Cadeau voor kennis

30-07-2015 22:33 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is een geschikt cadeau voor een nieuwe kennis die jouw vrij laat uitnodigt voor een verjaardagsdrankje in een bar? Ik ken haar nog niet zo goed dus weet haar hobbies niet?
Fles champagne?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bloemen, altijd goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doos bonbons?
Kappersbon? Kledingbon?
Chocolade werkt altijd goed, ben zelfs wel eens naar een verjaardag/feestje geweest en onderweg bij t benzinestation nog wat opgehaald wegens tijdsgebrek... Werd ook enorm gewaardeerd.
Fles bubbel-rosé met een strik erom
Chocola met een vvv of bol-cadeaubon. Die dingen kan je op zoveel plaatsen inleveren en zo zit je altijd goed.
Geen bon, cadeauverpakking kopen met iets van chocola, in veel winkelcentra zit wel zo'n chocolade-cadeau-zaak.
Beter een half motto....
Rituals bon
Gewoon een mooi flesje! Martini prosseco of asti.
If you can dream it you can do it
Ikzelf vind het altijd leuk als het echt bij een kleinigheidje blijft:

Bos bloemen

Glossy

Bon voor de plaatselijke ijssalon

Zomerpakket, zelf samen te stellen, bijvoorbeeld: slippers, handdoek, strandbal, tijdschrift, vlieger

Tuinfakkels

Een reuze moorkop (zo eentje van 25 centimeter doorsnee)
quote:RaiderTwix schreef op 31 juli 2015 @ 00:08:

Ikzelf vind het altijd leuk als het echt bij een kleinigheidje blijft:

Bos bloemen

Glossy

Bon voor de plaatselijke ijssalon

Zomerpakket, zelf samen te stellen, bijvoorbeeld: slippers, handdoek, strandbal, tijdschrift, vlieger

Tuinfakkels

Een reuze moorkop (zo eentje van 25 centimeter doorsnee)

Nee joh, auto's vakanties, huizen... kom maar op! Een moorkop van 25cm is ook geen kleinigheidje lijkt me

Compleet offtopic: Vreemd eigenlijk dat het woord moorkop nog gewoon gebruikt woord. Nou niet echt politiek correct.

Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.
Of een bioscoopbon! Heb je meteen een aanknopingspunt wat je de volgende keer met haar kunt gaan doen.
Bij 'n drankje aan de bar niets. Of gaat ze jou de hele avond vrij houden? Ik zou er trouwens voor passen om in 'n bar af te spreken om iets te vieren. Ik zou haar 'n felicitatie appen/mailen en het daar verder bij laten. Of als ze gezellig is, vragen of ze zin heeft 'n keer 1 op 1 af te spreken thuis of op terras/bioscoop etc.
Shoot first, ask questions later!
quote:chocolol schreef op 31 juli 2015 @ 01:44:

[...]

Compleet offtopic: Vreemd eigenlijk dat het woord moorkop nog gewoon gebruikt woord. Nou niet echt politiek correct.

Ontopic: Ik zou gaan voor iets als bloemen/plant, snoep/chocolade of een verzorgingspakket.Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?
quote:deenje schreef op 31 juli 2015 @ 07:47:

[...]

Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?Moorkop valt waarschijnlijk in dezelfde categorie als negerzoen
Moorkop is politiek niet erg correct, maar ja een andere naam bestaat er nog niet voor volgens mij. Wel erg lekker!

Een auto met zo'n grote strik erom is natuurlijk ook heel leuk Chocolol !
quote:deenje schreef op 31 juli 2015 @ 07:47:

[...]

Waarom is een moorkop niet politiek correct? Wat is het probleem en waarom moet een kado suggestie politiek correct zijn?Haha, serieus? Het cadeautje is wel goed, maar de naam... tja die is niet echt van deze tijd. Ik mag hopen dat je wel snapt waarom.
quote:RaiderTwix schreef op 31 juli 2015 @ 09:29:

Een auto met zo'n grote strik erom is natuurlijk ook heel leuk Chocolol !Zie, ik wist het wel. Bescheiden opstellen, maar eigenlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven