Vliegtickets schiphol
maandag 27 juli 2015 om 14:42
maandag 27 juli 2015 om 14:47
Als eerste ik heb voor een bewindvoerder gekozen zodat ik niet in de schulden kom ten tweede ik krijg 70 euro per week om van te leven mijn rekeningen worden betaald. En ik heb van mijn weekgeld gespaard elke keer 20 euro in een pot. Mijn zus woont daar hoef ik geen zorgen over te maken als het gaat om verblijf.
maandag 27 juli 2015 om 15:01
Dit soort bedragen hoor je te overleggen met je bewindvoerder.
Ga niet zomaar op de bonnefooi. Regel een goed ticket naar het meest optimale vliegveld, weet met welke bus/metro je in het centrum kan komen, zorg voor accommodatie, zorg voor een goede reisverzekering, etc.
Ervaren reizigers kunnen naar een vliegveld gaan en daar een ticket kopen. Ben je nog niet vaak in London geweest, bereid je dan goed voor en koop een vliegticket vooraf on line.
Ga niet zomaar op de bonnefooi. Regel een goed ticket naar het meest optimale vliegveld, weet met welke bus/metro je in het centrum kan komen, zorg voor accommodatie, zorg voor een goede reisverzekering, etc.
Ervaren reizigers kunnen naar een vliegveld gaan en daar een ticket kopen. Ben je nog niet vaak in London geweest, bereid je dan goed voor en koop een vliegticket vooraf on line.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 27 juli 2015 om 15:21
maandag 27 juli 2015 om 15:31
Vliegen naar London vanaf Schiphol is je duurste optie. Als je geldzorgen hebt (want je hebt een bewindvoerder) zou ik kijken naar de goedkoopste optie: een bus van Eurolines. Kan je met ¤ 9,- in London zijn. Daarbij rijden die vanuit meerder plaatsen in NL, dus reiskosten naar de ophaalplaats zouden ook minder kunnen zijn dan naar Schiphol.
maandag 27 juli 2015 om 15:36
quote:Tas28 schreef op 27 juli 2015 @ 15:02:
Dat weer ik dat boot goedkoper is, maar ik wil met de vliegtuig dan ben ik er binnen een uur in plaats van een halve dag.
Maar je hebt de fianciële middelen niet om te doen wat je wil. Ook met vliegen kost het reizen je rustig een halve dag. Je vliegt met jouw budget waarschijnlijk op Luton of Stansted (of nog erger: London Southend). Dan moet je nog een paar uur met de bus. Vanaf Heathrow: een klein uur met de metro, Gatwick: 30 minuten met de trein.
Met ¤200 ben je er niet. Wel het ticket, maar er hangen meer kosten aan vast. Overleg met je bewindvoerder, die heb je niet voor niks.
Kijk naar wat kan met jouw budget, niet naar wat je wil. Wees realistisch.
Dat weer ik dat boot goedkoper is, maar ik wil met de vliegtuig dan ben ik er binnen een uur in plaats van een halve dag.
Maar je hebt de fianciële middelen niet om te doen wat je wil. Ook met vliegen kost het reizen je rustig een halve dag. Je vliegt met jouw budget waarschijnlijk op Luton of Stansted (of nog erger: London Southend). Dan moet je nog een paar uur met de bus. Vanaf Heathrow: een klein uur met de metro, Gatwick: 30 minuten met de trein.
Met ¤200 ben je er niet. Wel het ticket, maar er hangen meer kosten aan vast. Overleg met je bewindvoerder, die heb je niet voor niks.
Kijk naar wat kan met jouw budget, niet naar wat je wil. Wees realistisch.
maandag 27 juli 2015 om 15:38
Als je nu via skyscanner kijkt, zijn tickets op de korte termijn rond de 150 euro retour. Grote kans dat het ter plaatse duurder is dus dan is je budget op.
Reken ook nog zeker 20 a 30 euro om in London naar je zus te komen dus dan is helemaal alles op.
En dan heb je daar nog niks gedaan.
Dus ik zou of nu via internet boeken voor tickets in de herfst, of met de bus of boot gaan.
Reken ook nog zeker 20 a 30 euro om in London naar je zus te komen dus dan is helemaal alles op.
En dan heb je daar nog niks gedaan.
Dus ik zou of nu via internet boeken voor tickets in de herfst, of met de bus of boot gaan.
maandag 27 juli 2015 om 15:40
quote:Tas28 schreef op 27 juli 2015 @ 15:37:
Ik word opgehaald vanaf heatrow ik ben nog nooit in london geweest dus weet ook niet wat ik kan verwachten. Ze heeft een auto ik neem aan dat je overal met de auto naar toe kan gaan?
Als je congestion charge betaald wel.
Je hebt geen idee wat je gaat doen. Overleg alsjeblieft met je bewindvoerder.
Je zus klinkt trouwens erg rijk. Een auto en woonruimte in Kensington....
Ik word opgehaald vanaf heatrow ik ben nog nooit in london geweest dus weet ook niet wat ik kan verwachten. Ze heeft een auto ik neem aan dat je overal met de auto naar toe kan gaan?
Als je congestion charge betaald wel.
Je hebt geen idee wat je gaat doen. Overleg alsjeblieft met je bewindvoerder.
Je zus klinkt trouwens erg rijk. Een auto en woonruimte in Kensington....
maandag 27 juli 2015 om 15:50
Trouwens, als je zus -laten we zeggen- (dik) 500 pond ( = ¤600 / ¤700) per week betaald voor een klein flatje (ex g/w/l/) en 80 pond ( = ¤100) per week betaald om haar auto de wijk in te krijgen (exl parkeerkosten, benzine, verzekering etc), dan ga ik er vanuit dat ze haar financiën stevig op orde heeft. Waarom betaald zij jouw ticket niet? Schijnbaar heb jij het financieel zwaar en zij zit er ogenschijnlijk warmpjes bij.
maandag 27 juli 2015 om 15:56
quote:hoelahoepla schreef op 27 juli 2015 @ 15:50:
Trouwens, als je zus -laten we zeggen- (dik) 500 pond ( = ¤600 / ¤700) per week betaald voor een klein flatje (ex g/w/l/) en 80 pond ( = ¤100) per week betaald om haar auto de wijk in te krijgen (exl parkeerkosten, benzine, verzekering etc), dan ga ik er vanuit dat ze haar financiën stevig op orde heeft. Waarom betaald zij jouw ticket niet? Schijnbaar heb jij het financieel zwaar en zij zit er ogenschijnlijk warmpjes bij.Ik wil niet afhankelijk zijn, ze doet al zoveel voor me dan kan ik toch ook de reis zelf betalen? Ik durf het niet te vragen. Het is dat ze haar studie (bedrijfseconomie master) heeft afgemaakt en dat ze getrouwd is met een man die het breed heeft. En ik heb dat allemaal niet voor elkaar als gastouder. Dan wil ik minstens mijn reis betalen.
Trouwens, als je zus -laten we zeggen- (dik) 500 pond ( = ¤600 / ¤700) per week betaald voor een klein flatje (ex g/w/l/) en 80 pond ( = ¤100) per week betaald om haar auto de wijk in te krijgen (exl parkeerkosten, benzine, verzekering etc), dan ga ik er vanuit dat ze haar financiën stevig op orde heeft. Waarom betaald zij jouw ticket niet? Schijnbaar heb jij het financieel zwaar en zij zit er ogenschijnlijk warmpjes bij.Ik wil niet afhankelijk zijn, ze doet al zoveel voor me dan kan ik toch ook de reis zelf betalen? Ik durf het niet te vragen. Het is dat ze haar studie (bedrijfseconomie master) heeft afgemaakt en dat ze getrouwd is met een man die het breed heeft. En ik heb dat allemaal niet voor elkaar als gastouder. Dan wil ik minstens mijn reis betalen.