Zo onwerkelijk!

31-07-2015 13:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik jullie hiermee lastig van maar............

Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven na 3 dagen positieve testen dat ik zwanger ben, terwijl er overal toch echt dikke strepen en alles staat! Op de 1 of andere manier heb ik vandaag een gigantische twijfeldag of het allemaal wel waar is! (Wel super gewenst)

24 augustus afspraak met verloskundige, 14 september eerste echo.

Hadden jullie dit ook in het begin?? Dat je gewoon ineens denkt dat het allemaal niet waar is ofzo??
Ik ben nu 14 weken en vind het soms nog steeds onwerkelijk. Het duurt niet voor niets 9 maanden, tijd genoeg om te wennen.
Nee dat heb ik niet gehad. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat wel hebben hoor.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Miriampiej:

Bij 14 weken heb je natuurlijk al wel een beetje een buikje en je eerste echo gehad ofniet :-)

Ik denk dat ik het pas echt zal gaan geloven na mijn eerste echo, juist omdat het nu gewoon nog niet iets is wat je kan zien.

Heel irritant dit haha.

@MonteCara: wat fijn, heb je al kinderen? of ben je nog bezig? :-)
Klinkt herkenbaar, heb na de eerste keer positief testen ook nog meerdere keren getest. En dan kun je heel nuchter in je hoofd hebben dat vals positief bijna nooit voorkomt, dus dat één keer testen voldoende is, want positief is zwanger, maar die discussie won ik niet mezelf, heb volgens mij ook wel drie keer getest.
Gefeliciteerd!!
quote:Desiree19881 schreef op 31 juli 2015 @ 14:04:

@Miriampiej:

Bij 14 weken heb je natuurlijk al wel een beetje een buikje en je eerste echo gehad ofniet :-)

Ik denk dat ik het pas echt zal gaan geloven na mijn eerste echo, juist omdat het nu gewoon nog niet iets is wat je kan zien.

Heel irritant dit haha.

@MonteCara: wat fijn, heb je al kinderen? of ben je nog bezig? :-)Ik heb een zoon van 26 en een dochter van 22. Ik ben wel klaar
Ik vind het zo aandoenlijk hoe blij en vol "ongeloof" je zit. Geniet ervan ; hoeraaa je bent zwanger!!!!
Ik ook! Ik heb afgelopen week twee positieve testen gehad.

Nog steeds geloof ik het niet.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:Em1985 schreef op 31 juli 2015 @ 14:12:

Nog steeds geloof ik het niet.En ook voor jou:hoera!!!
quote:MonteCara schreef op 31 juli 2015 @ 14:10:

[...]

Ik heb een zoon van 26 en een dochter van 22. Ik ben wel klaar Oohjaaa dan ben je inderdaad wel klaar ja haahah! :-)
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2015 @ 14:11:

Ik vind het zo aandoenlijk hoe blij en vol "ongeloof" je zit. Geniet ervan ; hoeraaa je bent zwanger!!!! Haha ja erg he!!! die twijfels allemaal, ik moet het ook gewoon loslaten en genieten, dit is 1 van de mooiste dingen in het leven :-) Ik denk wel het allermooiste!
Er is mij verteld dat ik niet zwanger kon raken zonder hulp van het ziekenhuis. Omdat ik het traject nog niet in mocht, geloofde ik ook niet dat ik zwanger was.

Heb 8 testen gedaan en had heel snel daarna de eerste echo (bij 5,5 week)

Pas toen geloofde ik het.

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Zodra je de kwaaltjes vervelend vind hebben we een heel gezellig klaagtopic
If you can dream it, you can do it.
Herkenbaar.

Ik geloofde er niks van.

Toen kwam de vrouw van moeders voor moeders en ik was serieus bang dat de test dan negatief zou zijn en dat ze zou denken dat ik haar voor de gek hield haha.

Pas bij de eerste echo toen ik het zag en het hartje hoorde drong het een beetje tot mij door.

Vond het nog steeds ongelofelijk.

Ben nu 17 weken en heb al best een buik, kan er niet meer omheen en nog steeds denk ik soms: wow, ik word moeder.

Omg! Wij krijgen een kind!!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Em1985 schreef op 31 juli 2015 @ 14:12:

Nog steeds geloof ik het niet.Ooh jij ook gefeliciteerd!! wat geweldig :-) Heb je al afspraken gemaakt bij de verloskundige? Welke testen heb je gebruikt?
quote:mel.nl schreef op 31 juli 2015 @ 14:14:

Er is mij verteld dat ik niet zwanger kon raken zonder hulp van het ziekenhuis. Omdat ik het traject nog niet in mocht, geloofde ik ook niet dat ik zwanger was.

Pas toen geloofde ik het.Wat bijzonder.
quote:Desiree19881 schreef op 31 juli 2015 @ 14:15:

[...]

Ooh jij ook gefeliciteerd!! wat geweldig :-) Heb je al afspraken gemaakt bij de verloskundige? Welke testen heb je gebruikt?

Kruidvat-testjes.

Nee, nog geen afspraak gemaakt. Ik ben heel afwachtend, eerst zien dan geloven ;)
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2015 @ 14:12:

[...]

En ook voor jou:hoera!!! Haha, dankjewel!
quote:MadameQetesh schreef op 31 juli 2015 @ 14:15:

Herkenbaar.

Ik geloofde er niks van.

Toen kwam de vrouw van moeders voor moeders en ik was serieus bang dat de test dan negatief zou zijn en dat ze zou denken dat ik haar voor de gek hield haha.

Pas bij de eerste echo toen ik het zag en het hartje hoorde drong het een beetje tot mij door.

Vond het nog steeds ongelofelijk.

Ben nu 17 weken en heb al best een buik, kan er niet meer omheen en nog steeds denk ik soms: wow, ik word moeder.

Omg! Wij krijgen een kind!!

Ik kan me helemaal vinden in je antwoord!! Ik heb dat ook he, dat als ze een test doen ofzo later dat er dan ineens staat dat het niet waar is... :-S 17 weken is inderdaad al een eindje :-) Wat fijn voor jullie!

Ik moet gewoon iets tastbaars hebben, dan ben ik rustig, duurt alleen nog tot 14 september! En dan duurt wachten heeeeel lang!
Desiree, die tests van jou zijn overduidelijk prachtig positief!
quote:MadameQetesh schreef op 31 juli 2015 @ 14:15:

[...]

Wat bijzonder.

Vonden wij ook, we zijn ook heel blij met ons aankomende kadootje

Mijn vriend zegt het nu nog (36 weken zwanger) ik ben zo blij dat ze zelf besloot om te komen
If you can dream it, you can do it.
Ik ben 23 weken zwanger en soms word ik 's nachts wakker en dan denk ik dat ik het heb gedroomd. Pas als ze dan schopt, weet ik weer zeker dat het zo is. Bij mij komt het omdat het zo ontzettend lang heeft geduurd en ik zo heb gehoopt in die tijd. Ik werd in die tijd ook vaak wakker uit een droom en dan realiseerde ik me dat het niet waar was, heel pijnlijk.

Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!
quote:mel.nl schreef op 31 juli 2015 @ 14:18:

[...]

Vonden wij ook, we zijn ook heel blij met ons aankomende kadootje

Mijn vriend zegt het nu nog (36 weken zwanger) ik ben zo blij dat ze zelf besloot om te komen

Fijn dat quoten zo lekker gaat ahum.

Wat een schatje
anoniem_203317 wijzigde dit bericht op 31-07-2015 14:21
Reden: Quoten gaat weer fijn.
% gewijzigd
quote:mel.nl schreef op 31 juli 2015 @ 14:14:

Pas toen geloofde ik het.

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Zodra je de kwaaltjes vervelend vind hebben we een heel gezellig klaagtopic Jeetje!! Wat heb je geluk dan en idd heel bijzonder dat het wel gelukt is en dus al bijna zover :-) spannend, de laatste loodjes! 8 testen kan ik me heel goed voorstellen, je gelooft het steeds maar niet. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed gaat straks :-)! Maaar dat zal vast goedkomen!
Haha, gefeliciteerd!!!

Ik heb 24 augustus ook m'n eerste afspraak, dan wordt er gelijk een echo gemaakt. Ik weet het sinds zaterdag en het nieuws begint nu echt te landen. Als je wilt kun je ook meeschrijven met het topic 'uitgerekend in maart/april 2016'. We hebben daar een eigen draadje met een clubje zwangeren die in dezelfde fase zitten. Hoe dan ook: Geniet van je zwangerschap

Kijk maar: Uitgerekend in maart/april 2016

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven