Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

En meer leuks: http://sadanimalfacts.com/
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 juli 2015 @ 09:36:

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 29 juli 2015 @ 05:34:

Whut ?! Mis ik iets?! Wie is die saus Madam en waarom is Grumpy ineens raamhanger en wannabe Go Away deurmat? Zij heeft jouw zoon nog wel opgegeten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Kitties!
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 juli 2015 @ 09:36:

[afbeelding]

Laat dat Grob maar niet zien
quote:KiaOraHoi schreef op 29 juli 2015 @ 13:11:

[afbeelding]
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Lovestar schreef op 29 juli 2015 @ 13:12:

[...]

Laat dat Grob maar niet zien

Nomnomnomnomnom
Grobby je dochter heeft weer eens de titanic gekeken .
Dus nu eet ze mijn kindertjes met saus?!

Naam veranderen werrukt niet Saus Madam! En doen alsof je ergens aan een raam geplakt of wanabee deurmat bent ook niet!!

Wat heb jij een leuk rokje aan Grob. Nieuw?

En ook een nieuw kapsel zie ik.

Het blijft in model tijdens het zwemmen gebruik je gel of haarlak?

quote:KiaOraHoi schreef op 29 juli 2015 @ 13:24:

Grobby je dochter heeft weer eens de titanic gekeken . [afbeelding]

Oh nee hè

Dame, ik weet wel waar je weer mee bezig bent, en dat gaat dus niet gebeuren! Het is woensdag godbetert

Niksv zeggen hoor Charlie, zijn extensions
quote:charlottew88 schreef op 29 juli 2015 @ 13:42:

Wat heb jij een leuk rokje aan Grob. Nieuw?

[afbeelding]Nee joh , is een jeugdfoto van de basisschool!
quote:Grobbekuiken schreef op 29 juli 2015 @ 13:48:

Niksv zeggen hoor Charlie, zijn extensions Cool wil ik ook.
quote:Grobbekuiken schreef op 29 juli 2015 @ 13:49:

[...]

Nee joh , is een jeugdfoto van de basisschool!

Ja dat bedacht ik me later dus ook, dat van het dubbelnicken. Maar wat had ik moeten doen dan? Wachten tot dit topic vol was? Ik laat mijn andere nick trouwens niet anonimiseren want ik schrijf sporadisch mee op wat topics over zwanger worden maar ik wil dat dit gewoon mijn worry-free accountje is zonder triggers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven