die van mij alleen tijdens mijn wakker word ritueel, als in koffie met forum en een peuk.
gaat ie aan zooi krabben, luid miauwen, mijn planten aanvallen en alles doen wat uitdrukkelijk verboden is.
tenzij ik mijn plicht uitvoer, namelijk aaien en voeren. niet in die volgorde.
die kleine heeft wel iets heel schattigs, als hij iets doet wat niet mag en ik in mijn vingers knip (algemene correctie) komt er een verongelijkt piepje uit..
ik heb met mijn 2 katten ook echt een verschillende band. die kleine is net een kind, ik heb hem al vanaf een week of 4.
die ouwe is voormalig zwerfkat, kan uitstekend voor zichzelf zorgen, en is meer een huisgenoot die af en toe ontvlooit moet worden.
als ik hem vergeet te voeren gaat hij dus zelf een afhaalmaaltijd halen in het dorp. turkse pizza of zo.
gaat ie aan zooi krabben, luid miauwen, mijn planten aanvallen en alles doen wat uitdrukkelijk verboden is.
tenzij ik mijn plicht uitvoer, namelijk aaien en voeren. niet in die volgorde.
die kleine heeft wel iets heel schattigs, als hij iets doet wat niet mag en ik in mijn vingers knip (algemene correctie) komt er een verongelijkt piepje uit..
ik heb met mijn 2 katten ook echt een verschillende band. die kleine is net een kind, ik heb hem al vanaf een week of 4.
die ouwe is voormalig zwerfkat, kan uitstekend voor zichzelf zorgen, en is meer een huisgenoot die af en toe ontvlooit moet worden.
als ik hem vergeet te voeren gaat hij dus zelf een afhaalmaaltijd halen in het dorp. turkse pizza of zo.