vroege symptomen

20-07-2015 10:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even weer met mijn neus op de feiten gedrukt worden.

WIj zijn sinds deze maand begonnen met proberen om zwanger te worden. 2 maanden geleden is mijn spiraal verwijderd. Ik heb toen 1 volledige cyclus gehad deze was 31 dagen. Ik ben op 29 juni voor het laatst ongesteld geworden.

Ik had gisteren ineens de hele tijd steken onder in mijn buik en vandaag misselijk. Soms denk ik van hebben wij zoveel geluk dat het de eerste ronde raak is en dan denk ik weer dit is veel te vroeg en je kunt nu nog niks voelen. Testen gaat sowieso niet aangezien mijn NOD pas zou zijn op 30 juli.

Wat ik met deze post wil precies weet ik ook niet ik denk de bevestiging zoeken dat ik het me allemaal inbeeld en weer even pas op de plaats moet maken en het gewoon af moet wachten
Gewoon afwachten en testen rond de 30e, succes!
Wen er maar aan, of je nu zwanger bent of niet, het is wachten, wachten, wachten. Ben morgen 30 weken zwanger, en eigenlijk is 'wachten' het woord dat zwangerschap het beste omschrijft. Je zou zwanger kunnen zijn, misschien ook niet. Hoe dan ook moet je tot je NOD wachten. Ook al zou je nu positief testen, het gebeurt zo vaak dat de vrucht nog afgestoten wordt voor je NOD dat je jezelf onnodig door een emotionele rollercoaster stuurt
Yup gewoon afwachten! Misselijk was ik sowieso niet de eerste 2 weken (dwz tot ongeveer 6 weken zwangerschap). Je misselijkheid komt door je hcg dus als je nog niet positief test lijkt het me vrij stug dat je misselijk bent door de zwangerschap. Oja, ik had wel iets van steken/bijna ongesteld pijn toen ik achteraf zwanger bleek. Maarja, dat kan dus ook bijna-echt-ongesteld pijn zijn....
Ik weet het ik ben alleen ongeduldig haha. NOg 10 dagen wachten.En de kans is groter dat het niet raak is dan dat het wel raak is.
Dat zou betekenen dat je je ovulatie nog maar net achter de rug hebt. Alles kan natuurlijk, maar het lijkt me erg stug dat je er zo vroeg al last van hebt. Ik kreeg pas toen ik over tijd was de steken in mijn buik (alleen bij het opstaan) en nu met 7 weken is sinds 3 dagen dat de misselijkheid toe heeft geslagen.

Het wordt gewoon wachten, mooier kan ik het niet maken.
Je gaat pas HCG aanmaken na innesteling. Vervolgens verdubbelt dit zich om de dag. Je kan nu dus nog geen symptomen hebben van een zwangerschap want je hebt pas net je vruchtbare periode gehad.
Ik ben het ook wel met je eens maar stiekum hoop je toch wat anders. Fijn even toch de bevestiging te horen dat ik me teveel dingen in ga beelden
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 20 juli 2015 @ 10:47:

Je gaat pas HCG aanmaken na innesteling. Vervolgens verdubbelt dit zich om de dag. Je kan nu dus nog geen symptomen hebben van een zwangerschap want je hebt pas net je vruchtbare periode gehad.Dit. En eigenlijk beginnen de meeste zwangerschapssymptomen pas bij een week of 6. Daarvoor zijn het vooral symptomen veroorzaakt door progesteron, en dat wordt ook hoog als je ongesteld wordt. Het blijft alleen niet hoog, da's het verschil. Oh en een hele hoop is wat tussen de oren zit bij de vrouw die graag zwanger wil worden
Het is inderdaad nog veel te vroeg, je kunt nog helemaal niets voelen

Ws is de eventueel bevruchte eicel nog niet eens ingenesteld. Ongeduldig zijn is rottig, maar het kán natuurlijk ook lang gaan duren en dan moet je daarmee zien te dealen. Beter snel beginnen om een modus te zoeken voor de wachtweken. Kom je anders meeschrijven ergens op het forum in een wachtbankjes-topic? Misschien helpt dat
Inderdaad gewoon afwachten. Ik was best vaak een aantal dagen tussen ovulatie en menstruatie een beetje misselijk bij het wakkerworden. Ik kwam op internet tegen dat het ook een reactie kan zijn op de wisseling van de hormonen in je lichaam of iets dergelijks (sorry lang geleden gegoogled en ik weet ook niet zeker of het een betrouwbare bron was). De maand dat ik zwanger was had ik daar geen last van en werd ik pas met 6 a 7 weken misselijk.

Succes!
Herinner mij dat steken juist eisprong tijd was. Dan was juist samen hard werken ;) en meer dan afwachten kun je niet doen
In de maanden dat ik wel gestopt was met de pil en niet zwanger was heb ik volgens mij vaker zogenaamde symptomen gevoeld dan toen ik echt zwanger was. Bezig zijn met zwanger worden brengt je hoofd op hol, je voelt vaak dingen die je zelf dan groter maakt.
Ik werd in de 4de maand zwanger. Direct na de eisprong kreeg ik pijn aan mijn borsten. Als ik ongesteld moet worden heb ik dat ook altijd, maar dan begint het een week later.

Dat was het enige waarvan ik dacht: het kan wel eens raak zijn.

Ook heb ik de eerste maand van alles gevoeld, zoals steekjes, licht bloedverlies, gevoel alsof er iets in mijn buik zat. Maar toen werd ik gewoon ongesteld.

Het zegt dus eigenlijk niks en voor elke persoon is het anders. Na 3 maand heb ik besloten om niks meer te googelen, geen ovulatietesten meer te doen en er niet meer zo over na te denken. De maand erna was veel meer ontspannen en is het ook gelukt

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven