Haarverf en haaruitval
maandag 20 juli 2015 om 20:05
Yup, hier ook vaak wat extra haar kwijt na het verven. Denk dat het ook komt, omdat je haar meer gaat klitten. En door het masker wat je erna gebruikt wordt je haar heel glad, dus eventuele losse haren die nog tussen de rest van je haar zaten, raak je dan ook kwijt.
Maar het is hier nog wel 'hanteerbaar', dus niet dat het met hele bossen eruit komt of ik ergens kalender plekken heb. In dat geval zou ik volgende keer toch wat voorzichtiger zijn en de allergie test doen!
Maar het is hier nog wel 'hanteerbaar', dus niet dat het met hele bossen eruit komt of ik ergens kalender plekken heb. In dat geval zou ik volgende keer toch wat voorzichtiger zijn en de allergie test doen!
maandag 20 juli 2015 om 21:07
Beslist een haarverzwakker, vooral opgeteld met andere behandelingen.
Er hoeft maar een bepaald zwak plekje te zijn en een haar heeft nog maar één aanval nodig om op die zwakke plek af te breken.
Gebruik een goede conditioner die de poreuze plekken zal opvullen en zo de haar langer op je hoofd zal proberen te houden.
Er hoeft maar een bepaald zwak plekje te zijn en een haar heeft nog maar één aanval nodig om op die zwakke plek af te breken.
Gebruik een goede conditioner die de poreuze plekken zal opvullen en zo de haar langer op je hoofd zal proberen te houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 20 juli 2015 om 21:32