Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 juli 2015 om 21:24
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 juli 2015 @ 21:21:
Staat in het modtopic: meisje werd met naam en toenaam genoemd en ik geloof (zelf niet meegelezen) dat er ook andere kinderen werden genoemd.
dat, en omdat ze gevonden is.
het was een privacydingetje, anders zou haar naam tot in lengte van dagen worden teruggevonden.
maar ja, dat zal sowieso wel op het internet terug te vinden blijven, of viva het nou verwijderd of niet.
Staat in het modtopic: meisje werd met naam en toenaam genoemd en ik geloof (zelf niet meegelezen) dat er ook andere kinderen werden genoemd.
dat, en omdat ze gevonden is.
het was een privacydingetje, anders zou haar naam tot in lengte van dagen worden teruggevonden.
maar ja, dat zal sowieso wel op het internet terug te vinden blijven, of viva het nou verwijderd of niet.
dinsdag 28 juli 2015 om 21:47
dinsdag 28 juli 2015 om 22:11
Ik krijg serieus nooit PM's, en ben ook niet vaak online meer tegenwoordig, maar heb gister een pareltje gehad.
" Hi,
Ik las je bericht over het solliciteren. Erg vervelend dat het niet helemaal gaat zoals je hoopt.
Wellicht is er een oplossing. Ik ben in de opstartfase met mijn adviesbureau. Hiermee help ik ondernemers & arbeidszoekenden. Wellicht kan ik iets voor je betekenen?
Hoor graag van je!"
Uhm? Ja ik ben even werkloos geweest, maar dat is al maanden geleden, dus da fuq? Hierbij mijn antwoord:
Gast, serieus?
Je reageert sowieso op een oud bericht van mij denk ik. En daarbij zou alleen een idioot in zee gaan met iemand die hij/zij totaal niet kennen die enkel nog maar in de "opstart" fase is van een zogeheten adviesbureau. Waarvan er al velen bestaan die al wel een betrouwbare naam hebben opgebouwd.
Portie, fikkie. Jammer maar helaas.
Succes met je onderneming.
Jezus krijst. Wie ook?
" Hi,
Ik las je bericht over het solliciteren. Erg vervelend dat het niet helemaal gaat zoals je hoopt.
Wellicht is er een oplossing. Ik ben in de opstartfase met mijn adviesbureau. Hiermee help ik ondernemers & arbeidszoekenden. Wellicht kan ik iets voor je betekenen?
Hoor graag van je!"
Uhm? Ja ik ben even werkloos geweest, maar dat is al maanden geleden, dus da fuq? Hierbij mijn antwoord:
Gast, serieus?
Je reageert sowieso op een oud bericht van mij denk ik. En daarbij zou alleen een idioot in zee gaan met iemand die hij/zij totaal niet kennen die enkel nog maar in de "opstart" fase is van een zogeheten adviesbureau. Waarvan er al velen bestaan die al wel een betrouwbare naam hebben opgebouwd.
Jezus krijst. Wie ook?
dinsdag 28 juli 2015 om 22:16
quote:Magdalan schreef op 28 juli 2015 @ 22:11:
Ik krijg serieus nooit PM's, en ben ook niet vaak online meer tegenwoordig, maar heb gister een pareltje gehad.
" Hi,
Hoor graag van je!"
Gast, serieus?
Jezus krijst. Wie ook?
Nou nou,
Ik ga er altijd in eerste instantie toch vanuit dat diegene het oprecht bedoeld en goed met je voor heeft
Waarom hem dan zo schofferen en hier te kakken zetten?
" Hi,
Hoor graag van je!"
Gast, serieus?
Jezus krijst. Wie ook?
Nou nou,
Ik ga er altijd in eerste instantie toch vanuit dat diegene het oprecht bedoeld en goed met je voor heeft
Waarom hem dan zo schofferen en hier te kakken zetten?