Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pearle, de melding "nog 3 downloads" geldt per boek. Je kunt ieder e-book dus 3 keer downloaden.
Waarom zou je dat willen? Of om aan iemand anders te geven dan ofzo, of oo een andere i-pad/e-reader? Als je kijkt bij profiel staat er abonnement loopt van 1 juli -31 juli. Je hoeft je als het goed is dus niet af te melden.
quote:sofietje83 schreef op 19 juli 2015 @ 10:56:

Waarom zou je dat willen? Of om aan iemand anders te geven dan ofzo, of oo een andere i-pad/e-reader? Als je kijkt bij profiel staat er abonnement loopt van 1 juli -31 juli. Je hoeft je als het goed is dus niet af te melden.Nee ik wil ook geen abonnement dat doorloopt daarom de vraag.
Omdat de e-boeken beveiligd zijn kun je ze niet zomaar doorgeven en maar op 1 apparaat lezen. Je krijgt 3 downloads zodat je het e-book bijvoorbeeld op je pc, tablet en e-reader kunt downloaden.
quote:lushcooking schreef op 19 juli 2015 @ 10:54:

Pearle, de melding "nog 3 downloads" geldt per boek. Je kunt ieder e-book dus 3 keer downloaden.Dank je, ik heb er nu inderdaad 5 gedownloade, de rest vond ik niet interessant
Dank je heb er ook een aantal gedownload.
quote:AnnaRaven schreef op 13 juli 2015 @ 20:01:

Volgens mij heb ik deze hier nog niet langs zien komen. Gratis e-books via de ANWB, t/m 31 juli:

http://www.ellyschoice.nl/kampioen

Code = anwbk15jeca

(En als je je met drie verschillende e-mailadressen aanmeldt, dan kan je meer dan 10 boeken downloaden. Code is namelijk meerdere keren te gebruiken)

Veel leesplezier!Ik kan maar 3 boeken downloaden, klopt dat?
quote:pearle schreef op 19 juli 2015 @ 11:10:

[...]

Dank je, ik heb er nu inderdaad 5 gedownloade, de rest vond ik niet interessant

ah. lees het al

mosterd...
Zojuist de GTA Tuc (2 pakjes) en Zendium gehaald.

Van het weekend ook bevestiging gekregen dat de GTA van de Wieckse Radler goedgekeurd is.

Toch weer gratis spul voor mijn verjaardag
Ik heb net ook de scoupy-app gedownload. Mag je meerdere GTA-artikelen op 1 bon laten zetten? Omdat je toch alleen een foto moet maken?

En moet je de bonnen bewaren voor evt. controle?
Ik bewaar de bonnen altijd en doe meerdere GTA's op 1 bon.

Maar denk dat het verstandiger is om alles apart af te rekenen.
quote:himalaya schreef op 19 juli 2015 @ 17:55:

Ik heb net ook de scoupy-app gedownload. Mag je meerdere GTA-artikelen op 1 bon laten zetten? Omdat je toch alleen een foto moet maken?

Ja, werkte bij mij. En ik kreeg het netjes uitbetaald/b]

quote:himalaya schreef op 19 juli 2015 @ 17:55:

Ja, er mogen meerdere artikelen op één bon staan. Je dient wel per artikel wat je indient het desbetreffende artikel te omcirkelen op de bon (staat er ook bij als je een foto moet maken).

In de actievoorwaarden staat dat je de bon dient te bewaren tot vier weken na afloop van de actie.
Ghe ghe,

Komende weken lekker veel groenten inslaan en in de vriezer doen. Zojuist 5 courgette's gekocht. 1 voor in de soep en 4 voor in de vriezer. Zakjes maken van 150 gram en we hebben weer vulling voor de pasta, mexicaan en soep.

Misschien dat ik er nog meer haal.
Bij aanmelding van de Lidl nieuwsbrief kreeg ik een bon met 50% korting op de "chef select" verse pizza. (E2,24)

(ik eet zelden pizza, misschien maar eens doen... ;) )
Hoii zojuist wasmiddel ingeslagen bij de kruidvat!

Witte reus 2+1 gratis en silan wasverzchter 2+1 gratis

Ik was ¤20 kwijt voor van beide 3 flessen en dat is 150x wassen en 111x wasverzachter. Ik had wel de middelgrote flessen van witte reus maar die grotere (scheelt ¤0,01 per wasbeurt) paste even niet in de fietstas
quote:mardejo schreef op 14 juli 2015 @ 19:56:

Heeft iemand nog een kortingscode voor H en M die momenteel geldig is (online bestellen)?Helaas hebben ze niet zoveel codes meer. Ik meld me voor iedere bestelling af voor de nieuwsbrief en dan weer aan, krijg je een code voor 25% korting. Werkt tot nu toe iedere x!
quote:Qian schreef op 22 juli 2015 @ 09:56:

Bij aanmelding van de Lidl nieuwsbrief kreeg ik een bon met 50% korting op de "chef select" verse pizza. (E2,24)

(ik eet zelden pizza, misschien maar eens doen... ;) )Zelf pizza maken is ook erg leuk, en lekkerder, en nog goedkoper Al is dat wel veel als je in je eentje bent
Bij de Zeeman kun je nu een bon halen voor 50% korting op een dagje uit naar Slagharen.
quote:_blabla_ schreef op 19 juli 2015 @ 22:26:

[...]

Ja, er mogen meerdere artikelen op één bon staan. Je dient wel per artikel wat je indient het desbetreffende artikel te omcirkelen op de bon (staat er ook bij als je een foto moet maken).

In de actievoorwaarden staat dat je de bon dient te bewaren tot vier weken na afloop van de actie.

Omdat er meerdere GTA artikelen op 1 bon staan vond ik het lastig om te omcirkelen, dus heb ik een puntje geknipt aan een postit en die bij het artikel geplakt, als aanwijzer

Uitbetaling inderdaad de 2e werkdag gekregen, ik twijfel of ik nu nog de bon ga bewaren ergens..
quote:himalaya schreef op 22 juli 2015 @ 14:11:

[...]

Omdat er meerdere GTA artikelen op 1 bon staan vond ik het lastig om te omcirkelen, dus heb ik een puntje geknipt aan een postit en die bij het artikel geplakt, als aanwijzer

Uitbetaling inderdaad de 2e werkdag gekregen, ik twijfel of ik nu nog de bon ga bewaren ergens..

Handig!

Wat ook kan als je een kind hebt met loombandjes.. Klein rood elastiekje op de bon en foto nemen. Klaar ben je.
quote:himalaya schreef op 22 juli 2015 @ 14:11:

[...]

Uitbetaling inderdaad de 2e werkdag gekregen, ik twijfel of ik nu nog de bon ga bewaren ergens..Heb eerste actieronde enkel maanden geleden foto gemaakt van de bon en digitaal omcirkelt wat ik kocht mbt de GTA maar nu stuur ik gewoon de hele bon in zonder bewerking en tot nu toe steeds gewoon mijn geld netjes binnen 2 dagen terug gehad dus omcirkelen is volgens mij niet echt nodig.
Ach, ik vind mijn pijltje een kleine moeite en ik wil voorkomen dat mijn bon wordt gewijgerd omdat het actieproduct niet is aangegeven :-)
Hm, ik heb tot nu toe ook nooit omcirkeld, had niet eens door dat het moest. Gelukkig ben ik wel steeds gewoon uitbetaald en volgende keer ga ik er wel even beter op letten dan.
Tandpasta zendium.nl/gratis of via de app van Scoupy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven