Handbagage North Face duffel?

31-07-2015 18:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vlieg binnenkort naar Italië, en neem alleen handbagage mee. Nu ben ik aan het kijken naar een handige tas/koffer.

Nu zag ik van North Face de base camp duffel S. Deze is ietsje groter dan is toegestaan, maar ik denk dat je de tas wel iets in kan snoeren?

Heeft iemand ervaring met deze tas? Of andere tips?
Ik heb de duffel M. Hele fijne tas. Denk inderdaad dat de S officieel te groot is voor handbagage. Maar hij kan wat ingesnoerd worden in de breedte en hoogte, niet in de lengte. Dus niet te vol proppen.
Volgens mij hoef je niks in te snoeren. Gewoon ervoor zorgen dat de tas niet vol zit, zodat je hem in het "pasrekje" op het vliegveld kunt proppen indien gevraagd.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Oh die hebben wij ook en die nemen we regelmatig zonder problemen mee als handbagage in het vliegtuig.

En mijn ervaring is dat zelfs als 'ie vol zit dan 'ie dan niet zo rond is als op de foto's die ik online zie. Past makkelijk in de overhead locker.

Met welke maatschappij vlieg je? Want het kan per maatschappij verschillen, zo zijn de goedkopere prijsvechters vaak wat strenger hiermee.
Goede tassen. Gaan een leven lang mee.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
@ LA_woman; Ik vlieg met transavia. De vorige keer dat ik met ze vloog had ik een kleine trolley mee. Deze stak een centimeter uit, maar mocht wel gewoon mee. Misschien ligt het ook net aan de stewardess die bij dat ding staat, hoorde van mensen in de rij dat ze weleens moeilijker doen.
Misschien al te laat maar toch nog even mijn ervaring:

Ik heb een paar keer met die tas (maat S) als handbagage gevlogen en dat kon prima. Laatste keer heb ik hem ingecheckt omdat er vloeistoffen in zaten, en toen vroegen ze me bij de incheckbalie van Ryanair zelfs waarom ik hem incheckte, hij mocht namelijk ook wel als handbagage mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven