Vitrinekast voor modelauto's

23-07-2015 10:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mee eerst even voorstellen. Ik ben Eveline en ben voor mijn man op zoek naar een vitrinekast voor zijn miniaturen. Ik wordt gek van al die rondzwervende modelwagens en met een mooie vitrine past het mooi in bij het interieur.... op z'n eigen hobby kamer haha. Nu heb ik bij [....] en bij hele mooie kasten gezien maar die liggen een beetje boven budget.

Wie heeft er voor mij de oplossing en weet waar ik een mooie glazen vitrinekast kan bestellen zodat ik eindelijk van zijn zooi af ben? Marktplaats heb ik al afgezocht maar wil wel graag een nieuwe fatsoenlijke kast hebben.

Alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2015 11:02
Reden: spam
% gewijzigd
Spanny? Of Spammy?

Je kunt beter die link uit je OP halen, anders lijkt het wel heel erg op spammen.
wat is de schaal van de modellen? 1:18 is lastig maar voor 1:43 hebben wij deze kasten van ikea, model Bertby (ook in zilverkleur of zwartbruin, met ingebouwd spotje)

Nou ik ben geen spammer hoor! Spanny is al jaren mijn bijnaam dus die gebruik ik altijd. En de link staat er in zodat je kan zie wat ik ongeveer zoek, alleen dan iets goedkoper.

Ik ben dus serieus op zoek naar een geschikte kast. Liefst een aluminium kast met glas en ledstrips of iets dergelijks. Mijn man is gek op alles wat licht geeft zeg maar.

Hij heeft een aantal 1:18 modellen maar ook veel kleintjes. Ik zoek dus iets van 1 meter breed en 50cm diep ongeveer.
Ikea heeft ook mooie vitrinekasten.
Huh spam? Waarom mag je in je OP geen link gebruiken, maar in de reacties wel?

Wij hebben destijds een vitrinekast bij de Lidl gekocht, die heeft ze heel soms in het assortiment.
quote:Spanny schreef op 23 juli 2015 @ 11:01:

Nou ik ben geen spammer hoor! Spanny is al jaren mijn bijnaam dus die gebruik ik altijd. En de link staat er in zodat je kan zie wat ik ongeveer zoek, alleen dan iets goedkoper.

Ik ben dus serieus op zoek naar een geschikte kast. Liefst een aluminium kast met glas en ledstrips of iets dergelijks. Mijn man is gek op alles wat licht geeft zeg maar.

Hij heeft een aantal 1:18 modellen maar ook veel kleintjes. Ik zoek dus iets van 1 meter breed en 50cm diep ongeveer.Tuurlijk je bent pas vanaf vandaag lid en dit is je eerste post maar je nickname heb je al 8 jaar.
quote:sugarmiss schreef op 23 juli 2015 @ 11:19:

[...]

Tuurlijk je bent pas vanaf vandaag lid en dit is je eerste post maar je nickname heb je al 8 jaar.En dat kan niet? Een nickname is alleen geldig als je hem op viva gebruikt en niet ergens anders?
Al een waarschuwing gehad van Viva voor de link. Was echt niet de bedoeling en wist niet dat dat niet mocht, Maar logisch eigenlijk anders krijg je alles vol met reclame natuurlijk.
Je moet je spel beter spelen. Iemand die echt geinteresseerd is in een vitrinekast had gereageerd op het plaatje van rosekapje.

Dank je dat is precies wat ik zoek. Ik ren gelijk naar de ikea. Of ik zoek toch een andere kleur, ander materiaal/ uitstraling/achterkant/ hoogte/ breedte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven