Gezondheid alle pijlers

Leverpunctie

24-07-2015 20:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toxische leverontsteking dat is de diagnose van de mdl arts vandaag na een echo en zeer uitgebreid bloedonderzoek.

Dit was noodzakelijk omdat mijn leverwaarden bleven stijgen na staking van dagelijkse reumamedicatie, als basis krijg (kreeg) ik elke 6 weken remicade per infuus.

Om de diagnose te bevestigen krijg ik zeer binnenkort een leverpunctie, al mijn vragen aan arts gesteld, info vh ziekenhuis doorgelezen en nu eigenlijk op zoek naar ervaringsverhalen, doet het veel pijn ondanks de plaatselijke verdoving? En heb je nadat je 6 uur plat hebt moeten blijven liggen nog (na)pijn gehad?

Hoor het graag

Bedankt
Niemand???....
Sorry, geen ervaring met een leverpunctie hier, maar ik wil je wel sterkte wensen! Lijkt me echt naar dat je medicatie dit veroorzaakt.

Kan de reuma nu nog onderdrukt worden?
Bedankt iig voor je reactie.

Het gaat samen met mdl en reumatoloog een zoektocht worden naar hopelijk een medicijn wat de ontstekingen kan onderdrukken... Zo jammer want dit sloeg zo goed aan...

Bedankt iig
Ja, dat dacht ik wel.. Als je aan de Remicade zit, zal je wel al een zoektocht achter de rug hebben. Balen dat je leverwaarden er zo door gestegen zijn. Hopelijk komt er snel iets anders uit de bus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven