Mijn aso broertje

26-07-2015 14:10 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Waarom zadelt ze jullie ermee op als ze weet hoe hij is? Dat vind ik niet echt fair van jullie moeder.
bij jullie moeder aangeven dat je niet meer als oppas ingezet wil worden als zij op vakantie gaat, omdat jullie hierdoor ruzie krijgen met je broertje

zij kiest ervoor hem in huis te houden, dan mag ze ook zelf naar hem omkijken
Jij laat je om een boodschap sturen door je broer(tje)?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jouw moeder zou jullie er niet mee mogen opzadelen, met jongere aso-broer.

Wat die feestjes betreft: als 17-jarige zou hij van mij geen bier krijgen; punt.

Ik veronderstel dat die andere jongeren ook minderjarig zijn?
quote:retrostar schreef op 26 juli 2015 @ 14:17:

Jij laat je om een boodschap sturen door je broer(tje)?Hij mag zelf nog geen bier kopen.
Vraag voortaan instructies aan je ouders: wat precies mag wel en wat niet?
Laat hem het huis maar slopen en hopen dat moederlief dan het licht ziet.
Huts!
Wat me het beste lijkt om te doen is je hier niet druk om maken. Hij is 17.

Laat hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken.
quote:Blondie456 schreef op 26 juli 2015 @ 14:19:

[...]

Hij mag zelf nog geen bier kopen.Dat lost dan alles op. Geen bier. Geen bedienden.
quote:Blondie456 schreef op 26 juli 2015 @ 14:19:

[...]

Hij mag zelf nog geen bier kopen.Dus? Hij krijgt alles wel voor elkaar. Als de ervaring is, zoals je schrijft, geef hem een vinger en hij neemt je hele hand. Geef dan geen vingers meer!
Wat erg voor je broertje dat jullie hem uitkotsen, moeder dreigt dat hij bij zijn vader moet wonen en hij daar ook niet welkom is omdat de vriendin van vader hem niet moet.

Ik geloof je meteen dat hij zich misdraagt, maar zou er ook niet misschien een heel klein beetje sprake kunnen zijn van een vicieuze cirkel?
'Zus en ik zijn wel de volwassene en verantwoordelijke hier.'

Jij bent niet verantwoordelijk voor je broer vna 17.
Jij bent niet zijn moeder dus hou ermee op om je zo te gedragen.

Zijn vader en moeder zijn verantwoordelijk dus zij mogen de consequenties dragen dat je broer niet is opgevoed.
never a failure, always a lesson
Ik zou me er niet zo druk om maken en hem lekker laten doen. Jullie zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van je broer.
quote:Roelfien schreef op 26 juli 2015 @ 14:21:

Wat erg voor je broertje dat jullie hem uitkotsen,Jij overdrijft. Als TO niet voor dienstmeid speelt is dat uitkotsen?
En inderdaad geen drank voor hem halen daaag das niet jouw taak.
Lekker puber gedrag voor eentje van 17. Hoelang blijft je moeder weg? Op de laatste dag even het huis goed schoonmaken, en laat je broertje mee helpen
Laat je moeder dit oplossen, hoeven jullie niet te doen.
quote:Bromelia schreef op 26 juli 2015 @ 14:25:

Lekker puber gedrag voor eentje van 17. Hoelang blijft je moeder weg? Op de laatste dag even het huis goed schoonmaken, en laat je broertje mee helpenZou ik juist niet doen, laat moeder de rotzooi maar zien. Dan weet ze wat zoonlief uitspookt als zij er niet is.
Hoe oud zijn jij en je zus en wonen jullie ook bij je moeder?
Eigenlijk vind ik het met het aso gedrag nog wel mee vallen voor een puber van 17. Toen ik de titel las had ik veel erger verwacht.
Ik vind het ongelooflijk dat jullie ouders jou en je zus hiermee opzadelen. Het is geen taak voor oudere broers en zussen om op elkaar te passen!!!
.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Hij is 17 dus laat hem zijn eigen shit regelen. Je zus en jij zorgen gewoon voor jezelf en als het huis dan een pestbende is als je moeder thuis komt dan mag ze de verantwoordelijke daarvoor aanspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven